KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53149
Rekordowo niska cena kawy w Niemczech
Jeszcze nigdy kawa palona nie była w Niemczech tak tania - pisze tygodnik Lebensmittel Zeitung - funt kawy marki Jacobs Kronung kosztuje w Lidlu, Plusie czy Minimalu 2,49 EUR. Jednak producentom ...
2004-05-17 Food & drinks
Tesco buduje magazyn
Największa w Polsce sieć hipermarketów zainwestuje 100 mln PLN w centrum dystrybucyjne świeżej żywności. Nowe centrum o powierzchni 14 tys. m2, które ma ruszyć na początku 2005 r. powstanie w podwarszawskim ...
2004-05-17 Soft drinks
Jacobs Ice Presso - początek kampanii
W maju Kraft Foods Polska Sp. z o.o. wprowadza szeroko na rynek napój kawowy Jacobs Ice Presso. Jedna puszka napoju ma moc dwóch filiżanek kawy espresso, a produkt najlepiej smakuje schłodzony. Jacobs ...
2004-05-17 Soft drinks
Pomoc w wejściu na rynek niemiecki
Niemiecka firma TSI pomaga m.in. polskim firmom wejść na zachodni rynek. - Wschodnioeuropejscy producenci, którzy nie mają środków na promocję własnego brandu mogą dostarczać produkty partnerom handlowym pod ich marką - mówi ...
2004-05-17 Soft drinks
Sieć Piotr i Paweł rozpocznie ekspansję na wschodzie
Poznańska sieć supermarketów delikatesowych planuje otwarcie w tym roku jeszcze 3-4 nowych placówek. Co najmniej jedna z nich ma powstać na wschód od Wisły. Obecnie najdalej wysunięte na wschód obiekty Piotr ...
2004-05-17 Soft drinks
Ustawa o sieciach dyskontowych bez zmian
Sejm odrzucił projekt nowelizacji ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, który przewidywał skreślenie kontrowersyjnych przepisów dotyczących m.in. sprzedaży towarów w sklepach wielkopowierzchniowych i dyskontowych, jako niezgodnych z prawem unijnym. Czynem nieuczciwej konkurencji nadal ...
2004-05-17 Soft drinks
Wielka transakcja na rynku nieruchomości
Ponad 700 mln EUR zapłaciło amerykańskie konsorcjum Apollo-Rida za 28 centrów handlowych firmowanych przez niemiecki koncern Metro. Pod koniec kwietnia Amerykanie sfinalizowali transakcję ze spółką Immopol powołaną przez niemieckie banki do budowania ...
2004-05-17 Soft drinks
Wielka transakcja na rynku nieruchomości
×
Nowa woda Multivity
Kropla Beskidu to nowa naturalna woda źródlana, którą wprowadza na polski rynek spółka Multivita. Woda ta wydobywana jest ze źródeł położonych w otulinie Popradzkiego Parku Krajobrazowego w Beskidzie Sądeckim. Kropla Beskidu ...
2004-05-15 Soft drinks
Polmos Białystok wprowadza wódkę imbirową
Firma zaprezentowała nową wódkę - Imbirową Indyjską. Produkt o zawartości alkoholu 40% to wódka smakowa aromatyzowana maceratem z korzenia imbiru, który w medycynie azjatyckiej uchodzi za afrodyzjak. Wódkę proponuje się spożywać ...
2004-05-15 Food & drinks
...a V&S nowy wizerunek Ginu Lubuskiego
Firma V&S Luksusowa (b. Polmos Zielona Góra) wprowadziła na rynek nowy wizerunek Ginu Lubuskiego. Zmiana dotyczy butelki (nowy kształt, ornament ze szkła miedzy etykietą a nakrętką, przedstawiający gałązkę jałowca z owocami) ...
2004-05-15 Food & drinks
Agros Nova umacnia pozycję w kraju
W I kw. tego roku Agros Nova o 6% przekroczyła plan sprzedaży. Prezes Robert Niewiadomski stwierdził na wczorajszej konferencji, że jest przekonany, iż uda się osiągnąć 733 mln PLN wpływów za ...
2004-05-15 Soft drinks
Leclerc inwestuje we własną rozlewnię
Francuska sieć handlowa, która jest na tamtejszym rynku liderem w dystrybucji butelkowanej wody (z udziałem 17,4%), inwestuje we własny zakład rozlewający wodę w Laqueuille, gdzie rozlewana jest również znana woda Volvic ...
2004-05-15 Soft drinks
Okocim - wyniki I kwartału
Carlsberg Okocim poinformował o wynikach osiągniętych w I kwartale tego roku. Przychody w tym okresie wzrosły do 200,4 mln PLN (z 189,2 mln rok wcześniej), natomiast strata netto spadła do 29,1 ...
2004-05-15 Food & drinks
Nałęczowianka vs Nałęczów Zdrój
Zakład Leczniczy Uzdrowisko Nałęczów S.A. i Nałęczowianka sp. z o.o. wystąpiły do sądu przeciwko spółce z o.o. Nałęczów Zdrój o zaniechanie czynów nieuczciwej konkurencji i zakazanie używania znaku towarowego. Twierdzą, że ...
2004-05-15 Soft drinks
Piątnica umacnia się na pozycji lidera
Spółdzielnia Mleczarska z Piątnicy planuje osiągnąć 10% (obecnie 8%) udziałów w rynku śmietany. Dzięki temu umocni się na pozycji lidera tej kategorii. Rynek śmietan charakteryzuje się bardzo dużym rozdrobnieniem. Z badań przeprowadzonych ...
2004-05-15 Food & drinks
Milo wprowadza elementy pre-sellingu
Z myślą o poprawie jakości obsługi swoich klientów wszyscy przedstawiciele handlowi Milo otrzymali palmtopy. - Rozwiązanie to w znacznej mierze ułatwia wykonywanie pracy sprzedawcom, fakturzystkom czy magazynierom zatrudnionym w spółce - ...
2004-05-15 Soft drinks
Bols otrzymał ISO 14001
W Pałacu działyńskich w Poznaniu odbyła się uroczystość wręczenia firmie Bols Certyfikatu Systemu zarządzania środowiskiem ISO 14001, Kryształowego Pucharu Wielkopolski oraz Złotego Medalu. Z rąk dyrektora TV Suddeutschland, dr Ryszarda Musiała ...
2004-05-15 Food & drinks
Gadżety w opakowaniach z żywnością bez VAT
Akcje wkładania do opakowań dodatkowych produktów, zachęcających do zakupu, prowadzi wiele firm. Jedną z nich jest spółka Frito Lay Poland. Do paczek chipsów spółka wrzucała m.in. żetony z podobiznami piłkarzy, będące dodatkową ...
2004-05-15 Soft drinks
Wschodnia ofensywa polskiej koalicji
Grupa dziewięciu średnich firm reprezentujących różne segmenty produkcji spożywczej, o łącznych obrotach sięgających miliard złotych rocznie, zamierza zwiększyć sprzedaż i produkcję dzięki ścisłej współpracy w rozwoju eksportu. - Naszym celem jest ...
2004-05-13 Soft drinks
Narzan otrzymał pożyczkę EBOR
Jeden z najbardziej znanych rosyjskich producentów wody mineralnej otrzymał pożyczkę w wysokości 12,25 mln USD z Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju. Pieniądze zostaną wykorzystane w ramach programu inwestycyjnego spółki. Narzan zwiększy ...
2004-05-13 Soft drinks
[1]
2648
|
2649
|
2650
|
2651
|
2652
|
2653
|
2654
|
2655
|
2656
|
2657
|
2658
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Zbigniew Kalinowski kończy pracę w OSM Piątnica
Soft drinks
Żabson ambasadorem Monster Energy
Soft drinks
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Food & drinks
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
Food & drinks
Chorten otwiera sklep w nowym koncepcie
Soft drinks
Polsko-niemiecki spór o gęsi
Food & drinks
Sidel uruchamia Centrum Wiedzy o Aseptyce
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA