KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
ostatni rok
NAV Agency
Liczba wyszukanych artykułów: 7
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
10 listopada marka Jeżyki zakończyła jesienną kampanię edukacyjną „Wszystkie Jeże nasze są!”, której celem było zwiększenie świadomości społecznej na temat jeży oraz potrzeby ich ochrony. W tegorocznej edycji przygotowano specjalną wersję ...
2024-11-12 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Kolterman Media Communications
,
Mint Media
,
NAV Agency
marki:
Jeżyki
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
×
Kolejna odsłona kampanii marki Grześki
Marka Grześki (Colian), ruszyła z kolejną odsłoną komunikacji w ramach platformy „Każdy ma swoje Grzeszki-Grześki”. Kluczowym elementem tegorocznej kampanii jest nowy spot reklamowy, który będzie emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych ...
2024-10-22 Food & drinks
firmy:
Colian
,
AżTuNagle
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon
,
NAV Agency
marki:
Grześki
Kolejna odsłona kampanii marki Grześki
×
Gra Sonic motywem przewodnim loterii marki Actimel
Marka Actimel ruszyła z loterią, której motywem przewodnim jest gra Sonic. W ramach akcji można wygrać nagrody, w tym produkty na licencji Sonic. Organizatorem loterii jest NAV agency. Loteria, która ruszyła ...
2024-09-16 Food & drinks
firmy:
Danone
,
NAV Agency
marki:
Actimel
Gra Sonic motywem przewodnim loterii marki Actimel
×
Grześki startują z nowym konkursem konsumenckim
26 sierpnia rozpoczął się konkurs konsumencki „Wyjaw Szkolne Grzeszki vol.2” marki Grześki z portfolio firmy Colian. Na zwycięzców, oprócz nagród pieniężnych, czekają także specjalne, limitowane bluzy i T-shirty od marki DRE$$CODE ...
2024-08-26 Food & drinks
firmy:
Colian
,
NAV Agency
marki:
Grześki
Grześki startują z nowym konkursem konsumenckim
×
Activia rozwija ofertę jogurtów pitnych bez dodatku cukru
Portfolio marki Activia zostało poszerzone o nowe warianty smakowe produktów pitnych bez dodatku cukru: truskawka-banan oraz mango-banan. Jogurty Activia to także wsparcie dla zdrowia jelit. Zawierają wapń pomagający w prawidłowym funkcjonowaniu ...
2024-06-25 Soft drinks
firmy:
Danone
,
NAV Agency
marki:
Activia
Activia rozwija ofertę jogurtów pitnych bez dodatku cukru
×
poprzedni
następny
NAV agency rozpoczyna współpracę z marką Stumbras
Z początkiem nowego roku agencja kreatywna NAV agency poszerzyła portfolio klientów o markę wódki Stumbras z segmentu alkoholi premium. W drodze przetargu projektowego na 2024 rok NAV agency została wybrana do ...
2024-04-24 Food & drinks
firmy:
Stumbras
,
NAV Agency
marki:
Stumbras
Lavazza kolejne dwa lata z NAV agency
Z początkiem br. Lavazza przedłużyła bezprzetargowo umowę z NAV agency na kolejne dwa lata. NAV agency obsługuje firmę Lavazza na podstawie umowy ramowej od 2021 r., kiedy to została wyłoniona w ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Lavazza
,
NAV Agency
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [2]
› ostatnie 3 miesiące [4]
działy
› promocje i PR [7]
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Colian [3]
› Danone [2]
› Lavazza [1]
› Stumbras [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [3]
› mleko [2]
› alkohol [1]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› NAV Agency [7]
› Kolterman Media Communications [2]
› AżTuNagle [1]
› Initiative [1]
› Lemon [1]
› Mint Media [1]
marki
› Grześki [2]
› Actimel [1]
› Activia [1]
› Jeżyki [1]
› Stumbras [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA