KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53149
Konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek Tarczyński Naturalnie. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj, ambasadorki kampanii ...
2024-04-17 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
marki:
Tarczyński
Konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
×
Auchan uruchomił nowy sklep internetowy
Auchan Polska uruchamia nową odsłonę sklepu internetowego, stawiając na większą wygodę klientów i spersonalizowane doświadczenia zakupowe. Bardziej przyjazny interfejs, rozszerzony asortyment, zwiększona elastyczność dostawami oraz możliwość korzystania z programu lojalnościowego Skarbonka ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Auchan
Auchan uruchomił nowy sklep internetowy
×
Sycące Musy od Braci Sadowników
W ofercie marki Bracia Sadownicy pojawiła się nowa linia Sycących Musów jabłkowych z dodatkiem pożywnych ziaren. - Nasz nowe musy są pysznie, pożywne i bez dodatku cukru. Sycący mus Braci Sadowników ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Bracia Sadownicy
marki:
Bracia Sadownicy
Sycące Musy od Braci Sadowników
×
Rusza nowa kampania musów marki Tymbark
Tymbark rusza z nową kampanią podkreślającą swoje bogate portfolio w segmencie musów. Przekąski dostępne są w wygodnym pouchu. Wśród pożywnych produktów w musie, marka Tymbark jest zdecydowanym liderem pod względem różnorodności ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Rusza nowa kampania musów marki Tymbark
×
Tymbark promuje linię napojów gazowanych
Nowa, owocowa kampania Tymbarku rusza z komunikacją pełną akcji, dynamiki i bąbelków! Oparta na autorskiej piosence „W tym jest GAZZZZZ!” współgra z przekazem wizualnym, tworząc orzeźwiający kontent. Intensywnie produktowy przekaz zachęca ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark promuje linię napojów gazowanych
×
Aldi stawia na świeżość warzyw i owoców
W swojej najnowszej kampanii sieć sklepów Aldi podkreśla wysoką jakość oraz świeżość warzyw i owoców oferowanych w swoich sklepach. Na potrzeby kampanii marka powołała do życia Farmera Aldika. W materiałach, które ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Human Film
,
Juice
,
PZL
Aldi stawia na świeżość warzyw i owoców
×
Cisowianka dla zawodników Ironman
Marka Cisowianka została oficjalną wodą zawodów Ironman w Polsce i w Czechach. W ramach współpracy zaplanowane jest wyprodukowanie limitowanej serii wody butelkowanej Cisowianka Sport z logo Ironman Poland – informuje portal ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Nałęczów Zdrój
marki:
Cisowianka
Coveris przejmuje Hadepol Flexo
Firma opakowaniowa Coveris przejmuje polską spółkę Hadepol Flexo, producenta papierowych i foliowych opakowań giętkich. Po ostatnich przejęciach przez Coveris zakładów produkcyjnych opakowań na Węgrzech, w Polsce i w Czechach, Hadepol Flexo ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Coveris
,
Hadepol Flexo
Polacy szykują się na majówkę w plenerze
Niemal co trzeci Polak nie ma jeszcze planów na majówkę – wynika z najnowszej edycji badania Barometr Providenta. Wśród tych, którzy wiedzą już, jak spędzą długi weekend, przeważają domatorzy. – Dalsze ...
2024-04-17 Soft drinks
Polacy szykują się na majówkę w plenerze
×
Biedronka zdetronizowała Auchan w badaniu ASM Sales Force
Biedronka pokonała Auchan w wyścigu o pozycję lidera najtańszych sieci handlowych - wynika z najnowszego badania Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency. Według danych GUS ceny towarów i usług konsumpcyjnych ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
Lubella zachęca młodzież do gotowania i niemarnowania
Podejście do życia w stylu „zero waste” staje się coraz bardziej istotne. Pomaga przede wszystkim zmniejszyć ilość odpadów i opakowań, chroniąc jednocześnie środowisko. Jego zastosowanie jest też ważne w kuchni, przy ...
2024-04-17 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
marki:
Lubella
Lubella zachęca młodzież do gotowania i niemarnowania
×
Linia kosmetyków o zapachu napojów Tymbarku
Marka OnlyBio we współpracy z Tymbarkiem stworzyła limitowaną kolekcję kosmetyków do pielęgnacji, inspirowaną napojami Tymbark. Kolekcja obejmuje szampony, maski, odżywki, wcierki i żele pod prysznic. Produkty nawiązują do czterech popularnych nut ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
marki:
Tymbark
Linia kosmetyków o zapachu napojów Tymbarku
×
Nestle stosuje nieetyczne praktyki w biedniejszych krajach?
Największy na świecie producent dóbr konsumpcyjnych, dodaje cukier i miód do mleka dla niemowląt i produktów zbożowych sprzedawanych w wielu biedniejszych krajach, wbrew międzynarodowym wytycznym mającym na celu zapobieganie otyłości i ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Nestle
Bolton Polska wybiera Streetcom
Bolton Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek ...
2024-04-17 Food & drinks
firmy:
Bolton
,
Streetcom
marki:
Rio Mare
,
Meglio
Tchibo wprowadza ofertę sezonową do kawiarni
W ofercie kawiarni Tchibo pojawiły się nowości, idealne na ciepłe, wiosenne dni. Premierowe propozycje, dostępne od 15 kwietnia, to odpowiedź na trendy panujące na rynku. - Tworząc portfolio skupiamy się nie ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Tchibo
Tchibo wprowadza ofertę sezonową do kawiarni
×
poprzedni
następny
Initiative wygrywa kolejny przetarg Foodcare
Agencja mediowa Initiative po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku. Initiative będzie nadal odpowiadać za opracowanie i ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Initiative
Onedaymore nowym klientem Soul &Mind
Agencja Soul & Mind odpowiada za wsparcie strategiczne w działaniach marketingowych firmy, projekty opakowań nowych smaków, opiekę graficzną nad platformami e-commerce w Niemczech i Polsce oraz obsługę profili social media na ...
2024-04-17 Food & drinks
firmy:
OneDayMore
,
Soul & Mind
Lavazza kolejne dwa lata z NAV agency
Z początkiem br. Lavazza przedłużyła bezprzetargowo umowę z NAV agency na kolejne dwa lata. NAV agency obsługuje firmę Lavazza na podstawie umowy ramowej od 2021 r., kiedy to została wyłoniona w ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Lavazza
,
NAV Agency
Kolejne inwestycje w Małopolsce
Krakowski Park Technologiczny wydał decyzje o wsparciu w ramach Polskiej Strefy Inwestycji dwóm przedsiębiorstwom z branży spożywczej oraz producentowi opakowań. „Kabanos” Kojs Mirosław i Joanna Kojs-Kowalczyk sp. j., to przedsiębiorca, który ...
2024-04-16 Soft drinks
firmy:
Alupol Packaging
,
Lajkonik Snacks
Pamapol ogłasza wstępne wyniki finansowe
Zarząd spółki Pamapol podał wstępne wyniki finansowe Spółki i Grupy Kapitałowej Pamapol za rok 2023. W ubiegłym roku przychody ze sprzedaży Pamapolu wyniosły 282,8 mln zł wobec 329,7 mln zł rok ...
2024-04-16 Food & drinks
firmy:
Pamapol
[1]
49
|
50
|
51
|
52
|
53
|
54
|
55
|
56
|
57
|
58
|
59
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Zbigniew Kalinowski kończy pracę w OSM Piątnica
Soft drinks
Żabson ambasadorem Monster Energy
Soft drinks
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Food & drinks
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
Food & drinks
Chorten otwiera sklep w nowym koncepcie
Soft drinks
Polsko-niemiecki spór o gęsi
Food & drinks
Sidel uruchamia Centrum Wiedzy o Aseptyce
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA