KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
Oshee
Liczba wyszukanych artykułów: 13
Czynniki wyboru wody mineralnej przez Polaków
Przy decyzji, którą markę wody mineralnej lub źródlanej wybrać, najważniejszym czynnikiem dla polskich konsumentów okazał się być jej smak, wskazany przez ponad połowę badanych - wynika z badania Pentagon Research ...
2019-03-18 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Muszynianka
,
Nałęczów Zdrój
,
Nestle
,
Oshee
,
Żywiec Zdrój
marki:
Kinga Pienińska
,
Żywiec Zdrój
,
Nałęczowianka
,
Muszynianka
,
Cisowianka
,
Ostromecko
Polacy w restauracji coraz chętniej wybierają wodę
Blisko połowa Polaków w restauracji do posiłku zamawia wodę. Jak wynika z badania, przeprowadzonego przez ARC na zlecenie marki Kinga Pienińska, woda jest jednym z trzech napojów najczęściej towarzyszących nam w ...
2019-01-31 Soft drinks
firmy:
Oshee
marki:
Kinga Pienińska
Polacy w restauracji coraz chętniej wybierają wodę
×
poprzedni
następny
Oshee obniża zawartość cukru w produktach
Oshee podjęło kolejne zobowiązanie w ramach programu ulepszania składów produktów i sukcesywnie obniża zawartość cukru w recepturach. Jest to następny krok, po ogłoszonym we wrześniu całkowitym wyeliminowaniu oleju palmowego z batonów ...
2018-11-05 Soft drinks
firmy:
Oshee
marki:
Oshee
Piwo bezalkoholowe zagrożeniem dla branży napojowej?
Firma badawcza Nielsen opublikowała dane podsumowujące sprzedaż piwa na polskim rynku w okresie kwiecień-wrzesień tego roku. Wynika z nich, że wzrost wartości rynku przekroczył 10%, a sprzedaż wolumenowa wzrosła o ponad ...
2018-10-30 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Oshee
marki:
Combu
Segment ice-tea na celowniku Oshee
Firma Oshee, której udało się wywalczyć spory udział w rynku napojów izotonicznych liczy na osiągnięcie podobnego sukcesu w segmencie napojów typu ice-tea. Jego wartość sięga 500 mln PLN - podaje Rzeczpospolita ...
2014-08-25 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Oshee
,
PepsiCo
marki:
Lipton Ice Tea
,
Nestea
Oshee chce zrealizować przejęcie
Producent najczęściej kupowanego napoju izotonicznego w Polsce, firma Oshee, szykuje się w tym roku do akwizycji. Chce dzięki niej uruchomić własny zakład produkcyjny (obecnie zleca produkcję napojów) lub zyskać efekty synergii ...
2014-03-14 Soft drinks
firmy:
Oshee
marki:
Oshee
Oshee wprowadza napój izotoniczny dla kobiet
Ewa Chodakowska, została twarzą nowego kobiecego izotonika Oshee Pink. Wizerunek trenerki znajduje się na butelce produktu, który w sprzedaży jest od końca lutego. Oshee Pink to pierwszy w Polsce izotonik ...
2014-03-10 Soft drinks
firmy:
Oshee
marki:
Oshee
Oshee wprowadza napój izotoniczny dla kobiet
×
poprzedni
następny
Oshee skupi się na suplementach diety
Firma napojowa Oshee, której napoje izotoniczne zostały w 2012 r. liderem rynku, chce skoncentrować się na rozwoju linii napojów witaminizowanych Vitamin Shot - informuje Puls Biznesu. Według firmy, jej udziały ...
2013-04-17 Soft drinks
firmy:
Oshee
marki:
Vitamin Shot
,
Oshee
Oshee wolumenowym liderem segmentu izotoników
W grudniu 2012 i styczniu 2013 r. do marki Oshee należało, w ujęciu ilościowym, 35% segmentu napojów izotonicznych. Bez uwzględnienia marek własnych udział polskiego brandu wynosił 47% - wynika z danych ...
2013-03-01 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Oshee
marki:
Oshee
,
Powerade
Oshee ma umowę z Realem Madryt i FC Liverpool
Firma Oshee, producent napojów izotonicznych pod tą samą marką, podpisał dwuletnie umowy na wykorzystanie wizerunku klubów piłkarskich Real Madryt i FC Liverpool oraz występujących w nich piłkarzy na opakowaniach produktów - ...
2012-06-27 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Oshee
marki:
Oshee
,
Powerade
Rynek napojów izotonicznych wart ponad 140 mln PLN
Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że w 2011 r. wartość sprzedaży napojów izotonicznych w Polsce przekroczyła 140 mln PLN. Zdaniem producentów, w tym roku może osiągnąć 180 mln PLN - ...
2012-06-26 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
FoodCare
,
Oshee
marki:
Oshee
,
Powerade
,
4Move
Boom na polskim rynku izotoników
Firma badawcza Nielsen podała, że w okresie styczeń-kwiecień, polski rynek napojów izotonicznych wzrósł w ujęciu ilościowym o 50%. W tym czasie jego wartość powiększyła się o pond 20% - informuje Rzeczpospolita ...
2012-06-04 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
FoodCare
,
Oshee
marki:
Oshee
,
Powerade
,
4Move
OSHEE z nową linią dla osób aktywnych
Firma OSHEE Polska, producent napojów izotonicznych wprowadziła na rynek linię produktów przeznaczonych dla osób aktywnych. OSHEE Vitamin Shot to 11 kompozycji witamin oraz makro i mikroelementów w dwóch seriach Basic oraz ...
2010-08-27 Soft drinks
firmy:
Oshee
OSHEE z nową linią dla osób aktywnych
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [13]
działy
› innowacje i nowości [7]
› promocje i PR [3]
› zagranica [2]
› akwizycje i fuzje [1]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Coca-Cola [5]
› FoodCare [4]
› Muszynianka [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› Nestle [1]
› PepsiCo [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [13]
› alkohol [1]
marki
› Oshee [8]
› Powerade [4]
› 4Move [2]
› Kinga Pienińska [2]
› Cisowianka [1]
› Combu [1]
› Lipton Ice Tea [1]
› Muszynianka [1]
› Nałęczowianka [1]
› Nestea [1]
› Ostromecko [1]
› Vitamin Shot [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA