KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
IQ Marketing
słodycze i przekąski
Liczba wyszukanych artykułów: 21
Limitowana edycja ciastek Oreo PAC-MAN
Oreo od lat wprowadza do sklepów limitowane edycje swoich produktów. Tym razem marka połączyła siły z bohaterem gry PAC-MAN i stworzyła ciastka, które wyglądają jak jego labirynt. PAC-MAN, komputerowa zręcznościowa gra ...
2024-02-01 Soft drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
IQ Marketing
,
Publicis
,
Spark Foundry
marki:
Oreo
Limitowana edycja ciastek Oreo PAC-MAN
×
Ciastka Oreo w wersji Xbox
Oreo i Xbox przedstawiają limitowaną wersję ciastek z emblematami giganta branży gamingowej i zapraszają do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej. W limitowanej serii Oreo Original konsumenci znajdą na ciastkach 6 różnych emblematów ...
2023-01-31 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
IQ Marketing
,
Spark Foundry
marki:
Oreo
Ciastka Oreo w wersji Xbox
×
Milka świętuje 120. urodziny
W tym roku Milka świętuje 120. urodziny. Marka, która od lat inspiruje konsumentów do drobnych gestów czułości i głęboko wierzy, że najlepszą formą celebrowania nie jest dostawanie prezentów, a ich dawanie ...
2021-06-07 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
IQ Marketing
,
Mindshare
,
Ogilvy & Mather
marki:
Milka
Milka świętuje 120. urodziny
×
Milka rusza z wyjątkową loterią
Wystartowała nowa kampania marki Milka pod hasłem "Czas delikatności", w ramach której ruszyła loteria promocyjna "Wygrywaj i pomagaj z Milką". Kupując produkty Milka, konsumenci będą mieli okazję nie tylko do zdobycia ...
2020-09-10 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
IQ Marketing
,
Mindshare
,
Ogilvy & Mather
marki:
Milka
Milka rusza z wyjątkową loterią
×
Adam Małysz gościem w Tesco
18 lutego, w krakowskim Tesco odbędzie się wydarzenie, będące elementem kampanii "Milka. Sercem z Naszymi".! W roli gościa specjalnego pojawi się na nim Adam Małysz. Na konsumentów będą czekać słodkie upominki ...
2020-02-18 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Tesco
,
Big Picture
,
Carla Zuri
,
Event Factory
,
IQ Marketing
,
Mindshare
,
Truskavka
marki:
Milka
Kolejna odsłona kampanii marki Milka
Milka, oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, kolejny rok z rzędu zachęca Polaków do tego, aby byli Sercem z Naszymi. Jedną z atrakcji, przygotowanych przez markę w ramach długofalowej kampanii, są ...
2020-01-14 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Carla Zuri
,
Event Factory
,
IQ Marketing
,
Mindshare
,
Truskavka
marki:
Milka
Kolejna odsłona kampanii marki Milka
×
Kolejna odsłona kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”
Wraz z rozpoczęciem nowego sezonu skoków narciarskich, wystartuje kolejna odsłona długofalowej kampanii "Milka. Sercem z Naszymi", w ramach której marka będzie m.in. kontynuować współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim i sponsoring Kadry ...
2019-11-27 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Carla Zuri
,
Event Factory
,
IQ Marketing
,
Mindshare
,
Truskavka
marki:
Milka
Kolejna odsłona kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”
×
Milka przypomina, skąd się bierze delikatność
W drugiej połowie sierpnia ruszyła kampania pod hasłem "Milka. Stąd się bierze delikatność", koncentrująca się na alpejskim mleku, które od ponad 100 lat stanowi wyróżnik czekolady Milka. Marka m.in. zwraca ...
2019-09-06 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
IQ Marketing
,
Liquid Thread
,
Mindshare
,
Wieden+Kennedy
marki:
Milka
Mateusz Gessler ambasadorem marki BelVita
Marka BelVita z portfolio Mondelez Polska rozpoczęła kampanię "Śniadania, że u la la". Ambasadorem marki został restaurator Mateusz Gessler. Producent ciastek rozszerza wieloletnią komunikację, która do tej pory koncentrowała się ...
2019-01-03 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
IQ Marketing
,
Isobar
,
Mindshare
marki:
belVita
Mateusz Gessler ambasadorem marki BelVita
×
Big Milk prezentuje nową platformę kreatywną
Marka Big Milk (Unilever) rozpoczęła kampanię wizerunkową w ramach nowej platformy kreatywnej "Małe rzeczy są Big". Celem działań jest zwrócenie uwagi na codzienne drobnostki, które dają szczęście tu i teraz ...
2018-06-14 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
IQ Marketing
,
Mindshare
marki:
Big Milk
Big Milk prezentuje nową platformę kreatywną
×
Halls promuje nowe gumy do żucia
Mondelez International wystartował z kampanią reklamową nowych gum Halls. Produkt dostępny jest w czterech orzeźwiających wariantach smakowych. - Nowe gumy Halls przenoszą nas na zupełnie inny poziom odświeżenia - rześkiego ...
2018-03-14 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Carat
,
IQ Marketing
,
Ogilvy & Mather
marki:
Halls
Czesław Mozil promuje Prince Polo
Ruszyła kampania wizerunkowa "Prince Polo Autentyk". Marka wafelków zachęca w niej, aby mimo zmieniającego się świata i stylu życia, pozostać sobą. Do współpracy zaproszono muzyka Czesława Mozila. Osią kampanii jest ...
2016-03-29 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Brain
,
Carat
,
IQ Marketing
,
Liquid Thread
marki:
Prince Polo
Kampania wizerunkowa Alpen Gold
Alpen Gold (Mondelez Polska) rozpoczyna w kwietniu nową aktywację wizerunkową pod hasłem „SpełniOna2015”. Marka zwraca się do Polek i podkreśla rolę spełnienia w życiu kobiety. Kampania ma formę konkursu dla konsumentek ...
2015-04-08 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
IQ Marketing
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Alpen Gold
Kampania wizerunkowa Alpen Gold
×
BelVita rusza w śniadaniową trasę
30 czerwca marka BelVita rozpoczęła letnią akcję objazdową. Śniadaniowy autobus odwiedzi w lipcu pięć wybranych miast Polski. Będzie m.in. inspirować do tworzenia zbilansowanych śniadań. Mieszkańcy Poznania, Wrocławia, Krakowa, Warszawy i Gdańska ...
2014-07-03 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
IQ Marketing
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
belVita
Milka promuje czekoladę Bubbly
Milka (Mondelez Polska) rozpoczęła kampanię wprowadzającą nowy produkt - czekoladę Bubbly w formie bąbelków. Działania nawiązują do hasła "Śmiało, bądźmy delikatni". W nowej kampanii symbol Milki, fioletowa krowa, zachęca zabieganych ...
2014-01-23 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
IQ Marketing
,
Next
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
Saatchi & Saatchi
marki:
Milka
Promocja ciastek Mondelez Polska
Rozpoczęła się loteria promująca ciastka z portfolio Mondelez Polska. Akcja prowadzona jest pod hasłem "Wakacje z Twoim ciachem". Aby wziąć udział w loterii, należy kupić co najmniej dwa promocyjne produkty ...
2013-08-06 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
IQ Marketing
marki:
Łakotki
,
Złotokłose
,
Holenderskie
,
Milka
Promocja ciastek Mondelez Polska
×
Bracia w kampanii pralin Milka Crispello
Trwa kampania reklamowa wprowadzonych niedawno do sprzedaży pralin Milka Crispello (Kraft Foods Polska). Kampania prowadzona pod hasłem "Śmiało, bądźmy delikatni", pokazuje że każda pralina składa się z tych trzech składników ...
2012-11-19 Food & drinks
firmy:
Kraft Foods
,
Alert Media Communications
,
IQ Marketing
,
PND Futura
,
Starcom
marki:
Milka
3Bit rozdaje trampki i przypinki
Rozpoczęła się promocja konsumencka batonów 3Bit z portfolio Kraft Foods Polska, która potrwa od 15 października do 30 grudnia. Akcję prowadzoną pod hasłem "Wsuwaj 3BiT, wygrywaj kultowe trampki i zbieraj przypiny" ...
2012-11-08 Food & drinks
firmy:
Kraft Foods
,
IQ Marketing
,
Starcom
marki:
3Bit
Praliny Milka Crispello
Firma Kraft Foods wprowadziła na rynek nowy produkt - praliny Milka Crispello. Jest to połączenie wafelka z kremem i czekoladą Milka. Każda pojedyncza pralinka składa się z trzech warstw: cienkiej czekoladowej ...
2012-10-15 Food & drinks
firmy:
Kraft Foods
,
Alert Media Communications
,
IQ Marketing
,
PND Futura
,
Starcom
marki:
Milka
Praliny Milka Crispello
×
Po nagrody w rytmie Prince Polo
"Wsłuchaj się w pozytywny rytm Prince Polo!" - wedle tego hasła 1 października rusza muzyczna promocja skierowana do młodszych konsumentów marki Prince Polo. Do 30 listopada marka zachęcać będzie do udziału ...
2012-09-27 Food & drinks
firmy:
Kraft Foods
,
Alert Media Communications
,
IQ Marketing
,
Starcom
marki:
Prince Polo
Po nagrody w rytmie Prince Polo
×
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [21]
działy
› promocje i PR [20]
› innowacje i nowości [3]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Mondelez Polska [15]
› Kraft Foods [5]
› Tesco [1]
› Unilever [1]
kategorie rynkowe
› mleko [1]
firmy marketingowe
› Big Picture [11]
› Mindshare [8]
› Carat [4]
› Starcom [4]
› Alert Media Communications [3]
› Carla Zuri [3]
› Event Factory [3]
› Ogilvy & Mather [3]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [3]
› Truskavka [3]
› Liquid Thread [2]
› PND Futura [2]
› Spark Foundry [2]
› Brain [1]
› Isobar [1]
› Next [1]
› Publicis [1]
› Saatchi & Saatchi [1]
› Wieden+Kennedy [1]
marki
› Milka [10]
› belVita [2]
› Oreo [2]
› Prince Polo [2]
› 3Bit [1]
› Alpen Gold [1]
› Big Milk [1]
› Halls [1]
› Holenderskie [1]
› Łakotki [1]
› Lu [1]
› Złotokłose [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA