KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Ogilvy & Mather
Liczba wyszukanych artykułów: 51
Książęce IPA promowane spotem TV
Książęce IPA, które dwa miesiące temu trafiło na rynek, w kwietniu pojawi się w kampanii telewizyjnej w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. Pierwsze piwo w stylu IPA uwarzone przez piwowarów z ...
2018-04-04 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Lubię To
,
Ogilvy & Mather
,
OTO Film
,
Zenith
marki:
Książęce
Książęce IPA promowane spotem TV
×
Halls promuje nowe gumy do żucia
Mondelez International wystartował z kampanią reklamową nowych gum Halls. Produkt dostępny jest w czterech orzeźwiających wariantach smakowych. - Nowe gumy Halls przenoszą nas na zupełnie inny poziom odświeżenia - rześkiego ...
2018-03-14 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Carat
,
IQ Marketing
,
Ogilvy & Mather
marki:
Halls
„Historie pisane smakiem” – nowa kampania Tesco
8 marca rusza nowa kampania sieci Tesco "Historie pisane smakiem". Będzie prezentować historie, które pozwalają zrozumieć rolę jedzenia w życiu konsumentów. Tesco Polska rozpoczyna kampanię, w której przez cały rok ...
2018-03-08 Soft drinks
firmy:
Tesco
,
MediaCom
,
Ogilvy & Mather
„Historie pisane smakiem” – nowa kampania Tesco
×
„Ty wybierasz” – kampania marki Książęce
- Warto zejść z utartych ścieżek, aby podążać własną drogą - przekonuje marka piwa Książęce. Bohaterami jesiennej kampanii pod hasłem "Ty wybierasz" są znani z poprzednich odsłon Książę i Tomasz, jednak ...
2017-09-06 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Lubię To
,
Ogilvy & Mather
,
Zenith
marki:
Książęce
Książęce z nową agencją reklamową
Kompania Piwowarska wybrała do obsługi reklamowej marki Książęce agencję Ogilvy & Mather. Wybrana agencja odpowiada od czerwca za obsługę reklamową ATL piwa tej marki. Kontrakt obowiązuje do końca 2018 roku ...
2017-06-27 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Ogilvy & Mather
marki:
Książęce
Marka Żywiec świętuje jubileusz
W tym roku Żywiec świętuje okrągły jubileusz i z tej okazji pod hasłem "Chce się Ż od 160 lat" marka rozpoczęła kampanię, w której manifestuje nieustającą radość z życia. W ...
2016-09-29 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Gong
,
Just
,
Ogilvy & Mather
,
Opus Film
,
Roots
,
Starcom
marki:
Żywiec
Coca-Cola rozpoczyna globalną kampanię nawiązującą do igrzysk
Koncern Coca-Cola, sponsor nadchodzących igrzysk olimpijskich w Rio de Janeiro, rozpoczął kampanię nawiązującą do olimpiady. Działania obejmują 50 krajów na całym świecie - podaje portal Wirtualne Media. W kampanii wykorzystano ...
2016-07-14 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Ogilvy & Mather
marki:
Coca-Cola
Marka Dziki Sad rozpoczyna kampanię telewizyjną
Rusza kampania reklamująca nowość z portfolio Grupy Żywiec. W ramach kampanii w telewizji będzie emitowana seria filmów o nieprzeciętnej rodzinie, ich sadzie oraz małej, szalonej manufakturze. To lekka historia o tym ...
2016-07-13 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Ogilvy & Mather
,
Opus Film
,
Roots
,
Starcom
marki:
Dziki Sad
Marka Dziki Sad rozpoczyna kampanię telewizyjną
×
Marka Familijne promuje loterię konsumencką
1 lipca marka Familijne (Colian) rozpoczęła loterię konsumencką "Weekendowe nagradzanie", w której do wygrania będą 234 nagrody. Akcja jest promowana m.in. w telewizji i radiu. Na miłośników wafli i ciastek ...
2016-07-01 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Gong
,
Mediabrands Studios
,
Ogilvy & Mather
,
Soho Square
,
Universal McCann
marki:
Familijne
Marka Familijne promuje loterię konsumencką
×
Żywiec promuje Męskie Granie 2016
Grupa Żywiec, wyłączny sponsor trasy koncertowej Męskie Granie, rusza z kampanią siódmej edycji wydarzenia. Od 24 czerwca w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych emitowane są spoty promujące koncerty. W dwóch ...
2016-06-24 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Gong
,
Just
,
Ogilvy & Mather
,
Opus Film
,
Roots
,
Starcom
,
Syzygy
marki:
Żywiec
Żywiec promuje Męskie Granie 2016
×
Połączenie piwa i cydru od Grupy Żywiec
Grupa Żywiec zaprezentowała nową markę napoju - Dziki Sad. Jest to połączenie piwa z napojem o smaku cydru, które wyróżnia orzeźwiający smak jabłek. Nowość jest promowana jako napój na letnie upały ...
2016-05-30 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Ogilvy & Mather
,
Roots
,
Starcom
marki:
Dziki Sad
Połączenie piwa i cydru od Grupy Żywiec
×
Internetowy konkurs marki Żywiec
Ruszyła internetowa akcja marki Żywiec "Ż do kwadratu". Jej główne punkty to interaktywny film oraz konkurs. Na stronie www.zdokwadratu.pl dostępny jest film złożony z różnych scenek z życia. Klikając w ...
2016-04-26 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Gong
,
Ogilvy & Mather
,
Roots
,
Starcom
marki:
Żywiec
Ruszyła nowa kampania marki Żywiec
24 grudnia rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki piwa Żywiec (Grupa Żywiec). Kampania pod tytułem "Chce się Ż" opowiada o polskim apetycie na życie, ciągłym nienasyceniu i chęci próbowania wciąż czegoś ...
2015-12-28 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Gong
,
Just
,
Ogilvy & Mather
,
Roots
,
Starcom
marki:
Żywiec
Żywiec otwiera sezon na Saison
Tej jesieni do rodziny piw żywieckich dołączył kolejny gatunek - Saison. Pod hasłem "Otwieramy sezon na Saison" rozpoczęła się szeroka kampania marketingowa wspierająca wprowadzenie nowego gatunku. Żywiec Saison to piwo ...
2015-11-13 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Gong
,
Just
,
Ogilvy & Mather
,
Roots
,
Starcom
marki:
Żywiec
Polacy spędzają na zakupach 7 dni w ciągu roku
Zakupy są wciąż istotnym i czasochłonnym elementem codziennego życia każdego Polaka, wskazują badania przeprowadzone dla Tesco przez grupę badawczą Ipsos. Tylko na wizyty w sklepach spożywczych poświęcamy średnio 3 godziny tygodniowo ...
2015-10-13 Soft drinks
firmy:
Tesco
,
Codemedia
,
Initiative
,
Ogilvy & Mather
Polacy spędzają na zakupach 7 dni w ciągu roku
×
Grupa Żywiec wprowadza nowy gatunek piwa
Po ubiegłorocznym debiucie piw Bock, Marcowe, Porter, Białe i APA, tej jesieni do rodziny Żywca dołącza nowy gatunek - Saison. Żywiec Saison to piwo warzone w stylu belgijski Ale, z ...
2015-10-08 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Gong
,
Just
,
Ogilvy & Mather
,
Roots
,
Starcom
marki:
Żywiec
Grupa Żywiec wprowadza nowy gatunek piwa
×
„Rytuały przyjemności” w kampanii marki Krakuski
Firma Bahlsen Polska rozpoczęła nową kampanię promującą słodyczy marki Krakuski. Aktywności będą realizowane w całym 2015 r., a w sumie marka będzie obecna w telewizji przez 22 tygodnie. Spot był ...
2015-01-22 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
MediaCom
,
Ogilvy & Mather
marki:
Krakuski
„Rytuały przyjemności” w kampanii marki Krakuski
×
Saturn i Frisco.pl ponownie ze wspólną kampanią
Sieci sklepów Saturn i Frisco.pl rozpoczęły nową odsłonę akcji „Zapełnimy Twoją nową lodówkę”. Wszyscy klienci, którzy dokonają zakupu lodówki w dowolnym sklepie stacjonarnym Saturn lub na Saturn.pl pomiędzy 9, a 16 ...
2014-10-13 Soft drinks
firmy:
Frisco.pl
,
Saturn
,
Golden Submarine
,
Ogilvy & Mather
,
Universal McCann
Nescafe wprowadza nowe logo na całym świecie
Marka Nescafe należąca do koncernu Nestle wprowadza ujednoliconą identyfikację wizualną we wszystkich 180 krajach, w których jest obecna. Zmianie towarzyszy też odświeżenie komunikacji, której nowe hasło to „Wszystko zaczyna się z ...
2014-09-09 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
CBA Design Paris
,
Ogilvy & Mather
,
Publicis
marki:
Nescafe
Nescafe wprowadza nowe logo na całym świecie
×
Bahlsen promuje odmienione Krakuski
21 sierpnia rozpoczęła się kampania reklamowa marki Krakuski (Bahlsen). Do końca października prowadzona będzie w telewizji, prasie handlowej i punktach sprzedaży. Reklamy promują odmienione Krakuski - produkty zostały zróżnicowane, wprowadzono ...
2014-08-21 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
MediaCom
,
Ogilvy & Mather
marki:
Krakuski
[1]
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [3]
› kiedykolwiek [51]
działy
› promocje i PR [48]
› innowacje i nowości [8]
› handel [7]
› zagranica [6]
› badania [3]
› inwestycje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Mondelez Polska [18]
› Grupa Żywiec [8]
› Coca-Cola [4]
› Tesco [4]
› Kompania Piwowarska [3]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [3]
› Nestle [3]
› Colian [2]
› Frisco.pl [2]
› Kraft Foods [2]
› Saturn [2]
› Carrefour [1]
› Hochland [1]
› Lotte Wedel [1]
› Mondelez [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [26]
› alkohol [11]
› napoje bezalkoholowe [5]
› mleko [2]
› kawa i herbata [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› Ogilvy & Mather [51]
› Starcom [12]
› Big Picture [10]
› Mindshare [10]
› Roots [8]
› Gong [7]
› Just [7]
› MediaCom [5]
› Universal McCann [4]
› Carla Zuri [3]
› Event Factory [3]
› IQ Marketing [3]
› Liquid Thread [3]
› Opus Film [3]
› Publicis [3]
› Spark Foundry [3]
› Zenith [3]
› Dynamo Film [2]
› Golden Submarine [2]
› Lubię To [2]
› Riodepost [2]
› Soho Square [2]
› Truskavka [2]
› Advalue [1]
› AdValue [1]
› Attik [1]
› Badi Badi [1]
› Cake [1]
› Carat [1]
› CBA Design Paris [1]
› Codemedia [1]
› Concept Room [1]
› Corporate Profiles Consulting [1]
› Cukier [1]
› Edelman Polska [1]
› Efektura [1]
› Garden of Words [1]
› Hasselford [1]
› Initiative [1]
› K2 [1]
› Lunapark [1]
› McCann [1]
› M&C Saatchi Sport & Entertainment [1]
› MEC [1]
› Mediabrands Studios [1]
› Mindshare [1]
› Naked [1]
› OTO Film [1]
› Papaya Films [1]
› RedWorks [1]
› Santo [1]
› Scholz & Friends [1]
› Scholz & Volkmer [1]
› Syzygy [1]
› Walk PR [1]
› Wieden+Kennedy [1]
marki
› Milka [15]
› Żywiec [6]
› Coca-Cola [4]
› Książęce [3]
› Dziki Sad [2]
› Familijne [2]
› Krakuski [2]
› Prince Polo [2]
› Alpen Gold [1]
› E.Wedel [1]
› Halls [1]
› Hit [1]
› Nescafe [1]
› Nestle [1]
› Nussbeisser [1]
› Vittel [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA