KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
innowacje i nowości
Piotr i Paweł
Liczba wyszukanych artykułów: 15
Nowa usługa w sieci sklepów SPAR
W sklepach SPAR oraz Piotr i Paweł uruchomiono usługę SPAR Drive. Klienci sklepów w Częstochowie, Rzeszowie, Zielonej Górze i Gorzowie Wielkopolskim mogą odbierać zamówienia złożone przez Internet na parkingu sklepu ...
2020-04-17 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
,
SPAR
Piotr i Paweł wprowadza kolejną markę własną
Polska sieć supermarketów wprowadza na rynek linię produktów Piotr i Paweł PLUS. Jest ona skierowana do osób ceniących zdrowy tryb życia i przykładających dużą wagę do wyboru produktów spożywczych. - ...
2017-02-23 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
marki:
Piotr i Paweł Plus
Piotr i Paweł wprowadza kolejną markę własną
×
poprzedni
następny
Sieć Piotr i Paweł z szerszą ofertą winiarską
Sieć supermarketów Piotr i Paweł rozbudowuje ofertę win o propozycje pochodzące z rumuńskich Tarasów Dunaju. Pojawienie się na półce alkoholowej win Domeniile Ostrov to wynik rozszerzenia współpracy z wyłącznym przedstawicielem, firmą ...
2014-10-28 Soft drinks
firmy:
Amazis.net
,
Piotr i Paweł
marki:
Domeniile Ostrov
Sieć Piotr i Paweł z szerszą ofertą winiarską
×
Techniczna innowacja w sklepach Piotr i Paweł
Polska sieć supermarketów Piotr i Paweł uruchomi w najbliższym czasie pilotażowy projekt skracający czas robienia zakupów. Klienci wyposażeni w specjalne skanery nie będą musieli wykładać towaru z koszyków - informuje Dziennik ...
2014-07-29 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Piotr i Paweł otworzy co najmniej kilkanaście sklepów
Rozwój sieci sklepów w tempie dwucyfrowym, nowe placówki własne i franczyzowe, rozwój logistyki i własnych marek - to plany rozwojowe marki Piotr i Paweł. Firma planuje rozbudowę m.in. w Małopolsce oraz ...
2014-04-02 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Marka Lubię ma być lepiej widoczna
Marka Lubię to projekt grupy handlowej PL Plus, w skład której wchodzą przedstawiciele trzech podmiotów: Bać-Pol, Topaz oraz Piotr i Paweł. Wprowadzona na rynek w listopadzie ubiegłego roku marka zdążyła już ...
2014-03-21 Soft drinks
firmy:
Bać-Pol
,
Piotr i Paweł
,
Topaz
marki:
Lubię
Marka Lubię ma być lepiej widoczna
×
poprzedni
następny
Na rynek wchodzi nowa, polska marka własna
W połowie roku operator hurtowy Bać-Pol oraz sieć Piotr i Paweł powołały do życia Grupę Handlową PL Plus. Efekty są już widoczne - w sklepach pojawiają się pierwsze produkty pod ekonomiczną ...
2013-11-22 Soft drinks
firmy:
Bać-Pol
,
Piotr i Paweł
,
Słoneczko
,
SPAR
,
Topaz
Topaz współpracuje z Bać-Polem oraz Piotrem i Pawłem
Od 60 do nawet 100 SKU ma liczyć na koniec roku oferta produktów wspólnej marki własnej sieci Piotr i Paweł oraz Bać-Pol. Jak podają Wiadomości Handlowe, do inicjatorów przedsięwzięcia dołączył Topaz ...
2013-10-31 Soft drinks
firmy:
Bać-Pol
,
Piotr i Paweł
,
Słoneczko
,
SPAR
,
Topaz
marki:
Lubię
Bać-Pol i Piotr i Paweł podjęli strategiczną współpracę
Aby tworzyć dla polskich sklepów możliwość skutecznego i efektywnego biznesowo konkurowania o względy konsumenta na coraz trudniejszym rynku, główni akcjonariusze firm Bać-Pol oraz Piotr i Paweł, podjęli strategiczną współpracę. - ...
2013-06-21 Soft drinks
firmy:
Bać-Pol
,
Piotr i Paweł
Nowe strategie dla droższych marek własnych
Sieci sklepów Alma, Piotr i Paweł czy hurtownie Makro Cash & Carry informują o wysokich wzrostach sprzedaży droższych produktów marki własnej i zapowiadają rozwijanie ich oferty. Dalszy rozwój private label w ...
2013-02-20 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Makro Cash & Carry
,
Piotr i Paweł
marki:
Food & Joy
Mobilne zakupy prosto z ulicy
Pod hasłem "Uwolnij Czas. Przygotuj Telefon na Rewolucję" przebiega pierwsza w Polsce akcja umożliwiająca zakupy w sklepie internetowym wprost z ulicy. To wspólny projekt badawczy Instytutu Logistyki i Magazynowania, sieci handlowej ...
2012-11-14 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
,
AMS
Sieci delikatesowe promują marki własne
Pod koniec września zarówno sieć Piotr i Paweł, jak i Alma, działające w segmencie supermarketów delikatesowych, rozpoczęły promocję tańszych produktów marki własnej. Spoty reklamowe pojawiły się m.in. w Radiu RMF FM ...
2012-09-28 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Piotr i Paweł
marki:
Food & Joy
Piotr i Paweł intensywnie zwiększa ofertę private label
Poznańska sieć delikatesów Piotr i Paweł chce do końca tego roku mieć w swojej ofercie 300 produktów sygnowanych własną marką. Na początku roku było ich tylko ponad 100 - informuje serwis ...
2012-08-20 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Coraz więcej produktów private label w Piotrze i Pawle
Sieć supermarketów Piotr i Paweł rozwija asortyment marki własnej. Obecnie na półkach sklepów sieci można znaleźć ponad 100 produktów private label, a w planach na ten rok jest dalszy rozwój tego ...
2012-02-10 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Nowa Kolekcja "Piotr i Paweł"
Sieć supermarketów "Piotr i Paweł" stworzyła specjalną linię produktów złożoną wyłącznie z artykułów najwyższej jakości, której gwarantem jest sama marka. "Piotr i Paweł" proponuje własną linię produktów, których najważniejszą wartością ...
2010-08-13 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Nowa Kolekcja "Piotr i Paweł"
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [15]
działy
› handel [15]
› promocje i PR [3]
› badania [2]
› inwestycje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Bać-Pol [4]
› SPAR [3]
› Topaz [3]
› Alma [2]
› Słoneczko [2]
› Amazis.net [1]
› Makro Cash & Carry [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [2]
› mleko [2]
› inne produkty [2]
› alkohol [1]
› owoce i warzywa [1]
› mięso i ryby [1]
› kawa i herbata [1]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› AMS [1]
marki
› Food & Joy [2]
› Lubię [2]
› Domeniile Ostrov [1]
› Piotr i Paweł Plus [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA