KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
ostatni miesiąc
Nestle
Liczba wyszukanych artykułów: 6
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Nestlé i Formula 1 ogłosiły światowe partnerstwo, dzięki któremu KitKat stał się Oficjalnym Czekoladowym Batonikiem Formuły 1. Ta wieloletnia współpraca jest największym jak dotąd globalnym partnerstwem marki Nestlé. Z szacowaną bazą ...
2024-11-12 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Kit Kat
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
×
Trwa druga edycja loterii Budyniowe Love
Trwa druga edycja loterii konsumenckiej marki WINIARY – Budyniowe Love. Dla fanów jesiennej aury, dostępne są dwa limitowane smaki budyni - Pumpkin Spice Latte oraz Karmelizowane Jabłko. Z okazji budyniowego sezonu ...
2024-11-07 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Unique One
marki:
Winiary
Nestle wprowadza innowacyjną kawę rozpuszczalną
Nestlé wprowadziło na rynek najnowszą innowację kawową, nową gamę rozpuszczalnej kawy, którą można stosować zarówno do picia na ciepło, jak i na zimno. Wprowadzona pod marką Nescafé Classic, gama występuje w ...
2024-11-06 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nescafe
Nestle wprowadza innowacyjną kawę rozpuszczalną
×
Dej się zaskoczyć - regionalna wersja kampanii Maggi
Agencja Publicis Poland zrealizowała nową odsłonę platformy komunikacyjnej przyprawy Maggi „Daj się zaskoczyć”. Została ona skierowana do konsumentów zamieszkujących miasta na Śląsku. Celem kampanii jest docenienie odrębności regionalnej tej części Polski ...
2024-11-05 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Mindshare
,
Publicis
marki:
Maggi
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Nowy „WINIARY Pomysł na sycący kapuśniak” oraz „WINARY Pomysł na sycącą ogonową” i „WINIARY Pomysł na sycący żurek z grzybami” to produkty promowane w kampanii przygotowanej przez Publicis Poland. Działania są ...
2024-10-31 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Film Produkcja
,
Mindshare
,
Orka
,
Publicis
marki:
Winiary
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
×
Kasogranie na rodzinne wydawanie. Loteria Nestle
Agencja Unique One organizuje dla producenta płatków śniadaniowych i śniadaniowych batonów zbożowych Nestlé loterię „Kasogranie na rodzinne wydawanie”. Okres sprzedaży promocyjnej rozpoczął się 30 września i potrwa do 15 grudnia 2024 ...
2024-10-18 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Unique One
marki:
Nestle
Kasogranie na rodzinne wydawanie. Loteria Nestle
×
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [4]
działy
› promocje i PR [4]
› innowacje i nowości [1]
› zagranica [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [3]
› inne produkty [2]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› Mindshare [2]
› Publicis [2]
› Unique One [2]
› Film Produkcja [1]
› Orka [1]
marki
› Winiary [2]
› Kit Kat [1]
› Maggi [1]
› Nescafe [1]
› Nestle [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA