KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Grasp
Quality PR
Liczba wyszukanych artykułów: 8
Rusza kampania "Dzielimy się tym co dobre"
Marka Hochland startuje z nową kampanią wizerunkową "Dzielimy się tym co dobre". Na pierwszym miejscu stawia ona rodzinne wartości marki, a także podkreśla wsparcie Programu Pajacyk. Kampania obejmuje nowy spot ...
2023-01-24 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
Grasp
,
Quality PR
,
Value Media
marki:
Hochland
Sery Valbon w nowej odsłonie
Firma Hochland wprowadza na rynek sery pleśniowe marki Valbon w nowych opakowaniach. Sery są produkowane według 100-letniej receptury opracowanej przez francuskiego mistrza serowarstwa. Klasyczne sery Valbon można wykorzystać jako składnik ...
2022-04-22 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
Grasp
,
Quality PR
,
Value Media
marki:
Valbon
Sery Valbon w nowej odsłonie
×
poprzedni
następny
Rusza loteria marki Valbon
Marka Valbon znana z serów pleśniowych Brie i Camembert rozpoczyna ogólnopolską loterię. Co tydzień przez 6 tygodni do wygrania będą luksusowe zakupy, każde o wartości 9.000 zł do wydania w sklepach ...
2021-04-12 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
Grasp
,
Quality PR
,
Value Media
marki:
Valbon
Rusza loteria marki Valbon
×
Almette zaprasza do „węgrowskiej krainy”
Serki twarogowe Almette (Hochland) powstają w Węgrowie - miejscowości, położonej na pograniczu Mazowsza i Podlasia, w otulinie rzeki Liwiec. To obszar o nieskażonej przyrodzie, który oferuje idealne warunki do produkcji zdrowej ...
2020-09-08 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
Grasp
,
Quality PR
,
Value Media
marki:
Almette
Kampania Almette bez laktozy
Serki twarogowe Almette bez laktozy to nowa propozycja w asortymencie marki, wprowadzona na rynek w marcu. Mimo rezygnacji z laktozy, konsumenci nadal mogą cieszyć się przyjemnością smaku twarogowych serków puszystych ...
2020-06-25 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
Grasp
,
Quality PR
,
Value Media
marki:
Almette
Kampania Almette bez laktozy
×
Mini Almette ze wsparciem komunikacyjnym
Kampania "Naturalnie, kiedy chcesz!" promująca naturalny serek twarogowy MINI Almette wspiera wprowadzenie tej nowości. Spotom TV ma towarzyszyć zintensyfikowana komunikacja digitalowa. Kampania obejmie działania z influencerami, kampanię prasową w mediach ...
2019-02-18 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
GPD
,
Grasp
,
Quality PR
,
Value Media
marki:
Almette
Dom od Almette po raz trzeci
Z początkiem października rusza Wielka Loteria, w której może wziąć udział każdy, kto kupi serek Almette (Hochland). Już po raz trzeci w ogólnopolskiej loterii "DOM od Almette" będzie można wygrać całoroczny ...
2018-09-20 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
GPD
,
Grasp
,
Quality PR
,
Value Media
marki:
Almette
Dom od Almette po raz trzeci
×
„4 plastry to wygoda!” w kampanii serów Hochland
Pod hasłem „Na litr mleka czasu szkoda, 4 plastry to wygoda!” ruszyła kampania promująca sery żółte marki Hochland. Kampania podkreśla, że sery żółte Hochland są pełnowartościowym źródłem wapnia dla dzieci ...
2014-09-01 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
Grasp
,
Quality PR
marki:
Hochland
„4 plastry to wygoda!” w kampanii serów Hochland
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [8]
działy
› promocje i PR [8]
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Hochland [8]
kategorie rynkowe
› mleko [8]
firmy marketingowe
› Grasp [8]
› Quality PR [8]
› Value Media [7]
› GPD [2]
marki
› Almette [4]
› Hochland [2]
› Valbon [2]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA