KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Zenith
ostatni rok
Liczba wyszukanych artykułów: 29
Lay’s zaprosił influencerów na pole ziemniaków
zenitMarka Lay’s (Frito Lay) chciała pokazać, jaki proces stoi za każdym chipsem. Zaprosiła na swoje pola uprawne influencerów. Byli to m.in. Kasia Węsierska, Jakub Kosel, Dawid Oleszko, Piotr Latała. Wizyta dostarczyła ...
2024-10-18 Food & drinks
firmy:
Frito Lay
,
PepsiCo
,
Avanti
,
H2O
,
Zenith
marki:
Lay's
Marka Felix rozkręca imprezę w sieci
Marka orzechów Felix rozpoczęła muzyczno-wizualną kampanię promującą swoje orzeszki ziemne. Zakręcona „Wiksa u Felixa” otwiera przed nami efektowne, smakowe nuty. – Zależało nam na akcji, która wybije się nietypową formą w ...
2024-10-16 Food & drinks
firmy:
Intersnack Poland
,
GoldenSubmarine
,
Zenith
marki:
Felix
Cheetos debiutuje na Spotify
Polski oddział przygotował na Spotify kampanię dla marki Cheetos, z portfolio Frito-Lay, która prowadzona jest pod hasłem „Pyszna przerwa, to właśnie Cheetos”. Firmy współpracowały już wcześniej w zakresie komunikacji na platformie ...
2024-10-15 Food & drinks
firmy:
Frito Lay
,
Aleph Group
,
Zenith
marki:
Cheetos
Startuje kampania marki Przysnacki
Snack Festival to nowa linia produktów marki Przysnacki, mającej w swoim portfolio chrupki, prażynki, chipsy i krakersy. W promującej nową linię kampanii konsumenci zachęcani są do odkrywania „Nowego kształtu chrupania”. Przekąski ...
2024-10-11 Food & drinks
firmy:
Intersnack
,
GoldenSubmarine
,
Zenith
marki:
Przysnacki
Lisek.App ma nowe pozycjonowanie
Lisek.App wprowadza nowe pozycjonowanie marki oraz platformę „Sklep pod ręką”. W nowej komunikacji marka podkreśla, że Lisek to najbliższy klientowi sklep, oferujący najwygodniejsze rozwiązania na codzienne zakupy. Zmiana komunikacji Liska to ...
2024-10-01 Soft drinks
firmy:
Lisek
,
Feeders
,
Zenith
Lisek.App ma nowe pozycjonowanie
×
poprzedni
następny
Raperzy promują nowe wafelki WW
Lotte Wedel wprowadza dwie nowe wersje wafelków WW – Kokos i Sakura. Launch nowości wspiera kampania digitalowa z udziałem dwójki raperów: Dziarmy i CatchUpa. WW Kokos zyskał tropikalny charakter, przywodząc na ...
2024-09-10 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
,
24/7Communication
,
Digital Kingdom
,
Zenith
marki:
E.Wedel
Raperzy promują nowe wafelki WW
×
poprzedni
następny
Żabka Jush kontynuuje swoją największą kampanię
Po wprowadzeniu wspólnej platformy dla Jush i delio, któremu towarzyszyła największa kampania marketingowa w historii Żabki Jush, marka powraca z jej kontynuacją. Celem jesiennej komunikacji jest pokazanie, że przy pomocy aplikacji ...
2024-09-04 Soft drinks
firmy:
Delio
,
Jush
,
Żabka
,
Bosko
,
Flywheel
,
Publicis
,
Tribe47
,
Zenith
6. edycja kampanii społecznej Żubra
Marka Żubr od wielu lat realizuje kampanię „Żubr wspiera zagrożone gatunki", której celem jest ochrona zwierząt i edukowanie społeczeństwa na temat ich roli w zachowaniu przyszłości polskiej przyrody. Od 2019 roku ...
2024-08-06 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Huta 19
,
Juice
,
Moon Films
,
Platige Studio
,
PZL
,
Zenith
marki:
Żubr
6. edycja kampanii społecznej Żubra
×
poprzedni
następny
Feeders Agency z kampanią Mirindy
Mirinda rozpoczęła letnią kampanię, która potrwa do 25 sierpnia. Działania mają zbudować skojarzenie, że Mirinda to marka, która przynosi orzeźwienie na różne sposoby, także w wyglądzie. Mirinda łączy się ze spontanem ...
2024-08-06 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Feeders Agency
,
Zenith
marki:
Mirinda
Feeders Agency z kampanią Mirindy
×
Letnia kampania kinowa Pepsi z Filmweb
W ramach trwającej letniej kampanii Pepsi, we współpracy z Filmweb – najpopularniejszym serwisem filmowym w Polsce, powstała pierwsza lista kin plenerowych, których partnerem jest marka Pepsi. Inicjatorem pomysłu jest agencja mediowa ...
2024-08-01 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Feeders
,
Zenith
marki:
Pepsi
Letnia kampania kinowa Pepsi z Filmweb
×
Rusza letnia aktywacja konsumencka Lipton Ice Tea
Lipton Ice Tea wystartowała z letnią kampanią kierowaną do generacji Zet i młodych konsumentów. W ramach kampanii „Lipton Ice Tea - Na ratunek lata!” zaplanowany jest konkurs ogólnopolski, spot z influencerami ...
2024-07-25 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Feeders Agency
,
Zenith
marki:
Lipton Ice Tea
Dew it anyway! – nowa kampania Mountain Dew
Marka napojów Mountain Dew uruchamia nową kampanię promocyjną. Ambasadorami akcji zostali Karol „Friz” Wiśniewski oraz Piotr „Izak” Skowyrski. Mountain Dew, poprzez kampanię Dew it anyway!, chce wesprzeć młode osoby, które chcą ...
2024-07-24 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Avanti
,
inStreamly
,
Zenith
marki:
Mountain Dew
Change Serviceplan dla marki Przysnacki
Należąca do Group One agencja Change Serviceplan jest odpowiedzialna za stworzenie nowej platformy komunikacyjnej dla marki Przysnacki. Realizowane działania mają na celu umożliwienie komunikowania linii produktowych marki Przysnacki poprzez różne kreacje ...
2024-07-12 Food & drinks
firmy:
Intersnack
,
Brain
,
Change Serviceplan
,
Easy Hell
,
Zenith
marki:
Przysnacki
Pils odświeża identyfikację i komunikację
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa ...
2024-07-09 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Chapter 1
,
Prism Studio
,
Zenith
marki:
Lech
Pils odświeża identyfikację i komunikację
×
Lech Pils odświeża komunikację
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa ...
2024-05-16 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Chapter 1
,
Prism Studio
,
Zenith
marki:
Lech
Lech Pils odświeża komunikację
×
Żabka Jush z największą kampanią w swojej historii
Na początku maja ruszyła wielokanałowa kampania „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush”. Promuje ona uruchomioną 22 kwietnia platformę, w ramach której klienci korzystają nie tylko z usługi Jush, ale także ...
2024-05-14 Soft drinks
firmy:
Jush
,
Żabka
,
Publicis
,
Zenith
Żabka Jush z największą kampanią w swojej historii
×
poprzedni
następny
Szpakowski i Borek w kolejnej odsłonie kampanii marki Tyskie
„Taktyka jest jedna. Jesteśmy na TY” – to hasło kolejnej odsłony platformy komunikacyjnej marki Tyskie przygotowanej na Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek zachęcają do bycia na ...
2024-05-10 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
BNA
,
Huta 19
,
Juice
,
Lunapark
,
Papaya Films
,
Zenith
marki:
Tyskie
Szpakowski i Borek w kolejnej odsłonie kampanii marki Tyskie
×
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy
Marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg zmian. 19 kwietnia wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe warianty smakowe. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę ...
2024-04-24 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Prism Studio
,
Przestrzeń
,
Zenith
marki:
Hardmade
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy
×
Pepsi rusza z szeroką kampanią marketingową
Marka Pepsi rozpoczęła kampanię marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja ...
2024-04-18 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Ewesa
,
Feeders Agency
,
Flywheel
,
Zenith
marki:
Pepsi
Pepsi rusza z szeroką kampanią marketingową
×
Tajemnicze zjawiska w kampanii marki Żubr
Marka Żubr Kompanii Piwowarskiej, w swojej największej tegorocznej kampanii postawiła na zaskakującą historię. W różnych miejscach w kraju zaczął się pojawiać Niezidentyfikowany Obiekt Latający. Relacje świadków potwierdzały jedno: czegoś szuka. Podejmuje ...
2024-04-15 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Huta 19
,
Juice
,
Moon Films
,
Platige Image
,
Publicis
,
PZL
,
Zenith
marki:
Żubr
Tajemnicze zjawiska w kampanii marki Żubr
×
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [5]
› ostatnie 3 miesiące [10]
działy
› promocje i PR [27]
› innowacje i nowości [4]
› handel [4]
firmy produkcyjne i handlowe
› Kompania Piwowarska [11]
› PepsiCo [7]
› Lotte Wedel [3]
› Delio [2]
› Frito Lay [2]
› Intersnack [2]
› Jush [2]
› Żabka [2]
› Intersnack Poland [1]
› Lisek [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [11]
› napoje bezalkoholowe [9]
› słodycze i przekąski [8]
firmy marketingowe
› Huta 19 [7]
› Juice [7]
› Moon Films [5]
› Prism Studio [4]
› Feeders [3]
› Feeders Agency [3]
› Publicis [3]
› PZL [3]
› Televisor [3]
› Avanti [2]
› BNA [2]
› Chapter 1 [2]
› Flywheel [2]
› GoldenSubmarine [2]
› Platige Image [2]
› Walk PR [2]
› 2012 [1]
› 24/7Communication [1]
› Aleph Group [1]
› Bosko [1]
› Brain [1]
› Change Serviceplan [1]
› Cut the Mustard [1]
› Digital Kingdom [1]
› Easy Hell [1]
› Ewesa [1]
› H2O [1]
› inStreamly [1]
› Lunapark [1]
› OTO Film [1]
› Papaya Films [1]
› Platige Studio [1]
› Przestrzeń [1]
› Stor9 [1]
› Tribe47 [1]
› VML [1]
marki
› Tyskie [4]
› E.Wedel [3]
› Lech [3]
› Pepsi [3]
› Żubr [3]
› Przysnacki [2]
› Cheetos [1]
› Felix [1]
› Hardmade [1]
› Lay's [1]
› Lipton Ice Tea [1]
› Mirinda [1]
› Mountain Dew [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA