KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Piotr i Paweł
Liczba wyszukanych artykułów: 129
Sześć decyzji w sprawie koncentracji
UOKiK wydał sześć zgód na koncentrację. Jedna z transakcji dotyczy sprzedaży artykułów codziennego użytku. Zielone światło otrzymały firmy Piotr i Paweł, Bać-Pol (sieć sklepów Słoneczko i SPAR), Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Topaz oraz ...
2014-11-05 Soft drinks
firmy:
Bać-Pol
,
Piotr i Paweł
,
Polomarket
,
Topaz
Sieć Piotr i Paweł z szerszą ofertą winiarską
Sieć supermarketów Piotr i Paweł rozbudowuje ofertę win o propozycje pochodzące z rumuńskich Tarasów Dunaju. Pojawienie się na półce alkoholowej win Domeniile Ostrov to wynik rozszerzenia współpracy z wyłącznym przedstawicielem, firmą ...
2014-10-28 Soft drinks
firmy:
Amazis.net
,
Piotr i Paweł
marki:
Domeniile Ostrov
Sieć Piotr i Paweł z szerszą ofertą winiarską
×
Polomarket złożył wniosek do UOKiK
Do UOKiK wpłynął wniosek ws. utworzenia przez Polomarket, Piotr i Paweł, Bać-Pol oraz Paczóski Zbigniew Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Topaz wspólnego przedsiębiorcy pod nazwą GH PL Plus. 25 czerwca został podpisany list ...
2014-08-12 Soft drinks
firmy:
Bać-Pol
,
GH PL Plus
,
Piotr i Paweł
,
Polomarket
,
Topaz
Techniczna innowacja w sklepach Piotr i Paweł
Polska sieć supermarketów Piotr i Paweł uruchomi w najbliższym czasie pilotażowy projekt skracający czas robienia zakupów. Klienci wyposażeni w specjalne skanery nie będą musieli wykładać towaru z koszyków - informuje Dziennik ...
2014-07-29 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Nowy wiceprezes zarządu sieci Piotr i Paweł
1 lipca do zarządu firmy Piotr i Paweł dołączył Marcin Ratajczak, obejmując funkcję dyrektora handlowego oraz wiceprezesa zarządu. Nowy wiceprezes ma wieloletnie doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą i dystrybucją w firmach ...
2014-07-29 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Polacy ufają Biedronce i Lidlowi
Polacy najchętniej robią zakupy w Biedronce i Lidlu - wynika z najnowszego badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader's Digest. Zaufaniem darzymy również Tesco, Kaufland i Auchan. Wyniki badania European ...
2014-07-01 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Delikatesy Centrum
,
Kaufland
,
Lewiatan
,
Lidl
,
Netto
,
Piotr i Paweł
,
Real
,
Społem
,
Tesco
,
Żabka
Targi marek własnych w Polsce
25-26 czerwca w Kielcach odbędą się po raz pierwszy w Polsce targi marek własnych - Private Label Middle Europe (PLME). W wystawie wezmą udział m.in. Alma, Bakalland, Gold Drop, PSS Społem ...
2014-06-23 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Bakalland
,
Intermarche
,
Kaufland
,
Piotr i Paweł
,
Społem
,
Tarczyński
,
Tesco
Na rynku supermarketów może się pojawić lider
Rynek supermarketów czekają duże zmiany. Dziś działa na nim wielu graczy i można spodziewać się, że - wzorem rynku hipermarketów i dyskontów - również tu nastąpi konsolidacja i jeden z podmiotów ...
2014-05-22 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Lidl liderem handlu pod względem nakładów na reklamę
Lidl to sieć sklepów, która przeznaczyła najwięcej na reklamę w I kwartale. Druga w rankingu była Biedronka, a trzecia - Żabka - wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów. - Najbardziej ...
2014-05-09 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
Piotr i Paweł
,
Real
,
Tesco
,
Żabka
Piotr i Paweł otworzy co najmniej kilkanaście sklepów
Rozwój sieci sklepów w tempie dwucyfrowym, nowe placówki własne i franczyzowe, rozwój logistyki i własnych marek - to plany rozwojowe marki Piotr i Paweł. Firma planuje rozbudowę m.in. w Małopolsce oraz ...
2014-04-02 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
MLP Group przekazał magazyn sieci Piotr i Paweł
MLP Group, deweloper powierzchni magazynowych w Polsce, oddał do użytkowania firmie Piotr i Paweł blisko 8500 mkw powierzchni w parku logistycznym MLP Poznań. - Powierzchnia obiektu została podzielona na ...
2014-04-01 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Marka Lubię ma być lepiej widoczna
Marka Lubię to projekt grupy handlowej PL Plus, w skład której wchodzą przedstawiciele trzech podmiotów: Bać-Pol, Topaz oraz Piotr i Paweł. Wprowadzona na rynek w listopadzie ubiegłego roku marka zdążyła już ...
2014-03-21 Soft drinks
firmy:
Bać-Pol
,
Piotr i Paweł
,
Topaz
marki:
Lubię
Marka Lubię ma być lepiej widoczna
×
poprzedni
następny
GH PL Plus przyspieszy działania operacyjne
Na ostatnim posiedzeniu Rady Nadzorczej spółki GH PL Plus, wspólnego przedsięwzięcia Bać Pol, Piotr i Paweł oraz Topaz, zatwierdzono środki do realizacji planów jej rozwoju. Zarząd spółki może przyspieszyć działania operacyjne ...
2014-03-07 Soft drinks
firmy:
Bać-Pol
,
GH PL Plus
,
Piotr i Paweł
,
Topaz
Piotr i Paweł, Bać-Pol i Topaz formalizują wspólne plany
UOKiK wyraził zgodę na utworzenie wspólnego przedsięwzięcia przez Bać-Pol, Piotr i Paweł oraz Topaz. Tym samym otworzyła się droga do formalizacji koncepcji wspólnych działań przez głównych udziałowców tych pomiotów. W ...
2014-02-13 Soft drinks
firmy:
Bać-Pol
,
Piotr i Paweł
,
Topaz
Sieć Piotr i Paweł podsumowuje ubiegły rok
Dynamiczny rozwój placówek, rozszerzenie asortymentu marki własnej do 600 produktów, wprowadzenie brandu Lubię w koalicji zakupowej Grupy Handlowej PL Plus - to najważniejsze osiągnięcia sieci supermarketów Piotr i Paweł w 2013 ...
2014-01-21 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Blogerzy gotują dla sieci Piotr i Paweł
Supermarkety Piotr i Paweł rozpoczęły kampanię promocyjną tygodnia meksykańskiego. Trwa on w sklepach sieci od 15 do 21 stycznia. W działania zaangażowali się blogerzy kulinarni: Tomek Woźniak Gotuje, Kuchenne Szaleństwa i ...
2014-01-21 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
,
IT Company
Blogerzy gotują dla sieci Piotr i Paweł
×
Zakupy w SPAR mają być pierwszym wyborem konsumentów
- Chciałbym aby sklepy SPAR były przyjazne dla klientów i posiadały wybór umożliwiający realizację potrzeb klientów, także tych większych np. weekendowych. Dążymy do sytuacji, w której zakupy w sklepach SPAR są ...
2013-12-11 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
,
SPAR
Na rynek wchodzi nowa, polska marka własna
W połowie roku operator hurtowy Bać-Pol oraz sieć Piotr i Paweł powołały do życia Grupę Handlową PL Plus. Efekty są już widoczne - w sklepach pojawiają się pierwsze produkty pod ekonomiczną ...
2013-11-22 Soft drinks
firmy:
Bać-Pol
,
Piotr i Paweł
,
Słoneczko
,
SPAR
,
Topaz
Topaz współpracuje z Bać-Polem oraz Piotrem i Pawłem
Od 60 do nawet 100 SKU ma liczyć na koniec roku oferta produktów wspólnej marki własnej sieci Piotr i Paweł oraz Bać-Pol. Jak podają Wiadomości Handlowe, do inicjatorów przedsięwzięcia dołączył Topaz ...
2013-10-31 Soft drinks
firmy:
Bać-Pol
,
Piotr i Paweł
,
Słoneczko
,
SPAR
,
Topaz
marki:
Lubię
Marka Beef Master w sklepach Piotr i Paweł
Kolejna sieć sklepów dołączyła do grona oferujących produkty Beef Master. Z końcem października do placówek sieci Piotr i Paweł trafiły steki z polędwicy, steki z rostbefu, steki z antrykotu, T-bone stek ...
2013-10-30 Food & drinks
firmy:
Piotr i Paweł
,
ZPM Biernacki
marki:
Beef Master
Marka Beef Master w sklepach Piotr i Paweł
×
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
[7]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [129]
działy
› handel [127]
› inwestycje [42]
› akwizycje i fuzje [24]
› badania [21]
› promocje i PR [20]
› innowacje i nowości [15]
› zagranica [4]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [17]
› Alma [16]
› SPAR [16]
› Tesco [16]
› Auchan [15]
› Lidl [12]
› Carrefour [10]
› Bać-Pol [9]
› E.Leclerc [8]
› Kaufland [8]
› Topaz [8]
› Polomarket [6]
› Intermarche [5]
› Społem [4]
› Żabka [4]
› Aldi [3]
› BP [3]
› GH PL Plus [3]
› Jeronimo Martins [3]
› Delikatesy Centrum [2]
› Frisco.pl [2]
› Lewiatan [2]
› Makro Cash & Carry [2]
› Netto [2]
› Real [2]
› Słoneczko [2]
› Stokrotka [2]
› Amazis.net [1]
› A.pl [1]
› Bakalland [1]
› Bomi [1]
› CVC Capital Partners [1]
› Dino [1]
› DoDomku.pl [1]
› EKO Holding [1]
› Eurocash [1]
› Foodini.pl [1]
› FreeDelikatesy.pl [1]
› Freshmarket [1]
› Helio [1]
› ITM Polska [1]
› Maxima Grupe [1]
› Międzychód [1]
› Mila [1]
› Mispol [1]
› Rossmann [1]
› Spar Group [1]
› Tarczyński [1]
› ZPM Biernacki [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [4]
› mięso i ryby [3]
› inne produkty [3]
› napoje bezalkoholowe [2]
› mleko [2]
› kawa i herbata [2]
› słodycze i przekąski [2]
› alkohol [1]
firmy marketingowe
› AMS [1]
› IT Company [1]
marki
› Food & Joy [2]
› Lubię [2]
› Beef Master [1]
› Domeniile Ostrov [1]
› Helio [1]
› Międzychód [1]
› Piotr i Paweł Plus [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA