KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
Polski Cukier
Liczba wyszukanych artykułów: 5
KSC sponsoruje koszykarskie reprezentacje Polski
Krajowa Spółka Cukrowa została sponsorem oficjalnym reprezentacji Polski koszykarek i koszykarzy, a także partnerem Energa Basket Ligi, Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski oraz Menedżera EBL w sezonie 2020/2021 - donosi Press.pl ...
2020-12-28 Soft drinks
firmy:
Krajowa Spółka Cukrowa
marki:
Polski Cukier
,
Polskie Przetwory
Polski Cukier i ketchup Dworski z agencją social media
Przetarg na obsługę profili marek Polski Cukier i Dworski w social media wygrało konsorcjum składające się z agencji marketingowej Idealia oraz agencji HR Brand & People. Podmiotem wiodącym jest agencja ...
2017-11-27 Food & drinks
firmy:
Krajowa Spółka Cukrowa
,
Idealia
marki:
Dworski
,
Polski Cukier
Opus B odświeża trend na polskie wypieki
1 czerwca wystartowała kampania, która ma przypomnieć, że polskie wypieki są wyjątkowe - to skromni bohaterowie codziennych i odświętnych stołów, punkt kulminacyjny każdego rodzinnego spotkania, a nawet przyczynek do burzliwej dyskusji ...
2016-06-02 Food & drinks
firmy:
Krajowa Spółka Cukrowa
,
Invitro
,
MEC
,
Opus B
marki:
Polski Cukier
Słodziaki reklamują Polski Cukier
Świąteczna kampania reklamowa promuje Polski Cukier (Krajowa Spółka Cukrowa). Akcja wprowadza nowy format kreatywny komunikacji marki, pod hasłem „Słodziaki przedstawiają”. Główny przekaz kampanii to naturalna słodycz Polskiego Cukru, która ma ...
2014-12-05 Soft drinks
firmy:
Krajowa Spółka Cukrowa
,
MTR Media
,
Walk Creative
,
Walk Social Media
marki:
Polski Cukier
Jubileuszowa edycja nagród Superbrands
Po raz 9. rozdano Statuetki Superbrands, nagradzając przedstawicieli 46 najsilniejszych marek. Laureaci odebrali 23 statuetki Superbrands, przyznawane najsilniejszym markom konsumenckim oraz 7 statuetek Business Superbrands dla marek korporacyjnych i B2B ...
2014-05-29 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Da Grasso
,
Lidl
,
Mokate
,
Tesco
marki:
Polski Cukier
,
Morliny
,
Loyd
,
Krakus
,
Cisowianka
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› badania [1]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Krajowa Spółka Cukrowa [4]
› Biedronka [1]
› Da Grasso [1]
› Lidl [1]
› Mokate [1]
› Tesco [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [2]
› słodycze i przekąski [2]
› inne produkty [2]
› napoje bezalkoholowe [1]
› mięso i ryby [1]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› Idealia [1]
› Invitro [1]
› MEC [1]
› MTR Media [1]
› Opus B [1]
› Walk Creative [1]
› Walk Social Media [1]
marki
› Cisowianka [1]
› Dworski [1]
› Krakus [1]
› Loyd [1]
› Morliny [1]
› Polskie Przetwory [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA