KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
handel
ostatni tydzień
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Lagardère Travel Retail wprowadza markę własną
Firma wprowadza na polski rynek nową markę własną – BOSKO. Marka zaoferuje artykuły w kategoriach food i non-food, które będą dostępne wyłącznie w sklepach i restauracjach należących do sieci. Pierwsze produkty ...
2024-11-04 Soft drinks
firmy:
Lagardere Travel Retail
,
Dragon Rouge
marki:
BOSKO
Lagardère Travel Retail wprowadza markę własną
×
poprzedni
następny
Netto Polska ze zmianami w zespole zarządzającym
Sieć handlowa będąca częścią Grupy Salling, wprowadza zmiany kadrowe. Od początku listopada stanowisko Dyrektora Commercial obejmie Krzysztof Dobczyński, a rolę Dyrektora Finansowego - Tomasz Kaźmierczak. Krzysztof Dobczyński to menedżer z ponad ...
2024-11-04 Soft drinks
firmy:
Netto
Netto Polska ze zmianami w zespole zarządzającym
×
poprzedni
następny
Rusza szósta edycja Tygodnia Kuchni Polskiej
„Spróbuj! A nóż, widelec zasmakujesz!” to hasło najnowszej edycji festiwalu. Akcja organizowana jest od 2018 roku w ramach programu odpowiedzialności społecznej Polskie Skarby Kulinarne przez sieć hurtowni MAKRO Polska. W Tygodniu ...
2024-11-04 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Rusza szósta edycja Tygodnia Kuchni Polskiej
×
poprzedni
następny
Lidl Polska z nagrodą Good Egg Award 2024
21 października w Paryżu odbyła się uroczysta gala rozdania nagród Good Farm Animal Welfare. Aż 49 wyróżnień trafiło do firm z ponad 15 krajów, wyróżniając je za wiodącą rolę w poprawie ...
2024-11-04 Soft drinks
firmy:
Lidl
Lidl Polska z nagrodą Good Egg Award 2024
×
Chorten otwiera sklep w nowym koncepcie
Nowoczesne wyposażenie i systemy wspierające handel oraz zarządzanie placówką, nowy model ustawienia sklepu i digitalowa kampania promocyjna na otwarcie – to niektóre rozwiązania wprowadzone w otwartym właśnie sklepie Chorten w Choroszczy ...
2024-10-31 Soft drinks
firmy:
Chorten
Dwie handlowe niedziele w miesiącu krytykowane przez szefa Lidla
Trwają konsultacje społeczne projektu Polski 2050, który zakłada wprowadzenie dwóch niedzieli handlowych w miesiącu. Szef polskiego Lidla powiedział, że takie rozwiązanie wprowadzi niepotrzebny chaos, który będzie oznaczał straty dla sklepów i ...
2024-10-30 Soft drinks
firmy:
Lidl
FILTRY
działy
› promocje i PR [3]
› inwestycje [2]
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [2]
› Chorten [1]
› Lagardere Travel Retail [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Netto [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [1]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› Dragon Rouge [1]
marki
› BOSKO [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA