KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
makroekonomia
Liczba wyszukanych artykułów: 628
Wzrost inflacji potwierdzony
Potwierdziły się wstępne szacunki GUS sprzed dwóch tygodni dotyczące tempa wzrostu cen. W lipcu inflacja w Polsce wyniosła 5%. Ostatni raz wskaźnik inflacji przebił 5% w maju 2011 r. - czytamy ...
2021-08-13 Soft drinks
Rekordowa inflacja w lipcu
Ceny w lipcu były średnio o 5% wyższe niż rok wcześniej - podał Główny Urząd Statystyczny we wstępnym odczycie inflacji. Oznacza to, że tempo wzrostu cen jest najszybsze od maja 2011 ...
2021-07-30 Soft drinks
Nieznaczne pogorszenie nastrojów konsumenckich
Lipiec nie przyniósł istotnej zmiany w konsumenckich nastrojach Polaków w stosunku do czerwca. Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK, czyli syntetyczny wskaźnik ilustrujący aktualne nastroje Polaków w zakresie postaw konsumenckich, wyniósł w lipcu ...
2021-07-30 Soft drinks
Wyraźny spadek cen w czerwcu
Ceny w sklepach w czerwcu były średnio o 6% niższe w stosunku do maja. Aż 8 z 12 badanych kategorii poszło w dół. W miesięcznym zestawieniu widać, że w lutym podwyżki ...
2021-07-21 Soft drinks
Czerwiec nie przyniósł zmian w nastrojach polskich konsumentów
Czerwcowy odczyt wskaźnika nastrojów konsumenckich pozostał na niemal niezmienionym poziomie w stosunku do maja. Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK, czyli wskaźnik ilustrujący aktualne nastroje wśród polskich konsumentów, wyniósł w czerwcu -3,6 i ...
2021-06-30 Soft drinks
Sprzedaż detaliczna skoczyła o 19%
Z danych podanych przez Główny Urząd Statystyczny wynika, że sprzedaż detaliczna w maju była o 8,4% wyższa niż w kwietniu i o 19,1% wyższa niż rok wcześniej. To jeden z najlepszych ...
2021-06-22 Soft drinks
Wzrost cen w Polsce największy od 2011 r.
Ceny w maju były średnio o 4,8% wyższe niż rok wcześniej - podał we wtorek Główny Urząd Statystyczny. Oznacza to, że tempo wzrostu cen jest najszybsze od listopada 2011 roku ...
2021-06-01 Soft drinks
Duża poprawa w nastrojach konsumentów w maju
Majowy odczyt wskaźnika nastrojów konsumenckich sygnalizuje istotną poprawę klimatu konsumenckiego w Polsce. Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK, czyli syntetyczny wskaźnik ilustrujący aktualne nastroje wśród polskich konsumentów, wyniósł w maju -3,8 i był ...
2021-05-31 Soft drinks
Duża poprawa w nastrojach konsumentów w maju
×
Dane GUS o kolejnym wzroście cen
W kwietniu ceny w Polsce były średnio o 4,3% wyższe niż rok wcześniej - wynika ze wstępnego szacunku GUS. Wynik przebił oczekiwania ekonomistów i oznacza, że tempo wzrostu cen jest najszybsze ...
2021-04-30 Soft drinks
Wysoka dynamika sprzedaży detalicznej w marcu
Sprzedaż detaliczna w cenach stałych w marcu 2021 r. była wyższa niż przed rokiem o 15,2% (wobec spadku o 8,9% w marcu 2020 r.). W porównaniu z lutym 2021 r. miał ...
2021-04-22 Soft drinks
Ceny w Polsce rosną najszybciej w UE
Polska jest liderem w Unii Europejskiej pod względem wzrostu cen. Według najnowszych wyliczeń Eurostatu w rok wzrosły średnio o 4,4%, podczas gdy w Unii Europejskiej w marcu ceny były średnio o ...
2021-04-16 Soft drinks
Poprawa nastrojów konsumentów w marcu
Marcowy odczyt wskaźnika nastrojów konsumenckich wskazuje na nieznaczne polepszenie klimatu konsumenckiego w Polsce. Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK, czyli syntetyczny wskaźnik ilustrujący aktualne nastroje wśród polskich konsumentów, wyniósł w marcu -9,8 i był ...
2021-03-31 Soft drinks
Sprzedaż detaliczna poszła mocno w dół
Główny Urząd Statystyczny podał dane dotyczące sprzedaży detalicznej w styczniu 2021 r. Jej poziom spadł o 6,0% w ujęciu rocznym, a w ujęciu miesięcznym o 24,9%. - Zazwyczaj styczeń przynosi ...
2021-02-19 Soft drinks
Nastroje konsumentów bez zmian na początku roku
Styczniowy odczyt wskaźnika nastrojów konsumenckich nie wskazuje na polepszenie klimatu w Polsce. Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK, czyli syntetyczny wskaźnik ilustrujący aktualne nastroje wśród polskich konsumentów, wyniósł w styczniu -15,1 i był ...
2021-02-01 Soft drinks
Nastroje konsumentów bez zmian na początku roku
×
GUS publikuje pierwsze wyliczenia PKB
Polska gospodarka po kilku latach intensywnego wzrostu zaliczyła spadek. Ze wstępnych szacunków GUS wynika, że w 2020 roku PKB zmniejszył się o 2,8% w porównaniu z 2019 rokiem. Jak podkreśla ...
2021-01-29 Soft drinks
Ceny żywności w 2021 roku mają nadal rosnąć
Inflacja w 2021 roku będzie niższa niż w 2020. Wpływ na to będzie miało spowolnienie wzrostu cen żywności wobec minionych kilkunastu miesięcy, choć opłata cukrowa i podatek od sprzedaży detalicznej mogą ...
2021-01-05 Soft drinks
Polska krajem z najwyższym poziomem niepokoju wywołanego pandemią
O 30 pp. wzrósł w ciągu miesiąca poziom obaw Polaków wywołanych przez pandemię koronawirusa. Opracowany przez Deloitte indeks niepokoju wynosi nad Wisłą 34% i jest najwyższy na świecie. Najnowsza edycja ...
2020-11-17 Soft drinks
COVID-19 powodem do niepokoju dla 64% konsumentów
Pandemia oraz stan finansów są dla Polaków najczęstszym powodem obaw i wzrostu opracowanego przez Deloitte indeksu niepokoju. Z najnowszej edycji badania firmy doradczej Global State of the Consumer Tracker wynika, że ...
2020-10-29 Soft drinks
Europejczycy mają do wydania mniej pieniędzy
W 2020 roku przeciętna siła nabywcza przypadająca na mieszkańca Europy wynosi 13.894 EUR. Jednak ten dochód rozporządzalny netto różni się znacznie pomiędzy poszczególnymi 42 krajami. Liechtenstein, Szwajcaria i Luksemburg mają najwyższy ...
2020-10-22 Soft drinks
Europejczycy mają do wydania mniej pieniędzy
×
poprzedni
następny
Sprzedaż detaliczna odbiła we wrześniu
W najnowszych danych za wrzesień widać odbicie w sprzedaży detalicznej. Wrześniowe ożywienie miało częściowo związek z rozpoczęciem roku szkolnego. Jednak ekonomiści mają też złą wiadomość. Sprzedaż detaliczna we wrześniu wzrosła ...
2020-10-21 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[32]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [10]
› kiedykolwiek [628]
działy
› badania [262]
› zagranica [125]
› handel [87]
› inwestycje [22]
› dostawcy [11]
› akwizycje i fuzje [5]
› innowacje i nowości [2]
› promocje i PR [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Carrefour [5]
› Nestle [2]
› Aldi [1]
› Auchan [1]
› Biedronka [1]
› DuPont [1]
› Grupa Maspex [1]
› Intermarche [1]
› Kaufland [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Lidl [1]
› Marinopoulos [1]
› Mokate [1]
› Netto [1]
› Unilever [1]
kategorie rynkowe
› mięso i ryby [56]
› inne produkty [55]
› owoce i warzywa [51]
› mleko [48]
› napoje bezalkoholowe [27]
› słodycze i przekąski [21]
› alkohol [14]
› kawa i herbata [13]
marki
› Dar Natury [1]
› Minutka [1]
› Relax [1]
› Tymbark [1]
› Winiary [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA