KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
121PR
Q&A Communications
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Kolejny producent z wodą dedykowaną dzieciom
Firma Nestle Waters wprowadza na rynek nowe opakowanie wody Nestle Pure Life, która ma dawać dzieciom możliwość podpisania swojej butelki na etykiecie. "Bystrzacha", "Kosmiczna Gwiazda" i "Mistrzunio" - to trzy ...
2016-12-16 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
121PR
,
MEC
,
Nairobia
,
Q&A Communications
marki:
Nestle
Kolejny producent z wodą dedykowaną dzieciom
×
Rusza kampania marki Nałęczowianka
Marka Nałęczowianka w jesienno-zimowej kampanii ponownie zachęca Polaków do aktywności fizycznej. Motywujących argumentów do podjęcia wysiłku dostarczy trenerka fitness Ewa Chodakowska i jej cykl "Be Active Tour", który w tym roku ...
2016-10-19 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
121PR
,
MEC
,
Nairobia
,
Publicis
,
Q&A Communications
marki:
Nałęczowianka
Rusza kampania marki Nałęczowianka
×
Witalna kampania wody Nałęczowianka
Marka Nałęczowianka rozpoczęła drugą odsłonę akcji "Wyskocz z kapci". Marka ponownie odkrywa zalety aktywnego stylu życia i zachęca Polaków do znalezienia swojej drogi do witalności. Komunikacja prowadzona jest w TV ...
2016-04-26 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
121PR
,
Albedo Marketing
,
MEC
,
Publicis
,
Q&A Communications
marki:
Nałęczowianka
Witalna kampania wody Nałęczowianka
×
Zimowa kampania Nałęczowianki
Rozpoczęła się zimowa akcja promocyjna Nałęczowianki prowadzona pod hasłem "Witalnego Nowego Roku". W ramach kampanii realizowany jest konkurs oraz cykl eventów w 4 miastach Polski. Marka inspiruje w ten sposób konsumentów ...
2016-01-12 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
121PR
,
3M Projekt
,
MEC
,
My Place
,
Orka
,
Q&A Communications
marki:
Nałęczowianka
Zimowa kampania Nałęczowianki
×
Marka Nałęczowianka w nowej kampanii
Pod hasłem "Wyskocz z kapci" rozpoczęła się nowa kampania marki Nałęczowianka. Celem akcji jest zachęcenie Polaków do codziennej aktywności i witalnego stylu życia. Kampania będzie prowadzona w prasie, TV, Internecie oraz ...
2015-09-24 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
121PR
,
3M Projekt
,
Albedo Marketing
,
MEC
,
Q&A Communications
marki:
Nałęczowianka
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› promocje i PR [5]
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [5]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [5]
firmy marketingowe
› MEC [5]
› Q&A Communications [5]
› 3M Projekt [2]
› Albedo Marketing [2]
› Nairobia [2]
› Publicis [2]
› My Place [1]
› Orka [1]
marki
› Nałęczowianka [4]
› Nestle [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA