KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
ostatnie 3 miesiące
Makro Cash & Carry
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Rusza szósta edycja Tygodnia Kuchni Polskiej
„Spróbuj! A nóż, widelec zasmakujesz!” to hasło najnowszej edycji festiwalu. Akcja organizowana jest od 2018 roku w ramach programu odpowiedzialności społecznej Polskie Skarby Kulinarne przez sieć hurtowni MAKRO Polska. W Tygodniu ...
2024-11-04 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Rusza szósta edycja Tygodnia Kuchni Polskiej
×
poprzedni
następny
Wzrosła średnia cena koszyka zakupowego
Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency we wrześniu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego wzrosła o 25 zł w skali miesiąca i 24 ...
2024-10-23 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
E.Leclerc
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
POLOmarket
,
Selgros Cash&Carry
Wzrosła średnia cena koszyka zakupowego
×
Już wkrótce 6. edycja Tygodnia Kuchni Polskiej
Głównym celem festiwalu jest promocja rodzimej kuchni oraz lokalnych restauracji. Akcja, organizowana przez sieć hurtowni Makro Polska w ramach programu odpowiedzialności społecznej Polskie Skarby Kulinarne, potrwa od 4 do 24 listopada ...
2024-09-26 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Już wkrótce 6. edycja Tygodnia Kuchni Polskiej
×
poprzedni
następny
Makro wspiera osoby dotknięte powodzią
Sieć hurtowni Makro Polska we współpracy z firmą Raben Logistics Polska oraz Federacją Banków Żywności dostarcza produkty spożywcze i wodę pitną na tereny objęte powodzią oraz organizuje zbiórki w całej Polsce ...
2024-09-19 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
Raben
Średni koszyk zakupowy już za ponad 300 zł
Z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency wynika, że w lipcu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego przebiła barierę 300 zł. Taka sytuacja miała również miejsce ...
2024-08-20 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Intermarche
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
Netto
,
Selgros Cash&Carry
On Board Think Kong dla Makro
Agencja On Board Think Kong (OBTK) nawiązała współpracę z Makro Polska, w ramach której przeprowadza kompleksowe działania SEO mające na celu optymalizację serwisu tydzień-kuchni-polskiej.pl oraz promowanie wyjątkowego wydarzenia – Tygodnia Kuchni ...
2024-08-12 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
On Board Think Kong
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [2]
działy
› handel [6]
› promocje i PR [4]
› badania [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Auchan [2]
› Biedronka [2]
› Lidl [2]
› Selgros Cash&Carry [2]
› Carrefour [1]
› E.Leclerc [1]
› Intermarche [1]
› Netto [1]
› POLOmarket [1]
› Raben [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [1]
› owoce i warzywa [1]
› mięso i ryby [1]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› On Board Think Kong [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA