KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Polacy zmieniają nawyki zakupowe – analiza Listonic
Z analizy list zakupowych Polaków, przeprowadzonej przez Listonic, na początku roku konsumenci częściej sięgają m.in. po zdrową żywność, zamienniki mięsa, owoce i warzywa. Jest to trend wzrostowy, który rozpoczął się pod ...
2021-01-27 Soft drinks
Stowarzyszenie WODA! przekazało ponad milion butelek wody
Producenci wody butelkowanej w obliczu walki z COVID-19 działają wspólnie, ponad podziałami. Zrzeszone w Stowarzyszeniu WODA! Nałęczów Zdrój, Nestlé Polska Oddział Nestlé Waters, Wody Jerzy oraz Żywiec Zdrój przekazały wodę m.in ...
2021-01-27 Soft drinks
firmy:
Nałęczów Zdrój
,
Nestlé
,
Wody Jerzy
,
Żywiec Zdrój
Kulinarne pojedynki w Kaufland
Kaufland Polska rozpoczął współpracę z dwójką osobowości telewizyjnych słynących z pasji do gotowania. Jakub Kuroń i Katarzyna Kępka co tydzień prezentują pomysły na smaczne dania dla całej rodziny. Ich przepisy można ...
2021-01-27 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Cut The Mustard wygrywa przetarg Żywiec Zdrój
Firma Żywiec Zdrój wybrała agencję Cut The Mustard do obsługi w mediach społecznościowych. Od początku stycznia zespół agencji odpowiada za przygotowanie strategii i prowadzenie komunikacji na Facebooku, Instagramie, LinkedInie oraz ...
2021-01-27 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
,
Cut the Mustard
marki:
Żywiec Zdrój
Zmiany cen w polskich sklepach
Jak wynika z raportu, przygotowanego przez Hiper-Com Poland i UCE RESEARCH na podstawie monitoringu ponad 620 tys. cen, w 2020 r. w porównaniu do 2019 roku zanotowano wzrosty cen w 4 ...
2021-01-26 Soft drinks
Jak branża spożywcza odczuje Brexit?
Wyjście Wielkiej Brytanii ze Unii Europejskiej może oznaczać straty dla wielu polskich eksporterów, w tym m.in. z branży spożywczej. Każde 10% ewentualnego spadku sprzedaży żywności na rynek brytyjski oznacza w praktyce ...
2021-01-26 Soft drinks
Pierwsza globalna marka słodyczy w odpowiedzialnych opakowaniach
Należąca do koncernu Nestle marka Smarties stała się pierwszym, globalnym brandem z rynku słodyczy, który jest pakowany w nadające się recyklingu papierowe opakowania - podała firma. Nestle podkreśla, że produkty ...
2021-01-26 Food & drinks
firmy:
Nestle
marki:
Smarties
Pierwsza globalna marka słodyczy w odpowiedzialnych opakowaniach
×
poprzedni
następny
Drobimex z linią produktów roślinnych
Wraz z początkiem roku Drobimex wprowadził na rynek nową linię produktów Veggie, które są alternatywą dla tradycyjnych wędlin. - Nasze w 100% roślinne produkty są przygotowane z myślą nie tylko ...
2021-01-26 Food & drinks
firmy:
Drobimex
marki:
Veggie
Drobimex z linią produktów roślinnych
×
Pamapol wprowadza markę Goong
W styczniu na rynku debiutuje nowa marka o nazwie Goong, obejmująca popularne produkty kuchni azjatyckiej. Kluczowym elementem działań promujących nową linię jest współpraca producenta, firmy Pamapol z Olą Nguyen, zwyciężczynią programu ...
2021-01-26 Food & drinks
firmy:
Pamapol
,
Kuźniar Media
marki:
Goong
Żelki Haribo w opakowaniach z dedykacjami
Marka Haribo rozpoczyna rok z konkursem, w którym do wygrania są specjalne gift boxy zproduktami marki - z możliwością personalizowania opakowania i umieszczenia na nim zdjęcia oraz dedykacji dla bliskiej osoby ...
2021-01-26 Food & drinks
firmy:
Haribo
marki:
Haribo
Żelki Haribo w opakowaniach z dedykacjami
×
poprzedni
następny
Ponad 200 mln imiennych opakowań piwa Tyskie
Marka Tyskie nowymi imiennymi opakowaniami zachęca Polaków do przejścia na TY pomimo różnic. Butelki i puszki z popularnymi polskimi imionami są już dostępne w sklepach w całej Polsce. Akcja obejmuje zarówno ...
2021-01-26 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Bardzo
,
Gong
,
Huta 19
,
Zenith
marki:
Tyskie
Ikea wycofuje dwie partie pieczywa chrupkiego
Główny Inspektor Sanitarny został poinformowany o prowadzonym przez firmę IKEA Retail wycofaniu dwóch partii pieczywa chrupkiego ze względu na wykrycie tlenku etylenu w sezamie będącym składnikiem tego produktu. Tlenek etylenu ...
2021-01-26 Food & drinks
firmy:
IKEA
Ikea wycofuje dwie partie pieczywa chrupkiego
×
Carlsberg Polska stawia na kobiety
Z dniem 18 stycznia stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży w Carlsberg Polska objęła Joanna Glonek - dotychczasowy dyrektor ds. rozwoju rynku. Z kolei od 1 lutego do zespołu na stanowisko wiceprezesa ds ...
2021-01-26 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
Monika Kowalewska dyrektorką marketingu w Wawel
Od 1 lutego działem marketingu spółki Wawel pokieruje Monika Kowalewska. Odpowiadać będzie za strategię, wizerunek marki, zarządzanie kategoriami produktów, sklepy firmowe, fundację Wawel z Rodziną oraz całość działań marketingowych firmy Wawel ...
2021-01-26 Food & drinks
firmy:
Wawel
Zjednoczenie ponownie zajmie się marką Nestea
Agencja Zjednoczenie rozpoczyna drugi rok obsługi marki Nestea należącej do portfolio Grupy Maspex. Zeszłoroczna premiera była powrotem Nestea. W 2021 roku Nestea wchodzi na kolejny etap komunikacji. Nestea szykuje sobie ...
2021-01-26 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Nestle
,
Zjednoczenie.com
marki:
Nestea
Zjednoczenie ponownie zajmie się marką Nestea
×
Festiwal Egzotyczne kuchnie świata w Auchan
Egzotyczne kuchnie świata to najnowsza inicjatywa Auchan Retail Polska, która ma na celu promocję produktów spożywczych z różnych stron świata. Akcja wpisuje się w nową strategię Auchan 2022, która zakłada m.in ...
2021-01-26 Soft drinks
firmy:
Auchan
Festiwal Egzotyczne kuchnie świata w Auchan
×
Gang Fajniaków podaruje dzieciom ciepłe posiłki
Przygody biedronkowego Gangu Fajniaków karmią już nie tylko dziecięcą wyobraźnię, ale również potrzebujące dzieci w całej Polsce. Zgodnie ze złożoną w grudniu zeszłego roku obietnicą, sieć Biedronka przekazuje na rzecz programu ...
2021-01-26 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Kolejny rok z programem „Mamy kota na punkcie mleka”
Rusza kolejna edycja bezpłatnej kampanii "Mamy kota na punkcie mleka", sfinansowanej ze środków Funduszu Promocji Mleka, która cieszy się już od lat niesłabnącą popularnością wśród uczniów, ich rodziców i nauczycieli ...
2021-01-26 Food & drinks
Kolejny rok z programem „Mamy kota na punkcie mleka”
×
Majka Jeżowska śpiewa o niemarnowaniu jedzenia
Tesco zakończyło konkurs dla szkół "Rymuję, nie marnuję". Zwieńczeniem zabawy jest wyjątkowa piosenka stworzona na podstawie prac uczniów, której współautorką i wykonawczynią jest Majka Jeżowska. Konkurs jest częścią programu edukacyjnego ...
2021-01-26 Soft drinks
firmy:
Tesco
Lantmannen inwestuje w Nowej Soli
Potentat na rynku piekarnicznym, firma Lantmannen Unibake, poinformował o nowych planach inwestycyjnych. Firma przeznaczy 40 mln EUR na rozbudowę zakładu produkcyjnego w Nowej Soli. Firma planuje wejść na rynek detaliczny ...
2021-01-25 Soft drinks
firmy:
Lantmannen Unibake
Lantmannen inwestuje w Nowej Soli
×
[1]
398
|
399
|
400
|
401
|
402
|
403
|
404
|
405
|
406
|
407
|
408
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA