KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
MediaCom
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 12
Kasia Nosowska zmienia dietę na roślinną
W portfolio marki Alpro (Danone) pojawiła się roślinna premiera - Alpro Psst!... to nie mlek*. Producent nowości podkreśla, że produkt może być przełomowy dla wielu konsumentw, bo nie jest mlekiem, ale ...
2022-05-16 Soft drinks
firmy:
Danone
,
Feeders
,
MediaCom
marki:
Alpro
Kasia Nosowska zmienia dietę na roślinną
×
poprzedni
następny
Rozpoczyna się nowa kampania marki Danio
Badania agencji Nielsen potwierdzają, że Danio jest numerem jeden na rynku. Serek homogenizowany o smaku waniliowym w kubeczku 140 g jest bestsellerem w portfolio marki, a Mały Głód to dziś kultowa ...
2018-11-15 Food & drinks
firmy:
abc
,
Danone
,
Delikatesy Centrum
,
K2
,
MediaCom
,
NAV Agency
,
VMLY&R
marki:
Danio
Rozpoczyna się nowa kampania marki Danio
×
„Historie pisane smakiem” – nowa kampania Tesco
8 marca rusza nowa kampania sieci Tesco "Historie pisane smakiem". Będzie prezentować historie, które pozwalają zrozumieć rolę jedzenia w życiu konsumentów. Tesco Polska rozpoczyna kampanię, w której przez cały rok ...
2018-03-08 Soft drinks
firmy:
Tesco
,
MediaCom
,
Ogilvy & Mather
„Historie pisane smakiem” – nowa kampania Tesco
×
Sosy egzotyczne w kampanii Łowicza
12 października Łowicz rozpoczyna silną ogólnopolską kampanię reklamową wspierającą tegoroczną nowość - sosy egzotyczne: seczuański, karaibski i arabski. Do każdego słoika z sosem dołączona jest nakładka ze specjalnie dobranymi kompozycjami przypraw ...
2015-10-12 Food & drinks
firmy:
Agros-Nova
,
Grupa Maspex
,
Brand Place
,
MediaCom
marki:
Łowicz
Sosy egzotyczne w kampanii Łowicza
×
Nowe etykiety Żywiec Zdrój Smako-Łyk
Produkty z portfolio Żywiec Zdrój Smako-Łyk od końca marca dostępne są w opakowaniach z nowymi, owocowymi etykietami. Zmienia się nie tylko szata graficzna, ale także sposób komunikacji. Wprowadzeniu nowych etykiet ...
2015-04-01 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
,
MediaCom
,
VML
marki:
Żywiec Zdrój
Nowe etykiety Żywiec Zdrój Smako-Łyk
×
Rusza kampania dżemów Łowicz
W drugiej połowie kwietnia rusza kampania reklamowa produktów dżemowych – Łowicz 100% z owoców extra gładki. To unikalna oferta w kategorii produktów dżemowych przygotowana specjalnie dla najmłodszych. Reklamy podkreślają, że ...
2015-03-05 Food & drinks
firmy:
Agros-Nova
,
Brand Place
,
MediaCom
marki:
Łowicz
Rusza kampania dżemów Łowicz
×
VII edycja programu „Mamo, Tato, wolę wodę”
Firma Żywiec Zdrój organizuje kolejną edycję programu edukacyjnego „Mamo, Tato, wolę wodę!”. Na początku listopada ruszyła VII edycja programu, w ramach którego poprzez zabawę podkreślana jest rola wody w codziennej diecie ...
2014-11-13 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
,
KidsLab
,
MediaCom
,
VML
marki:
Żywiec Zdrój
VII edycja programu „Mamo, Tato, wolę wodę”
×
Smak śliwki na zimowe dni od Nestea
Marka Nestea, ulubiona herbata mrożona Polaków*, oferuje limitowany wariant smakowy, który jest idealnym wyborem na chłodniejsze, zimowe dni. Nestea Zimowa Śliwka to połączenie ekstraktu z czarnej herbaty oraz dodatku śliwki i ...
2014-11-05 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Havas
,
McCann
,
MediaCom
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Nestea
Smak śliwki na zimowe dni od Nestea
×
Żywiec Zdrój podkreśla pozycję rynkową
13 sierpnia Żywiec Zdrój drugi etap kampanii wizerunkowej prowadzonej pod hasłem "Najlepsze czerpiemy z natury". Producent podkreśla, że jest to najpopularniejsza i najchętniej kupowana marka wody butelkowanej w Polsce. Na ...
2014-08-14 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
,
MediaCom
,
Y&R
marki:
Żywiec Zdrój
Startuje intensywna promocja sosów Łowicz
Od 10 lutego Łowicz (Agros-Nova) rozpoczyna silną ogólnopolską kampanię reklamową wspierającą kategorię sosów. Sosy Łowicz będą komunikowane w telewizji, prasie i Internecie jako te, które wybierane są przez Polaków najczęściej, a ...
2014-02-11 Food & drinks
firmy:
Agros-Nova
,
Brand Place
,
MediaCom
marki:
Łowicz
Startuje intensywna promocja sosów Łowicz
×
poprzedni
następny
Syropy Łowicz wróciły do telewizji
Po 8-letniej przerwie, syropy Łowicz (Agros-Nova) będą ponownie reklamowane w telewizji. Marka rozpoczyna silną ogólnopolską kampanię reklamową. Akcja będzie wspierać linię syropów prozdrowotnych i potrwa od połowy stycznia do połowy ...
2014-01-23 Soft drinks
firmy:
Agros-Nova
,
Brand Place
,
MediaCom
marki:
Łowicz
Syropy Łowicz wróciły do telewizji
×
poprzedni
następny
Rusza wielka jesienna kampania Łowicza
22 sierpnia rozpoczęła się kampania promocyjna, która będzie podzielona na 2 etapy: pierwszy - wizerunkowy - pod hasłem "Łowicz 100% z owoców to więcej niż zwykły dżem", druga - taktyczna - ...
2013-08-27 Soft drinks
firmy:
Agros-Nova
,
Brand Place
,
MediaCom
marki:
Łowicz
Rusza wielka jesienna kampania Łowicza
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [12]
działy
› promocje i PR [12]
› innowacje i nowości [4]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Agros-Nova [5]
› Żywiec Zdrój [3]
› Danone [2]
› abc [1]
› Coca-Cola [1]
› Delikatesy Centrum [1]
› Grupa Maspex [1]
› Tesco [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [6]
› owoce i warzywa [5]
› mleko [1]
› słodycze i przekąski [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› Brand Place [5]
› VML [2]
› Feeders [1]
› Fortis [1]
› Havas [1]
› K2 [1]
› KidsLab [1]
› McCann [1]
› NAV Agency [1]
› Ogilvy & Mather [1]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [1]
› VMLY&R [1]
› Y&R [1]
marki
› Łowicz [5]
› Żywiec Zdrój [3]
› Alpro [1]
› Danio [1]
› Nestea [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA