KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53149
Gastronomia z problemami, hotele w lepszej kondycji
Blisko 13,6 tys. obiektów noclegowych, restauracji i firm cateringowych w Polsce ma przeterminowane zaległości finansowe na ponad 352 mln zł. Co 8. restauracja jest wpisana do Krajowego Rejestru Długów. To krajobraz ...
2024-04-12 Soft drinks
Francuskie produkty roślinne odzyskują prawo do mięsnych nazw
Francja zawiesza dekret zakazujący nazywania produktów zawierających białka roślinne określeniami nawiązującymi do produktów mięsnych, takimi jak „stek”. Przepisy, które miały wejść w życie 1 maja, zostały zawieszone przez sąd administracyjny. Sąd ...
2024-04-12 Food & drinks
Biedronka zwiększa częstotliwość promocji
W kwietniu największa sieć handlowa w kraju zwiększa częstotliwość wprowadzania gazetek promocyjnych. Kupujący będą mogli się teraz z nimi zapoznawać nie dwa, a trzy razy w tygodniu. Nowe gazetki klienci znajdą ...
2024-04-12 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Wiceprezeska Kompanii Piwowarskiej obejmie nową rolę w Asahi Group
Małgorzata Lubelska, obecnie piastująca pozycję wiceprezeski ds. marketingu Kompanii Piwowarskiej, od 1 czerwca 2024 r. obejmie nowe stanowisko dyrektorki kategorii i marek globalnych, w europejskiej strukturze Asahi Group, do której należy ...
2024-04-12 Soft drinks
firmy:
Asahi
,
Kompania Piwowarska
Wiceprezeska Kompanii Piwowarskiej obejmie nową rolę w Asahi Group
×
Stokrotka rośnie najszybciej w Grupie Maxima
Maxima Grupė, lider handlu detalicznego w krajach bałtyckich, zarządzająca sieciami sklepów Maxima w Litwie, Łotwie i Estonii, Stokrotka w Polsce, T-Market w Bułgarii oraz sklepem internetowym Barbora, ogłasza skonsolidowane wyniki finansowe ...
2024-04-11 Soft drinks
firmy:
Maxima Grupe
,
Stokrotka
Pinta zwiększy produkcję o milion piw
Do końca lipca tego roku Browar Pinta planuje uruchomić nową linię do puszkowania piw i zainstalować 11 dodatkowych zbiorników, co pozwoli zwiększyć produkcję browaru o około milion półlitrowych piw rocznie. - ...
2024-04-11 Food & drinks
firmy:
Browar Pinta
Małe sklepy spożywcze czeka trudny rok
Po ponad dwóch latach wrócił 5-procentowy VAT na żywność. Sieci dyskontów, które toczą wojnę o klientów, kuszą obietnicą, że cen nie podniosą. Korzystna dla klientów zapowiedź może się jednak okazać zabójcza ...
2024-04-11 Soft drinks
Daria Zawiałow ambasadorką Oshee
Daria Zawiałow, polska piosenkarka, autorka tekstów i kompozytorka, została ambasadorką marki Oshee – producenta m.in. napojów witaminowych czy batonów proteinowych. Artystka weźmie udział w kampanii reklamowej, która wystartuje w połowie maja ...
2024-04-11 Soft drinks
firmy:
Oshee
,
Lemon
,
MediaHub
marki:
Oshee
Unijne prawo zwiększy presję na polską branżę rybną
Parlament Europejski przyjął projekt dotyczący wymagań higienicznych dla niektórych produktów odzwierzęcych, w tym produktów rybnych. Nowa regulacja wprowadza rygorystyczne normy polegające na ograniczeniu okresu tzw. "usztywniania" ryb - podmrożenia do temperatury ...
2024-04-11 Food & drinks
Żabka ze strefą gastronomiczną
W poznańskim centrum handlowym Avenida sieć Żabka otworzyła nową placówkę ze strefą gastronomiczną, w której można usiąść i zjeść ciepły posiłek. Punkt został wyposażony m.in. w urządzenia ułatwiające obsługę oraz stoliki ...
2024-04-11 Soft drinks
firmy:
Żabka
Żabka ze strefą gastronomiczną
×
poprzedni
następny
Polacy awansują w strukturach Brown-Forman
Brown-Forman Corporation wprowadza zmiany w swoich europejskich strukturach i koncentruje się na markach premium. W ramach zmian polscy menedżerowie poszerzają zakres swoich odpowiedzialności o rynki Czech i Słowacji. Na czele europejskich ...
2024-04-11 Food & drinks
firmy:
Brown-Forman
Streetcom pracuje dla EATYX
Nowa marka na polskim rynku, eatyx Hyperfood (Oshee), dołączyła do grona klientów Streetcom. Agencja realizuje kampanię influencer marketingową z wykorzystaniem nano i mikro influencerów. Jak podkreślają strony umowy, Streetcom został wybrany ...
2024-04-11 Soft drinks
firmy:
Oshee
,
Streetcom
marki:
eatyx
Sieć kawiarni rusza z nową edycją cyklu spacerów
W najbliższą niedzielę, 14 kwietnia, startuje pierwszy spacer z cyklu ,"Z kawą po Warszawie", organizowany przez sieć kawiarni Green Caffè Nero. Wydarzenie będzie inauguracją tegorocznej edycji inicjatywy, która od 2015 r ...
2024-04-11 Soft drinks
firmy:
Green Caffe Nero
PR Hub zajmie się akcją KUPS
Krajowa Unia Producentów Soków ponownie wybrała agencję PR Hub do realizacji działań promujących tegoroczną edycję projektu „5 porcji warzyw, owoców i soku XIV”. Budżet to 607 tys. zł – informują Wirtualne ...
2024-04-11 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
PR Hub
W Polsce debiutują pikantne przekąski Flamin’ Hot
Wyraziste, intensywne i ostre jak nigdy dotąd. Takie są przekąski linii Flamin’ Hot, które wcześniej podbiły zagraniczne rynki, a teraz wkraczają do Polski. To odpowiedź PepsiCo na rosnące zainteresowanie pikantnymi produktami ...
2024-04-10 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Żabka
marki:
Cheetos
,
Doritos
,
Lay's
W Polsce debiutują pikantne przekąski Flamin’ Hot
×
poprzedni
następny
Trzy wykwintne smaki z linii lodów Grand
Polski producent lodów, firma PPL Koral, wprowadza nowe desery z linii Grand. Grand G.O.A.T. czyli Greatest Of All Time to lody w podwójnej czekoladzie. - GRAND G.O.A.T. to produkty, które przenoszą ...
2024-04-10 Food & drinks
firmy:
PPL Koral
marki:
Grand
Trzy wykwintne smaki z linii lodów Grand
×
poprzedni
następny
Wawel z nową kampanią Mieszanki Krakowskiej
Przez cały kwiecień trwa kampania reklamowa owocowych galaretek w czekoladzie - Mieszanka Krakowska z Wawelu. Hasło „Skosztujże” nawiązuje do krakowskich regionalizmów i podkreśla miejsce pochodzenia produkowanych od ponad 50 lat galaretek ...
2024-04-10 Food & drinks
firmy:
Wawel
,
Great Minds
,
Lekko
,
Promo Traffic
marki:
Wawel
Wawel z nową kampanią Mieszanki Krakowskiej
×
poprzedni
następny
Piąta edycja konkursu Śliwki Nałęczowskiej
Z początkiem kwietnia ruszyła piąta odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych pralin. Prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka ...
2024-04-10 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Kolterman Media Communications
marki:
Śliwka Nałęczowska
Piąta edycja konkursu Śliwki Nałęczowskiej
×
Tchibo rozpoczyna współpracę z Glovo
Tchibo rozpoczęło współpracę z aplikacją umożliwiającą zamówienie i dostawę określonych produktów wprost do domu. Usługa jest dostępna dla mieszkańców Warszawy i okolic, obejmuje m. in. ofertę kawiarni oraz kawę i akcesoria ...
2024-04-10 Soft drinks
firmy:
Glovo
,
Tchibo
Tchibo rozpoczyna współpracę z Glovo
×
poprzedni
następny
Certyfikat IFS Food dla marki Staropolanka
W dniach 25-26 marca br. na terenie Rozlewni Wód Mineralnych nr 1, zlokalizowanej w Polanicy-Zdrój, miejsce miał audyt, którego celem była weryfikacja zgodności procesów odbywających się na terenie zakładu produkcyjnego ze ...
2024-04-10 Soft drinks
firmy:
Zespół Uzdrowisk Kłodzkich
marki:
Staropolanka
[1]
51
|
52
|
53
|
54
|
55
|
56
|
57
|
58
|
59
|
60
|
61
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Zbigniew Kalinowski kończy pracę w OSM Piątnica
Soft drinks
Żabson ambasadorem Monster Energy
Soft drinks
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Food & drinks
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
Food & drinks
Chorten otwiera sklep w nowym koncepcie
Soft drinks
Polsko-niemiecki spór o gęsi
Food & drinks
Sidel uruchamia Centrum Wiedzy o Aseptyce
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA