KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53180
Insignia wspiera „Akademię Smaku” marki Bosch
Agencja Insignia przygotowała konkurs dla marki Bosch, wspierający jej „Akademię Smaku”. Insignia jest pomysłodawcą i twórcą tej kulinarnej akademii, prowadzi ją dla brandu Bosch (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.) ...
2024-10-22 Soft drinks
firmy:
Bosch
,
Insignia
Kiepskie dane o sprzedaży detalicznej
Sprzedaż detaliczna w cenach stałych we wrześniu 2024 r. była niższa niż przed rokiem o 3,0%. W porównaniu z sierpniem 2024 r. notowano spadek sprzedaży detalicznej o 5,7% – wynika z ...
2024-10-22 Soft drinks
Fitella odświeża logo i wprowadza linię produktów proteinowych
Firma FoodCare przeprowadza rebranding marki Fitella. Nowa odsłona, to nie tylko odświeżona identyfikacja wizualna, ale także rozszerzona oferta produktów z dodatkową porcją białka, pod nazwą Fitella Protein. - Nowa identyfikacja wizualna ...
2024-10-21 Food & drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Fitella
Fitella odświeża logo i wprowadza linię produktów proteinowych
×
Wartość eksportu artykułów rolno-spożywczych przekroczyła 150 mld zł
W okresie od stycznia do sierpnia 2024 r. wartość eksportu towarów rolno-spożywczych z Polski wyniosła 34,75 mld EUR (150,1 mld zł) i była wyższa o 0,2 mld EUR w stosunku do ...
2024-10-21 Soft drinks
Wartość eksportu artykułów rolno-spożywczych przekroczyła 150 mld zł
×
Czy Polacy obchodzą Halloween?
Ostatnie dni października tradycyjnie skłaniają Polaków ku odwiedzinom na grobach bliskich, a co za tym idzie planowaniu wyjazdów, rodzinnych spotkań czy zakupowi zniczy. Od lat jednak w Polsce zyskuje popularność tradycja ...
2024-10-21 Soft drinks
Czy Polacy obchodzą Halloween?
×
poprzedni
następny
Biedronka otwiera wirtualny sklep na Roblox
Sieć sklepów Biedronka wkracza na platformę Roblox. Jakie są tajniki pracy w Biedronce, na czym polega obsługa klientów i jak szybko oraz mądrze robić zakupy? Tego wszystkiego będzie można doświadczyć w ...
2024-10-21 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Biedronka otwiera wirtualny sklep na Roblox
×
Nowa linia ciast od Gellwe
W ofercie FoodCare pojawiły się nowe produkty marki Gellwe, skierowane do miłośników domowych wypieków: babeczki Choco Lawa, Ciasto Zebra oraz Babeczki Jagodzianki. Nowości w ofercie, to połączenie tradycji z trendami, które ...
2024-10-21 Food & drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Gellwe
Nowa linia ciast od Gellwe
×
Jesienny smak od Mokate Cappuccino
Jesienną propozycją od firmy Mokate jest Mokate Cappuccino Pumpkin Spice – propozycja producenta na uprzyjemnienie sobie chłodniejszych dni. Nowa wariacja od Mokate łączy mleczną piankę i kawę ze smakiem dyni wzbogaconym ...
2024-10-21 Soft drinks
firmy:
Mokate
Jesienny smak od Mokate Cappuccino
×
Dolina Dobra rusza z konkursem i promocją
Producent Kiełbasek Śniadaniowych, przygotował specjalny konkurs. Zwycięzca nagrody głównej otrzyma voucher na kwotę 30 tys. zł do wykorzystania na zakupy w sklepie IKEA. Dodatkowo od 24 do 29 października promocyjne opakowania ...
2024-10-21 Food & drinks
firmy:
Goodvalley
marki:
Dolina Dobra
Dolina Dobra rusza z konkursem i promocją
×
Rusza druga odsłona globalnego programu Act For Food
Grupa Carrefour uruchamia drugą odsłonę programu „Act For Food”. W jego ramach Carrefour Polska ogłosił właśnie 5 swoich lokalnych zobowiązań handlowych dotyczących zwiększenia dostępności zdrowych produktów dla klientów. Celem realizowanej strategii ...
2024-10-21 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Rusza druga odsłona globalnego programu Act For Food
×
OSM Piątnica promuje śmietanę 18%
21 października OSM Piątnica rozpoczyna kampanię promującą śmietanę 18%. W spocie podkreślono najważniejsze właściwości tej najpopularniejszej w Polsce śmietany: nie warzy się w gorących daniach i znakomicie podkreśla smak domowych potraw ...
2024-10-21 Food & drinks
firmy:
OSM Piątnica
marki:
Piątnica
Przepisy blokujące sprzedaż alkotubek usuną z rynku praliny z alkoholem?
Kontrowersje wokół zw. „alkotubek”, czyli saszetek z alkoholem przypominających dziecięce przekąski może mieć dalsze konsekwencje. Projekt ustawy, której celem jest zakazanie sprzedaży alkoholu w innej formie niż płynna może uderzyć również ...
2024-10-21 Food & drinks
Wspólne stoisko Członków PIM na SIAL Paris
SIAL Paris to jedno z najważniejszych wydarzeń targowych dla branży rolno-spożywczej na świecie. Odbywające się co dwa lata w Paryżu targi przyciągają tysiące wystawców i odwiedzających z całego globu. Wychodząc naprzeciw ...
2024-10-21 Soft drinks
Wspólne stoisko Członków PIM na SIAL Paris
×
Sejm rozpoczął prace nad zerową akcyzą na cydr i perry
17 października w Sejmie odbyło się pierwsze czytanie poselskiego projektu ustawy dotyczącej likwidacji akcyzy na cydry i perry o zawartości alkoholu do 5%. Zmiany te mają pomóc zarówno polskim sadownikom, jak ...
2024-10-18 Soft drinks
Sejm rozpoczął prace nad zerową akcyzą na cydr i perry
×
Danone przeznaczy 10 mln złotych na wsparcie rolników
Do końca 2025 r. spółka przeznaczy ponad 10 mln złotych na wsparcie dostawców mleka, z którymi współpracuje, co przyczyni się do obniżenia emisyjności rolnictwa – ogłosił Marek Sumiła, dyrektor zarządzający Danone ...
2024-10-18 Soft drinks
firmy:
Danone
Danone przeznaczy 10 mln złotych na wsparcie rolników
×
poprzedni
następny
Kawa podrożała o 50% w dwa lata
Ceny kawy mielonej wzrosły aż o 50 proc. od 2022 r. Za półkilogramowe opakowanie kawy mielonej pod koniec 2022 r. średnio płaciliśmy 19,99 zł. Teraz jest to już 29,99 zł - ...
2024-10-18 Food & drinks
Żywność BIO nadal popularna w dużych miastach
Jak wynika z badania instytutu IQS zrealizowanego na zlecenie Carrefour Polska pod koniec września br., Polacy bardzo dobrze postrzegają produkty ekologiczne. Cenią je za wysoką jakość, skład oraz uważają je ze ...
2024-10-18 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Żywność BIO nadal popularna w dużych miastach
×
Lidl przetestuje w sklepach nową usługę
Jeszcze w tym miesiącu w wybranych sklepach sieci Lidl rozpoczną się testy usługi Scan&Go, umożliwiającej samodzielne skanowanie produktów przez klientów. Podobna usługa działa już m.in. w siostrzanej sieci sklepów w Polsce ...
2024-10-18 Soft drinks
firmy:
Lidl
Kasogranie na rodzinne wydawanie. Loteria Nestle
Agencja Unique One organizuje dla producenta płatków śniadaniowych i śniadaniowych batonów zbożowych Nestlé loterię „Kasogranie na rodzinne wydawanie”. Okres sprzedaży promocyjnej rozpoczął się 30 września i potrwa do 15 grudnia 2024 ...
2024-10-18 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Unique One
marki:
Nestle
Kasogranie na rodzinne wydawanie. Loteria Nestle
×
Lay’s zaprosił influencerów na pole ziemniaków
zenitMarka Lay’s (Frito Lay) chciała pokazać, jaki proces stoi za każdym chipsem. Zaprosiła na swoje pola uprawne influencerów. Byli to m.in. Kasia Węsierska, Jakub Kosel, Dawid Oleszko, Piotr Latała. Wizyta dostarczyła ...
2024-10-18 Food & drinks
firmy:
Frito Lay
,
PepsiCo
,
Avanti
,
H2O
,
Zenith
marki:
Lay's
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[2659]
OSTATNIE WYDANIE
Danone otwiera Europejskie Centrum Planistyczne
Soft drinks
Eksport produktów spożywczych z Polski spowalnia
Soft drinks
Wysokobiałkowe parówki na półkach sklepów Biedronka
Food & drinks
Trwa druga edycja loterii Budyniowe Love
Soft drinks
Chorwacka sieć handlowa zadebiutuje na warszawskiej giełdzie
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA