KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Starcom
2012
Liczba wyszukanych artykułów: 51
Warka Energy z innowacyjnym FOOH
Warka Energy powstała z myślą o młodych dorosłych. To także do nich skierowane są działania komunikacyjne marki, która jest wszędzie tam, gdzie dorośli przedstawiciele Gen Z. Tym razem Warka Energy sięgnęła ...
2024-08-23 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
,
Watchout
marki:
Warka
Warka Energy z innowacyjnym FOOH
×
poprzedni
następny
Rusza kampania promująca Lubellę Di Riso
Rusza kampania marki Lubella, która przypomina, że Lubella Di Riso, to pożywna kompozycja owoców z całymi ziarnami ryżu. Przekąska do jedzenia i gryzienia, dostępna jest w 3 smakach w saszetkach 100 ...
2024-08-20 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
2012
,
Piloci Studio
,
Starcom
marki:
Lubella
Rusza kampania promująca Lubellę Di Riso
×
Rusza energetyczna kampania Warki Energy
Warka Energy to napój energetyczny który powstał z myślą o młodych dorosłych. To także im dedykowana jest najnowsza kampania marki. W serii krótkich spotów, zaprezentowane zostały typowe aktywności Gen Z&Y. Motywem ...
2024-05-14 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Cream
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Studio Głośno
,
Twin
,
Watchout
marki:
Warka
Sportowcy nagradzają medalami kibiców w kampanii Warka
Przed nami lato pełne sportowych emocji. Z tej okazji Warka, znana ze wspierania zarówno polskich sportowców, jak i kibiców, postanowiła przygotować dla nich coś wyjątkowego. - W najnowszej loterii marki codziennie ...
2024-04-12 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Dentsu Aegis
,
G3
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Sportowcy nagradzają medalami kibiców w kampanii Warka
×
Nowa kampania marki Żywiec
W najnowszej kampanii marka Żywiec kontynuuje komunikację, w której przypomina konsumentom, by czerpać radość z życia. W tym roku kanwą opowieści o radości i optymistycznym podejściu do życia jest utwór „Myślę ...
2024-04-02 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Artegence
,
Dentsu Aegis
,
Feeders
,
Hope
,
Opus Film
,
Riodepost
,
Starcom
marki:
Żywiec
Pouch do jedzenia od marki Lubella
Lubella di Riso to nowość od Lubelli, czyli pierwszy pouch do jedzenia, łączący owoce z całymi ziarnami ryżu. Rusza kampania prezentująca nowość – Lubella di Riso. Pożywna kompozycja owoców z ziarnami ...
2023-08-16 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
2012
,
Starcom
marki:
Lubella
Pouch do jedzenia od marki Lubella
×
Żywiec promuje swoje lekkie warianty
W spotach emitowanych od 1 maja Żywiec promuje tegoroczne nowości – piwa z rodziny Lekkiego Żywca. Marka w najnowszej komunikacji prezentuje bezalkoholowe piwa smakowe: Żywiec Lemonż z nutą Cola 0,0%, Żywiec ...
2023-05-05 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Artegence
,
Feeders
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
Studio Głośno
marki:
Żywiec
Warka uruchomiła Gamingowe Czwartki
Marka piwna Warka, która na stałe weszła do świata gamingu, nie ustaje w tworzeniu aktywności dla tej społeczności. Po trzeciej edycji turnieju Warka Planet of Gamers Cup, nadszedł czas na Gamingowe ...
2023-05-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Krzysztof Ibisz na Planecie Warka
Krzysztof Ibisz dołączył do ekipy Planety Warka. W pierwszym z serii spotów promuje nowy produkt – mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady i naturalnej kofeiny, czyli Warka 0.0% Energy. W sprzedaży są: ...
2023-04-18 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Żywiec prezentuje nową platformę komunikacyjną
Marka Żywiec zaprasza do cieszenia się życiem, wychodzenia do ludzi i wspólnych spotkań. A wszystko w ramach nowej platformy Cho na Ż. Jej elementem jest nośnik OOH pozwalający na zapraszanie znajomych ...
2023-03-31 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Artegence
,
Feeders
,
Heaven
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
marki:
Żywiec
Żywiec prezentuje nową platformę komunikacyjną
×
Żywiec wprowadza nową identyfikację wizualną
Rok 2023 ma być prawdziwym krokiem milowym dla marki Żywiec. Nadchodzące miesiące przyniosą szereg zmian i innowacji, a ich zwiastunem jest odświeżenie szaty graficznej wszystkich opakowań piwa. Zmiana opakowań produktów ...
2023-03-06 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Feeders
,
Hope
,
Starcom
,
Touch Ideas
marki:
Żywiec
Żywiec wprowadza nową identyfikację wizualną
×
poprzedni
następny
Piwo o smaku mrożonej kawy od Warki
Marka z portfolio Grupy Żywiec wprowadza kolejną innowację w tym sezonie - Warkę 0.0% Ice Coffee, czyli piwo bezalkoholowe o smaku mrożonej kawy. Produkt dostępny jest już na rynku w dwóch ...
2023-03-01 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Piwo o smaku mrożonej kawy od Warki
×
poprzedni
następny
Warka tworzy nową kategorię rynkową
Warka (Grupa Żywiec) wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to mix Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa ...
2023-02-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Grupa Żywiec
,
2012
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Warka tworzy nową kategorię rynkową
×
poprzedni
następny
Żywiec startuje z zimową kampanią
Marka Żywiec zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed Świętami. Idei drugiego Ż nie zabrakło w zimowej komunikacji marki. Na ...
2022-11-24 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Artegence
,
Feeders
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
Studio Głośno
,
Televisor
marki:
Żywiec
Otsochodzi w nowych spotach Heinekena
Heineken Silver został stworzony przede wszystkim z myślą o młodych dorosłych, którzy poszukują autentyczności. Tę chęć cieszenia się chwilą i prawdziwymi momentami widać w najnowszej kampanii marki z udziałem rapera Otsochodzi ...
2022-07-18 Food & drinks
firmy:
Heineken
,
2012
,
Graffiti
,
Hope
,
Starcom
marki:
Heineken
Lubella promuje nowe owianki
Owsianka marki Lubella to połączenie wygody, smaku i aż 40% owsianki. Najnowszy spot marki prezentuje Owsiankę w pouchu - sposób na idealną przekąskę, którą z łatwością można zabrać na rowerową czy ...
2022-06-20 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
2012
,
Starcom
marki:
Lubella
Lubella promuje nowe owianki
×
Rekord Warka Planet of Gamers Cup
Poznaliśmy statystyki drugiej edycji Warka Planet of Gamers Cup. Streaming turnieju, w którym rywalizowali znani twórcy gamingowi, odnotował łącznie przeszło 1,2 mln wyświetleń (nie licząc VOD), czyli ponad dwa razy więcej ...
2022-05-09 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Gameset
,
Hope
,
Starcom
marki:
Warka
Nowy manifest piwa Żywiec
Żywiec od lat zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i czerpać z tego radość. Marka podąża też za zmianami zachodzącymi w otaczającym nas świecie i na nie odpowiada. Obserwując ...
2022-04-25 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Feeders
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
Studio Głośno
,
Televisor
marki:
Żywiec
Loteria promocyjna na Planecie Warka
Wystartowała loteria promocyjna marki Warki, w której codziennie do wygrania są wyjątkowe wyjazdy do Kataru z pakietem atrakcji oraz miliony piw. W tym roku po raz pierwszy promocyjnych kodów można szukać ...
2022-04-19 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
G3
,
Hope
,
Starcom
marki:
Warka
Loteria promocyjna na Planecie Warka
×
Nowa Planeta Warka
Rok 2022 to nowe otwarcie dla marki Warka. Od teraz cała oferta wareckich produktów będzie komunikowana wspólnie. Nowa Planeta Warka reprezentuje świat bliskich znajomych. Od początku kwietnia można oglądać pierwszy z ...
2022-04-06 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Starcom
marki:
Warka
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [5]
› kiedykolwiek [51]
działy
› promocje i PR [50]
› innowacje i nowości [10]
› badania [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [42]
› Grupa Maspex [7]
› Lubella [2]
› Animex [1]
› Biedronka [1]
› Heineken [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [42]
› napoje bezalkoholowe [8]
› owoce i warzywa [6]
› inne produkty [4]
› słodycze i przekąski [3]
› mięso i ryby [1]
firmy marketingowe
› Hope [39]
› Opus Film [14]
› Feeders [11]
› VMLY&R [10]
› Global Shopper Marketing [9]
› Twin [7]
› Just [5]
› Televisor [5]
› Artegence [4]
› G3 [4]
› Studio Głośno [4]
› Gameset [3]
› Graffiti [3]
› Live [3]
› The Digitals [3]
› Cream [2]
› Dentsu Aegis [2]
› Riodepost [2]
› Roots [2]
› Sputnik Studio [2]
› Touch Ideas [2]
› Watchout [2]
› CPC Brand Consultants [1]
› CzteryCzwarte Brand Design [1]
› Film Produkcja [1]
› Global [1]
› Heaven [1]
› Piloci Studio [1]
› TalentMedia [1]
› VML [1]
marki
› Żywiec [23]
› Warka [18]
› Lubella [3]
› Kotlin [2]
› Łowicz [2]
› Heineken [1]
› Krakus [1]
› Tatra [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA