KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53149
Crunchips wprowadza chipsy na piłkarskie mistrzostwa Europy
Z okazji zbliżających się mistrzostw Europy w piłce nożnej marka Crunchips przygotowała dla kibiców coś specjalnego – Edycję Limitowaną chipsów. Nowe smaki to: pizza i papryka habanero. Dodatkowo w loterii można ...
2024-04-04 Soft drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
marki:
Crunchips
Crunchips wprowadza chipsy na piłkarskie mistrzostwa Europy
×
Danio promuje jogurt pitny
Z początkiem kwietnia wystartowała nowa kampania reklamowa Danio z portfolio Danone. Jej celem jest prezentacja tegorocznej nowości marki – kremowego jogurtu pitnego. Wielokanałowa komunikacja skierowana do grupy docelowej młodych dorosłych, obejmie ...
2024-04-04 Food & drinks
firmy:
Danone
,
Ekstrakt Studio
,
Feeders Agency
,
Kamikaze
,
MediaCom
marki:
Danio
Danio promuje jogurt pitny
×
poprzedni
następny
Tymbark Just Plants w nowej recepturze
Ruszyła kampania reklamowa Tymbark Just Plants. Teraz napoje roślinne od Tymbarku dostępne są w nowej recepturze. Prosty skład na bazie polskiego owsa, z dodatkiem wapnia i wit. B12 i D, bez ...
2024-04-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Publicis
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark Just Plants w nowej recepturze
×
Łatwiej zapamiętujemy markę uczestnicząc w jej konkursie
W ciągu ostatniego roku 80% Polaków wzięło udział w akcji promocyjnej. Co siódmy konsument twierdzi, że udział w konkursie, loterii lub akcji wsparcia sprzedaży sprawia, że łatwiej zapamiętuje markę lub konkretny ...
2024-04-04 Soft drinks
Wyborowa Pernod Ricard wprowadza cyfrowe etykiety
Jak pokazują badania przeprowadzone przez SW Research na zlecenie Wyborowa Pernod Ricard, Polacy relatywnie rzadko analizują treść etykiet alkoholi w porównaniu z innymi produktami spożywczymi. Oczekują jednak od producentów napojów alkoholowych ...
2024-04-04 Food & drinks
firmy:
Wyborowa Pernod Ricard
Wyborowa Pernod Ricard wprowadza cyfrowe etykiety
×
Żabka promuje sklepy Nano
Żabka Nano wystartowała z nową kampanią digitalową pod hasłem #NANOrmalnie. Jej celem jest edukowanie nowych i powracających klientów, jak działa format, a także zachęcanie do zakupów oraz korzystania ze spersonalizowanych promocji ...
2024-04-04 Soft drinks
firmy:
Żabka
,
Polot
,
Value Media
Frisco chwali się wskaźnikami kompletności i terminowości dostaw
Eurocash podkreśla operacyjną sprawność supermarketu e-grocery, który niemal 100% zamówień realizuje w komplecie i w terminie wskazanym przez klienta. Jak wskazuje Szymon Mitoraj, członek zarządu Grupy odpowiedzialny za cyfryzację, Frisco może ...
2024-04-04 Soft drinks
firmy:
Eurocash
,
Frisco.pl
Hubert Hurkacz nowym ambasadorem Waterdrop
Firma Waterdrop ogłasza rozpoczęcie współpracy z polskim tenisistą Hubertem Hurkaczem. Polak, zajmujący obecnie dziesiąte miejsce w światowym rankingu ATP, dołączył do grona ambasadorów oraz inwestorów firmy. Austriacka marka znana jest z ...
2024-04-04 Soft drinks
firmy:
Waterdrop
marki:
Waterdrop
Rosyjskie browary pozywają Carlsberg
Rosyjskie browary Baltika Breweries pozwały cztery spółki zależne grupy Carlsberg o odszkodowanie na kwotę 6,24 mld koron duńskich, co w przeliczeniu oznacza ok. 900 mln dol. - podał Reuters. Carlsberg stoi ...
2024-04-04 Soft drinks
firmy:
Baltika
,
Carlsberg
Lorenz wybrał Hand Made do obsługi social media
Agencja Hand Made wygrała przetarg i zajmie się umocnieniem komunikacji w social mediach marki Lorenz. Celem współpracy jest wizualne i komunikacyjne wsparcie w zakresie obsługi kanałów społecznościowych. Agencja skupi się także ...
2024-04-04 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
Hand Made
marki:
Lorenz
Desperados dokłada nowości do portfolio
Marka piwa Desperados prezentuje zaskakujące nowości na ten sezon. Do sieci sklepów Żabka trafią Desperados Fire, Desperados Ice i Desperados Nocturno. Odświeżeniu uległ smak i opakowania piwa Desperados Melon Cooler. Dodatkowo ...
2024-04-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Grupa Żywiec
,
Żabka
,
Artegence
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
marki:
Desperados
Desperados dokłada nowości do portfolio
×
poprzedni
następny
Canpack Glass sprzedaje polski biznes
Grupa Canpack i BA Glass ogłaszają, że 2 kwietnia sfinalizowały sprzedaż działalności Canpack Glass w Polsce spółce BA Glass. W konsekwencji huta szkła zlokalizowana w Orzeszu została przeniesiona do BA Glass ...
2024-04-03 Soft drinks
firmy:
BA Glass
,
CanPack
Lavazza z dwucyfrową poprawą przychodów
3 kwietnia 2024 Zarząd Grupy Lavazza zatwierdził skonsolidowane sprawozdanie finansowe na dzień 31 grudnia 2023 r. Przychody wzrosły o 13% w stosunku do roku poprzedniego, a rentowność spadła ze względu na ...
2024-04-03 Soft drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Favita zdecydowanym liderem rynku
Ser Favita jest najlepiej rozpoznawaną wśród konsumentów marką w kategorii serów sałatkowo-kanapkowych. Trzy dekady jego produkcji to kolejne rekordy sprzedaży – podkreśla firma Mlekovita. - Z badań rynkowych wynika, że ser ...
2024-04-03 Food & drinks
firmy:
Mlekovita
marki:
Favita
Ruszyła kampania serków Twój Smak
Wraz z początkiem kwietnia wystartowała miesięczna kampania telewizyjna serków Twój Smak z Piątnicy. Plansze sponsorskie promujące produkty pojawiają się przy emisjach programów kulinarnych i tematycznych oraz popularnych seriali TV. W spotach ...
2024-04-03 Food & drinks
firmy:
OSM Piątnica
marki:
Twój Smak
,
Piątnica
Marki RUSH i noRUSH z nową kampanią wizerunkową
The Essa Co rozpoczyna nową kampanię wizerunkową dla marek RUSH – sportowych napojów izotonicznych i noRUSH – funkcjonalnych wód witaminowych. Jest to efekt współpracy z agencją Walk Creative. Kampania wizerunkowa, stworzona ...
2024-04-03 Soft drinks
firmy:
Essa
marki:
noRUSH
,
RUSH
Sposób sieci sklepów na ratowanie mięsa przed wyrzuceniem
Denner, szwajcarski detalista z 600 sklepami spożywczymi, wpadł na prosty pomysł ratowania mięsa przed wyrzuceniem. W ramach projektu pilotażowego sieć sprawdzi i zamrozi niesprzedane mięso w dniu, w którym osiągnie datę ...
2024-04-03 Food & drinks
firmy:
Denner
Przemysł spożywczy żegna współzałożyciela Maspeksu
Sektor spożywczy w Polsce pogrążony jest w żałobie po stracie Jerzego Kasperczyka, jednego z pionierów i współzałożycieli firmy Maspex, który zmarł 26 marca w wieku 62 lat. Informacja o jego śmierci ...
2024-04-03 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
Plukon Food kupuje polski Algas
Holenderska firma Plukon Food Group (PFG) osiągnęła porozumienie z udziałowcami Algas SP Sp. z o.o. (Algas) w celu przejęcia 100% udziałów działalności w zakresie uboju i przetwórstwa. Algas, to firma prowadzona ...
2024-04-02 Food & drinks
firmy:
Algas SP
,
Plukon Food
Biedronka zapłaci wysoką karę za błędne etykiety
Sąd Apelacyjny oddalił apelację Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci sklepów Biedronka, w sprawie dotyczącej wprowadzania konsumentów w błąd co do kraju pochodzenia warzyw i owoców. Firma będzie musiała zapłacić ponad 60 ...
2024-04-02 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Jeronimo Martins
[1]
53
|
54
|
55
|
56
|
57
|
58
|
59
|
60
|
61
|
62
|
63
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Zbigniew Kalinowski kończy pracę w OSM Piątnica
Soft drinks
Żabson ambasadorem Monster Energy
Soft drinks
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Food & drinks
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
Food & drinks
Chorten otwiera sklep w nowym koncepcie
Soft drinks
Polsko-niemiecki spór o gęsi
Food & drinks
Sidel uruchamia Centrum Wiedzy o Aseptyce
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA