KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53149
Lech wprowadza nową identyfikację wizualną i platformę kreatywną
Marka Lech otwiera nowy rozdział w swojej historii. Manifestując odświeżone pozycjonowanie, identyfikację wizualną oraz platformę kreatywną, namawia do zdystansowania się od pędzącego świata. Lech, należący do Kompanii Piwowarskiej, tworzy parasolową markę ...
2024-04-02 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Cut the Mustard
,
Juice
,
Moon Films
,
Prism Studio
,
Televisor
,
VML
,
Zenith
marki:
Lech
Lech wprowadza nową identyfikację wizualną i platformę kreatywną
×
Biedronka przygotowała vouchery dla klientów
Sieć sklepów Biedronka zaprasza klientów na zakupy, jednocześnie umożliwiając odzyskanie ich równowartości w formie voucherów. Aby skorzystać z tej oferty należy w tygodniu poświątecznym od wtorku do czwartku (02.04-04.04) albo od ...
2024-04-02 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Biedronka przygotowała vouchery dla klientów
×
Nowa kampania marki Żywiec
W najnowszej kampanii marka Żywiec kontynuuje komunikację, w której przypomina konsumentom, by czerpać radość z życia. W tym roku kanwą opowieści o radości i optymistycznym podejściu do życia jest utwór „Myślę ...
2024-04-02 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Artegence
,
Dentsu Aegis
,
Feeders
,
Hope
,
Opus Film
,
Riodepost
,
Starcom
marki:
Żywiec
Startuje nowy program lojalnościowy Winiary
Wystartował nowy program lojalnościowy – Klub Pomagania i Niemarnowania WINIARY. Inicjatywa marki składa się z dwóch filarów: programu społecznego oraz loterii promocyjnej. Członkowie mają szanse na atrakcyjne nagrody, ale również mogą ...
2024-04-02 Food & drinks
firmy:
Nestle
marki:
Winiary
Startuje nowy program lojalnościowy Winiary
×
Wiosenna akcja promocyjna marki Grześki
2 kwietnia wystartowała aktywacja prosprzedażowa marki Grześki, promująca ofertę wafli Grześki MEGA oraz Gofree. Kampania obejmuje działania prowadzone w telewizji, Internecie, przez wybranych influencerów oraz w punktach sprzedaży. Z tej okazji ...
2024-04-02 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Grześki
Wiosenna akcja promocyjna marki Grześki
×
Rusza Łaciata loteria na prostych zasadach
Producent mleka Łaciate rozpoczął loterię, w której do wygrania jest roczna wypłata. Wystarczy zarejestrować kod z opakowania produktu, zachować dowód zakupu i czekać na losowanie. Zwycięzcy mogą liczyć na 34 nagrody ...
2024-04-02 Soft drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Łaciate
Rusza Łaciata loteria na prostych zasadach
×
Fundusz z Abu Zabi potencjalnym kupcem Cedrobu
Fundusz inwestycyjny ADQ ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich jest jednym z potencjalnych inwestorów rozważających przejęcie Grupy Cedrob, największego polskiego producenta drobiu i mięsa - informuje Bloomberg. Cedrob ma być dla ADQ sposobem ...
2024-03-29 Soft drinks
firmy:
ADQ
,
Cedrob
Polacy chcą kupować polskie produkty rolne
60% Polaków ma w planach kupować więcej polskich owoców i warzyw - wynika z badania przeprowadzonego przez Kantar Polska. Wśród owoców dominują jabłka, truskawki, czereśnie oraz maliny, śliwki, gruszki i borówki ...
2024-03-29 Soft drinks
Polacy chcą kupować polskie produkty rolne
×
poprzedni
następny
Inflacja w marcu będzie najniższa w tym roku?
GUS opublikował wstępny szacunek inflacji w marcu. Z danych tych wynika, że ceny towarów i usług konsumpcyjnych wzrosły w ujęciu rocznym o 1,9%, a w porównaniu z poprzednim miesiącem wzrosły o ...
2024-03-29 Soft drinks
Kierunki rozwoju branży żywności w Europie
W listopadzie 2023 roku Komisja Europejska opublikowała raport Food 2030 Research and Innovation – Pathways for action 2.0 – dokument omawiający politykę przyszłości systemów żywnościowych. Raport stanowi wskazówkę dla kierunków rozwoju ...
2024-03-29 Soft drinks
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker
Südzucker Polska jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski. W zakres działań agencji wchodzi opracowanie strategii i komunikacji, koncepcji kreatywnej oraz ...
2024-03-29 Soft drinks
firmy:
Sudzucker
,
Insignia
marki:
Cukier Królewski
Eurosnack zainwestuje w nową fabrykę
Zarząd producenta przekąsek, spółki Eurosnack, poinformował o wygraniu przetargu na zakup 14,8 ha ziemi w Siemianowicach Śląskich, których właścicielem jest Gmina Siemianowice Śląskie oraz Skarb Państwa. Cena nieruchomości to 14,65 mln ...
2024-03-28 Food & drinks
firmy:
Eurosnack
Colian planuje budowę zakładu w Opatówku
Rada Gminy zatwierdziła plan zagospodarowania przestrzennego dla rejonu ulic Kaliskiej i Zdrojowej w Opatówku, wyznaczający tereny usług i produkcji wraz z obszarami przeznaczonymi na zaplecze elektroenergetyczne, wodociągowe, komunikacji drogowej i pieszo-rowerowej ...
2024-03-28 Food & drinks
firmy:
Colian
UOKiK zbiera informacje o nieuczciwych praktykach sieci handlowych
Prezes UOKiK w ramach kompetencji związanych ze zwalczaniem nieuczciwego wykorzystywania przewagi kontraktowej w sektorze rolno-spożywczym bada relacje sieci handlowych z dostawcami. Dotychczas wydał 6 decyzji, w których nałożył na sieci handlowe ...
2024-03-28 Soft drinks
Biedronka również zamraża ceny produktów
Biedronka, podobnie jak wcześniej kilka innych sieci handlowych, postanowiła, że nie zmieni w kwietniu cen regularnych ponad 4000 produktów. Sieć sklepów podkreśla, że dzięki temu jej klienci w kwietniu nie tylko ...
2024-03-28 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Biedronka również zamraża ceny produktów
×
Sernik królem wielkanocnych wypieków
Jeszcze dwa lata temu mazurek był zdecydowanym królem wielkanocnych wypieków w Polsce. W tym roku zwycięzcą jest sernik – wynika z sondażu zainicjowanego przez markę Kasia na temat świątecznych zwyczajów Polaków ...
2024-03-28 Soft drinks
firmy:
Upfield
marki:
Kasia
Sernik królem wielkanocnych wypieków
×
Polska czekolada zyskuje na popularności
Polska jest trzecim co do wielkości eksporterem czekolady w krajach UE – podaje Eurostat. Liderem tego zestawienia były w zeszłym roku Niemcy. Wysłali poza UE 221 tys. ton słodkich produktów. Na ...
2024-03-28 Food & drinks
Pepsi stawia Zeromat w Waszawie
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja - Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki ...
2024-03-28 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
marki:
Pepsi
Pepsi stawia Zeromat w Waszawie
×
Wielkanocna kampania Mąki ze Smokiem
Trwa wielkanocna kampania Mąki ze Smoiem autorstwa Optima Marketing Group, która widoczna jest nie tylko w mediach społecznościowych, ale w reklamie zewnętrznej. To kolejna akcja marki należącej do Polskich Zakładów Zbożowych ...
2024-03-28 Food & drinks
firmy:
PZZ Kraków
marki:
Mąka ze Smokiem
AI pracuje dla branży piwnej
Zespół z Flamandzkiego Instytutu Biotechnologii stworzył system sztucznej inteligencji, który jest w stanie przewidzieć smak konkretnego piwa oraz sugerować składniki, które piwowarze mogą wykorzystać, aby poprawić jego smak. Dotychczasowe metody oceny ...
2024-03-28 Soft drinks
[1]
54
|
55
|
56
|
57
|
58
|
59
|
60
|
61
|
62
|
63
|
64
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Zbigniew Kalinowski kończy pracę w OSM Piątnica
Soft drinks
Żabson ambasadorem Monster Energy
Soft drinks
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Food & drinks
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
Food & drinks
Chorten otwiera sklep w nowym koncepcie
Soft drinks
Polsko-niemiecki spór o gęsi
Food & drinks
Sidel uruchamia Centrum Wiedzy o Aseptyce
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA