KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53149
Polmlek przejmie spółdzielnię w Końskich
Grupa Polmlek ma przejąć Okręgową Spółdzielnię Mleczarską w Końskich. W poniedziałek strony podpisały umowę zakładającą początkowo dzierżawę, a później kupno zakładu w Końskich. Jerzy Borucki, współwłaściciel Grupy Polmlek obiecał rozwój ...
2023-03-28 Food & drinks
firmy:
OSM w Końskich
,
Polmlek
Puchar Tymbarku Partnerem Reprezentacji Polski
Marka Tymbark od 2007 r. jest głównym sponsorem Pucharu Tymbarku, czyli największych dziecięcych rozgrywek piłkarskich w Europie. Teraz na mocy nowej umowy jej współpraca z Polskim Związkiem Piłki Nożnej wchodzi na ...
2023-03-28 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
marki:
Tymbark
Coca-Cola i Ferrero ponownie łączą siły
Po raz drugi Ferrero połączyło siły z Coca-Cola, wprowadzając na rynek cukierki Tic Tac Sprite. Specjalna edycja cukierków pojawiła się w sprzedaży we Francji w tym tygodniu, a do końca roku ...
2023-03-28 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Ferrero
marki:
Sprite
,
Tic Tac
Coca-Cola i Ferrero ponownie łączą siły
×
NicNac's o smaku Crunchips
Chrupiące i inspirowane smakami Afryki, czyli NicNac's o smaku Crunchips Chakalaka - Edycja Limitowana orzechów, która wiosną pojawiła się na sklepowych półkach. Powstała dzięki połączeniu dwóch imprezowych marek Lorenz - Crunchips ...
2023-03-28 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
marki:
Crunchips
,
NicNac's
NicNac's o smaku Crunchips
×
FoodCare promuje napój Black Spritz
Należąca do FoodCare marka napojów energetycznych Black rozpoczęła nową odsłonę kampanii, w której promuje najnowszy wariant smakowy Black Spritz - czytamy w portalu Marketing przy kawie. Za realizację prowadzonej w ...
2023-03-28 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Initiative
marki:
Black
GUS podał średni dochód rozporządzalny Polaków
Przeciętny Kowalski w 2022 r. miał do dyspozycji miesięcznie około 2,25 tys. zł. To średni dochód rozporządzalny na osobę, jaki wyliczył GUS. Mowa o sumie bieżących dochodów gospodarstw domowych pomniejszonych o ...
2023-03-28 Soft drinks
Netto wprowadzi kolejne marki własne
Klienci sieci Netto oszczędzają średnio 30% za każdym razem, gdy podczas zakupów do swoich koszyków zamiast produktów brandowych wkładają alternatywy marek własnych - zapewnia sieć sklepów. Obecnie oferta marek własnych ...
2023-03-28 Soft drinks
firmy:
Netto
Trwa kampania miodów Pan Mazur z influencerami
Marka Pan Mazur, producent polskich miodów, rozpoczął współpracę z influencerami przy promocji sprzedaży swoich produktów w sieci Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni. Na kanałach social media obu spółek oraz Iluzjonisty ...
2023-03-28 Food & drinks
firmy:
Gorąco Polecam
,
M Food
,
Płynne Złoto
marki:
Pan Mazur
Provident o wydatkach wielkanocnych Polaków
W tym roku Polacy planują przeznaczyć średnio 599 zł na święta wielkanocne. To o 64 zł więcej niż w zeszłym roku. Ponad połowa z nas przewiduje, że tej wiosny Wielkanoc będzie ...
2023-03-27 Soft drinks
firmy:
Provident
Mlekovita podsumowuje 2022 rok
Podczas Zebrania Przedstawicieli Członków Spółdzielni Mleczarskiej Mlekovita, które odbyło się 25 marca 2023 roku, Prezes Zarządu Dariusz Sapiński przedstawił sprawozdanie z działalności firmy wraz z wynikami roku 2022. - Rok ...
2023-03-27 Soft drinks
firmy:
Mlekovita
Świąteczna kampania marki Pikok
Lidl Polska rozpoczął kampanię promującą markę Pikok - dostępną tylko w sklepach sieci. Pod marką klienci znajdą szeroki asortyment: wędlin, kiełbas, parówek, frankfurterek oraz konserw. Łącznie to ponad 100 produktów Pikok ...
2023-03-27 Food & drinks
firmy:
Lidl
marki:
Pikok
Świąteczna kampania marki Pikok
×
Soul & Mind przejmuje obsługę WSP Społem
Z początkiem marca Soul & Mind rozpoczęło współpracę z WSP Społem, dołączając do #teamukieleckiego. Przez najbliższy rok agencja będzie odpowiadać za tworzenie i realizację działań o charakterze PR. Do zadań ...
2023-03-27 Food & drinks
firmy:
WSP Społem Kielce
,
Soul & Mind
marki:
Majonez Kielecki
Soul & Mind przejmuje obsługę WSP Społem
×
Dwie nowe zupy w słoiku Primavika
Firma Primavika wprowadziła na rynek dwa nowa dania gotowe - Zupę pomidorową z ryżem oraz Zupę krem z soczewicy. Obydwa produkty wystarczy przelać ze słoika, podgrzać i podać na talerz ...
2023-03-27 Food & drinks
firmy:
Primavika
marki:
Primavika
Dwie nowe zupy w słoiku Primavika
×
poprzedni
następny
Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli
Ponad połowa światowej populacji w ciągu najbliższych 12 lat będzie żyła z nadwagą lub otyłością, jeżeli nie zostaną wprowadzone odpowiednie działania profilaktyczne - alarmuje Światowa Federacja Otyłości. Biedronka promuje wśród Polaków ...
2023-03-27 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Przekroczenia dopuszczalnego poziomu aflatoksyn w partii popcornu
Główny Inspektor Sanitarny został poinformowany poprzez System Wczesnego Ostrzegania o Niebezpiecznej Żywności i Paszach (RASFF) o przekroczeniu najwyższego dopuszczalnego poziomu aflatoksyn w partii popcornu, dystrybuowanego przez Bio Planet S.A., pochodzącego z ...
2023-03-27 Food & drinks
firmy:
Bio Planet
Netto podejmuje współpracę z PAH
Netto Polska po raz kolejny zachęca klientów do wspólnego niesienia pomocy osobom poszkodowanym w konflikcie zbrojnym w Ukrainie, tym razem dzięki współpracy z Polską Akcją Humanitarną. Sieć przekaże 10% ze sprzedaży ...
2023-03-27 Soft drinks
firmy:
Netto
Netto podejmuje współpracę z PAH
×
Badania nawyków żywieniowych młodych Polaków
Na zlecenie Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) na początku marca przeprowadzono kolejne badanie konsumenckie. Tym razem sprawdzano nawyki żywieniowe młodych ludzi. Ogólnopolskie badanie przeprowadzone na grupie kobiet i mężczyzn ...
2023-03-24 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Rekordowe wyniki Dino Polska w 2022 r.
W 2022 r. Dino Polska kontynuowała rozwój geograficzny, czego efektem było uruchomienie 344 nowych marketów. Ekspansja przebiega w ramach realizowanej od lat strategii zakładającej przede wszystkim zagęszczania sklepów na terenach gdzie ...
2023-03-24 Soft drinks
firmy:
Dino
Kinder Joy z zabawkami z Harrego Pottera
W połowie marca Ferrero wprowadziło do sprzedaży Kinder Joy z nową kolekcją zabawek - tym razem na licencji Harry Potter i Funko POP. Kolekcja składa się kilkunastu zabawek inspirowanych serią powieści ...
2023-03-24 Food & drinks
firmy:
Ferrero
marki:
Kinder
Kinder Joy z zabawkami z Harrego Pottera
×
Absolut łączy siły z Heinz
Marka wódki Absolut połączyła siły z firmą Heinz. Wspólnie od połowy kwietnia wprowadzają limitowaną edycję sosów "Tomato Vodka Pasta Sauce" - wyłącznie na rynek brytyjski. Marka wódki należąca do Pernod ...
2023-03-24 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
,
Pernod Ricard
marki:
Heinz
,
Absolut
Absolut łączy siły z Heinz
×
poprzedni
następny
[1]
151
|
152
|
153
|
154
|
155
|
156
|
157
|
158
|
159
|
160
|
161
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Zbigniew Kalinowski kończy pracę w OSM Piątnica
Soft drinks
Żabson ambasadorem Monster Energy
Soft drinks
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Food & drinks
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
Food & drinks
Chorten otwiera sklep w nowym koncepcie
Soft drinks
Polsko-niemiecki spór o gęsi
Food & drinks
Sidel uruchamia Centrum Wiedzy o Aseptyce
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA