KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53149
Nowa linia chrupek dla całej rodziny
Jako lider w kategorii przekąsek dla dzieci, marka Tygryski wprowadza na rynek coś zupełnie wyjątkowego - Tygryski GOLD. To nowy rodzaj chrupek dla całej rodziny, który nie tylko łączy smak z ...
2023-03-24 Soft drinks
firmy:
TBM Snacks
marki:
Tygryski
Nowa linia chrupek dla całej rodziny
×
Historyczne przychody Spomleku
W zakończonym roku Mleczarnia Spomlek, po raz pierwszy w historii, zanotowała ponad 1 mld zł przychodu płacąc jednocześnie średnio 3 zł brutto za litr surowca. Rekordowe ceny, skup mleka, sprzedaż i ...
2023-03-24 Soft drinks
firmy:
SM Spomlek
Pożar w zakładach Tymbark w Olsztynku
Strażacy gaszą pożar hali w zakładzie produkcyjnym Tymbark w Olsztynku. - Palą się materiały plastikowe oraz opakowania z napojami - poinformował rzecznik warmińsko-mazurskiej straży pożarnej. Jak przekazał dyrektor zakładu, nikomu z ...
2023-03-24 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
marki:
Tymbark
Niepokojące wyniki kontroli miodu w UE
Komisja Europejska opublikowała wyniki skoordynowanego działania dotyczącego oszustw żywnościowych miodu. W 2021 r. Komisja Europejska zorganizowała skoordynowane działanie UE w celu oceny rozpowszechnienia na rynku miodu zafałszowanego cukrami. W efekcie ...
2023-03-24 Food & drinks
Lidl Oficjalnym Partnerem UEFA EURO 2024
Lidl został globalnym partnerem UEFA zarówno podczas europejskich eliminacji w 2023 roku, jak i turnieju finałowego w 2024 roku. Współpraca rusza wraz z rozpoczęciem pierwszych rozgrywek. - Cieszymy się, że ...
2023-03-24 Soft drinks
firmy:
Lidl
JBB Bałdyga wykorzystuje sztuczną inteligencję w komunikacji
JBB Bałdyga to marka spożywcza, która wykorzystuje algorytmy kreowania obrazów przez Sztuczną Inteligencję (AI) do tworzenia obrazów jutra, to znaczy tego, jak zadany temat będzie wyglądał w przyszłości. - Zabawy ...
2023-03-24 Food & drinks
firmy:
JBB
JBB Bałdyga wykorzystuje sztuczną inteligencję w komunikacji
×
poprzedni
następny
Biedronka w TOP 20. największych sieci w Europie
W czwartym kwartale 2022 r. Grupa Jeronimo Martins, właściciel sieci Biedronka, odnotowała zysk netto jednostki dominującej w wysokości 171 mln EUR, co stanowi wzrost o 23,3% w porównaniu z rokiem poprzednim ...
2023-03-23 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Jeronimo Martins
SanoRice kończy inwestycję w Nowej Soli
Firma SanoRice Poland zbliża się do zakończenia budowy nowej fabryki wafli ryżowych w Nowej Soli. Nowa fabryka początkowo zwiększy roczną produkcję Grupy SanoRice o ponad 5.000 ton. Grupa SanoRice jest ...
2023-03-23 Food & drinks
firmy:
SanoRice
Lech Easy - nowość na rynku piwa
Marka Lech wkracza w sezon piwny z nowym wariantem - Lechem Easy. Delikatny lager, promowany przez piosenkarkę Natalię Szroeder, jest odpowiedzią na zmieniające się preferencje konsumentów pod względem smaku i wizerunku ...
2023-03-23 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Bardzo
,
Cut The Mustard
,
Moon Films
,
Prism Studio
,
Stars4Brands
,
Zenith
marki:
Lech
Lech Easy - nowość na rynku piwa
×
Świąteczna edycja produktów od M&Ms
Z myślą o Wielkanocy Mars Wrigley przygotował limitowaną ofertę produktów marki M&Ms. Produkty sprawdzą się jako słodkie przekąski do dzielenia się z bliskimi oraz jako element kolorowych świątecznych dekoracji. Na ...
2023-03-23 Food & drinks
firmy:
Mars Wrigley
marki:
M&Ms
Świąteczna edycja produktów od M&Ms
×
poprzedni
następny
Kampania ciastek Jeżyki
Ciastka Jeżyki od marki Goplana ruszają z kampanią promocyjną pod hasłem "Jeżyki. Najeżone bakaliami. Najeżone doznaniami", w ramach której pojawi się nowy spot reklamowy, a także instagramowy konkurs "#mojaCOOLgirl" z nagrodami ...
2023-03-23 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Jeżyki
Kampania ciastek Jeżyki
×
Lubella promuje makaron jajeczny
Kolejna odsłona kampanii makaronów jajecznych Lubella właśnie ruszyła. Tym razem produkty będą widoczne w reklamie TV, na VOD, YT oraz nośnikach OOH. Lubella przypomina, że w makaronach 4- i 5-jajecznych ...
2023-03-23 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Lubella
Lubella promuje makaron jajeczny
×
Winiary zachęcają do zero waste
Pod hasłem "Winiary Pomysł na... dania z tego, co pod ręką" marka rozpoczęła kampanię, w której nie tylko zachęca do gotowania w duchu zero waste, ale wspiera również działania edukacyjne organizacji ...
2023-03-23 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Winiary
Winiary zachęcają do zero waste
×
Rebranding past Wawrzyńca
Trwa kampania influencerska dla past Wawrzyniec realizowana przez Streetcom. Biorą w niej udział influencerzy. Stanowi ona jeden z pierwszych etapów działań związanych z rebrandingiem i zmianą pozycjonowania past warzywnych Wawrzyńca ...
2023-03-23 Food & drinks
firmy:
ZT Kruszwica
,
Streetcom
marki:
Wawrzyniec
Rebranding past Wawrzyńca
×
Bakterie Salmonella w partii kefiru
W wyniku działań Państwowej Inspekcji Sanitarnej wykryto Salmonella spp. w 1 z 5 próbek Kefiru produkowanego przez OSM Łobżenica. Szczegóły dotyczące produktów: Nazwa produktu: Kefir 200 g, OSM Łobżenica Numer ...
2023-03-23 Soft drinks
firmy:
OSM Łobżenica
Żywiec wprowadza nowe piwa w segmencie 0.0%
Marka Żywiec wprowadza do oferty cztery nowości smakowe 0,0%. Stanowią one połączenie piwa bezalkoholowego z zaskakującymi nutami smakowymi - imbiru, jagód acai czy orzechów kola. Dodatkowo, wszystkie produkty z rodziny Lekkiego ...
2023-03-22 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
marki:
Żywiec
Żywiec wprowadza nowe piwa w segmencie 0.0%
×
Czekolady E.Wedel zmieniają opakowania
Na rynek wchodzi nowy design czekolad marki E.Wedel. Nowa identyfikacja wydobywa charakter marki, z jakim kojarzona jest od lat przez Polaków oraz akcentuje to, co konsumenci cenią w Wedlu najbardziej - ...
2023-03-22 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
,
Walk PR
,
Well Rounded Design
marki:
E.Wedel
Czekolady E.Wedel zmieniają opakowania
×
poprzedni
następny
Mleczarnia Czarnków w dużym kryzysie
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska Czarnków boryka się z poważnym kryzysem. Według przedstawicieli firmy, zacytowanych przez Tygodnik Rolniczy, spółdzielnia może nie przetrwać dłużej niż 3-4 miesiące - informuje Biznesinfo.pl. Zarząd mleczarni wyjaśnia ...
2023-03-22 Soft drinks
firmy:
OSM Czarnków
Na razie nie rezygnujemy z mięsa
Mięso jest wciąż ważną pozycją w menu Polaków. Co czwarty badany zjada je zazwyczaj 2-3 razy w tygodniu, a co trzecia osoba robi to nawet 4-6 razy tygodniowo. Jest też nieduża ...
2023-03-22 Food & drinks
Polacy nie chcą ograniczeń w dostępie do napojów energetycznych
Tylko 15% respondentów deklaruje, że w ich gospodarstwie domowym napoje energetyczne pije osoba niepełnoletnia. Większość Polaków opowiada się przeciwko wprowadzaniu zakazu sprzedaży tego rodzaju produktów osobom, które nie ukończyły 18. roku ...
2023-03-22 Soft drinks
[1]
152
|
153
|
154
|
155
|
156
|
157
|
158
|
159
|
160
|
161
|
162
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Zbigniew Kalinowski kończy pracę w OSM Piątnica
Soft drinks
Żabson ambasadorem Monster Energy
Soft drinks
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Food & drinks
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
Food & drinks
Chorten otwiera sklep w nowym koncepcie
Soft drinks
Polsko-niemiecki spór o gęsi
Food & drinks
Sidel uruchamia Centrum Wiedzy o Aseptyce
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA