KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Heinz mocniej wejdzie do Polski?
Amerykański koncern spożywczy zastanawia się nad przeniesieniem części produkcji z zachodnioeuropejskich fabryk do zakładów w Pudliszkach i Międzychodzie. Heinz ma w Europie ponad 30 zakładów produkcyjnych, m.in. w Holandii, Wielkiej Brytanii ...
2004-07-06 Soft drinks
Nowy Dyrektor Marketingu Delecty
W czerwcu stanowisko to objął Jacek Sitko, absolwent SGH w Warszawie oraz angielskiego University of Newcastle upon Tyne (Wydziału Marketingu Artykułów Spożywczych). Jacek Sitko pracował wcześniej z takimi markami, jak Gerber, Frugo ...
2004-07-06 Food & drinks
Ograniczenia w handlu - c.d.
Radni Radomia okazali się bardziej liberalni od radnych Zgierza. Ograniczyli handel w niedzielę i święta, ale go nie zakazali. Przegłosowany wczoraj zakaz dotyczy wszystkich sklepów i supermarketów. Będą one mogły handlować ...
2004-07-06 Soft drinks
Zmienione serwisy Okocimia
W końcu czerwca Carlsberg-Okocim uruchomił nowe serwisy marek Okocim Jasne i Okocim Mocne. Pod adresem www.okocim.pl użytkownicy mogą dokonać wyboru - czy chcą zajrzeć na klasyczny wizerunkowy serwis Okocim "Oryginalna receptura" ...
2004-07-06 Food & drinks
Danone pozbędzie się oddziału we Włoszech
Francuski oddział Grupy Danone zamierza sprzedać włoski dział wody butelkowanej - Italacque SpA. Prasa włoska spekuluje, że jednym z potencjalnych nabywców jest włoski oddział PepsiCo i kilku innych dużych inwestorów branżowych. Italacque ...
2004-07-06 Soft drinks
Warzywko - najdłuższa kampania Kamis
Od 1 lipca przez najbliższe 6 miesięcy będzie trwała wizerunkowa kampania reklamowa przyprawy Warzywko. Kamis nie podaje kosztów tej kampanii, ale mówi się że jest jednym z najwyższych w dotychczasowych działaniach ...
2004-07-06 Food & drinks
Z euro w Geant
Francuska sieć hipermarketów wprowadziła jako pierwsza we wszystkich swoich sklepach w Polsce możliwość zapłaty w euro. - Kurs jest ustalany przez nasz dział finansowy. Ma być korzystniejszy niż w przypadku wymiany w ...
2004-07-06 Soft drinks
Nowy sklep sieci Piotr i Paweł
W połowie lipca w Poznaniu zostanie otwarty kolejny, siódmy już sklep sieci. Będzie to jednocześnie 25. obiekt handlowy w Polsce. Nowy supermarket jest zlokalizowany na Grunwaldzie, jednej z większych dzielnic miasta ...
2004-07-06 Soft drinks
Euro 2004 - walka poza stadionami
Na zakończonym właśnie Euro walka trwała nie tylko na boiskach i między drużynami piłkarskimi. Poza murawą walczyły także wielkie koncerny. Gwarantuję, że podczas Euro 2004 wszyscy będą widzieli zdjęcia Davida Beckhama ...
2004-07-05 Soft drinks
Kampania wizerunkowa Kujawiaka
Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię wizerunkową Kujawiaka. Niezmienione główne wartości marki: regionalność i naturalność uzupełniono o informację o większym ekstrakcie i nowym opakowaniu. Kujawiak to najsilniejszy lokalny brand piwny w regionie kujawskim. Dzięki ...
2004-07-05 Food & drinks
Nowa ustawa o nadmiernych zapasach
Parlament, a nie rząd będzie decydował o tym, jaki produkt ma się znaleźć na liście towarów objętych zapisami o nadmiernych zapasach - zdecydowali posłowie w piątkowym głosowaniu nad ustawą o nadmiernych ...
2004-07-05 Soft drinks
Zmagania Miast z Warką
Nowa edycja Zmagań Miast to jedyna w swoim rodzaju zabawa, w której uczestniczą zespoły z całego kraju. Biała Podlaska, Ciechanów, Ełk, Jaworzno, Kielce, Koszalin, Lublin, Legnica, Płock, Racibórz, Radom, Siedlce, Zielona ...
2004-07-05 Food & drinks
Biedronka poprawia warunki pracy
Po materiałach w Newsweeku i TVN, informujących o szokujących warunkach pracy w sieci sklepów Biedronka, właściciel postanowił wprowadzić zmiany. Jeronimo Martins Dystrybucja Sp. z o. o. wprowadziła w ostatnim czasie szereg zmian ...
2004-07-05 Soft drinks
Sun Interbrew sprzedał browar Bavaria
Rosyjski producent piwa poinformowało sprzedaży 99% udziałów browaru Bavaria. Właścicielami firmy z St. Petersburga została jego kadra zarządzająca. Analitycy uważają sprzedaż Bavarii za dobre posunięcie. Browar ten nie ma w portfolio żadnej ...
2004-07-05 Food & drinks
PepsiCo - początek kampanii Pepsi Edge
Koncern rozpoczął w USA kampanię promującą nowy, niskokaloroczny napój o nazwie Pepsi Edge. Kampania jest skierowana do osób dbających o mniejszą ilość przyjmowanych węglowodanów i bazuje na przekazie - nowa Pepsi ...
2004-07-05 Soft drinks
Nowa strona Muszkieterów
Grupa Muszkieterów uruchomiła stronę internetową. W witrynie www.muszkieterowie.pl można znaleźć informacje o sieci - jak działają w Polsce i na świecie, jak zostać Muszkieterem, aktualne wydarzenia, lokalizacje punktów Intermarche i Bricomarche ...
2004-07-05 Soft drinks
Danone wprowadza nową markę wody
Niemiecki oddział koncernu, Danone Waters Deutschland, wprowadza na tamtejszy rynek nową markę niegazowanej wody. Według lokalnej prasy woda będzie nosiła nazwę Aqana i będzie pochodzić ze źródła w Loningen (północne Niemcy). Cena ...
2004-07-02 Soft drinks
Danone wprowadza nową markę wody
×
Czerwcowe wyniki Broka
Zarząd Browarów Polskich Brok-Strzelec poinformował, że w czerwcu jego sprzedaż wzrosła o blisko 39% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Spółka podkreśla, że to zasługa zwiększonego popytu na piwo Strzelec ...
2004-07-02 Food & drinks
Rośnie sprzedaż oczyszczonej wody
Przekonywanie konsumentów, aby płacili za wodę z kranu - bez znaczenia jak bardzo oczyszczoną - jest bardzo trudnym zadaniem. Jednak wiele europejskich firm zdołało zdobyć mocną pozycję w tym segmencie. Ostatnia, spektakularna ...
2004-07-02 Soft drinks
Browar Belgia zadowolony ze sprzedaży
W II kwartale roku kielecka firma zanotowała 7% wzrost sprzedaży. Mimo, że jest on znacznie mniejszy niż w I kwartale, firma i tak jest zadowolona. W całym I półroczu Browar Belgia ...
2004-07-02 Food & drinks
[1]
2635
|
2636
|
2637
|
2638
|
2639
|
2640
|
2641
|
2642
|
2643
|
2644
|
2645
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA