KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
ostatni rok
Liczba wyszukanych artykułów: 1954
Zmiany personalne w zarządzie Kaufland Polska
Michał Łagunionek (55), Prezes Zarządu Kaufland Polska, opuszcza firmę z powodów osobistych. Funkcję prezesa pełnił od kwietnia 2024 roku. Stanowisko Prezesa Kaufland Polska obejmuje od dzisiaj Stefan Hoppe (44), który związany ...
2024-10-03 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Zmiany personalne w zarządzie Kaufland Polska
×
poprzedni
następny
Dino zwiększyło tempo inwestycji
Sieć sklepów Dino liczy już 2572 placówek. Od początku 2024 r. ich liczba wzrosła o 167 nowych obiektów handlowych. - Na koniec września 2024 r. sieć liczyła 2572 sklepy, wobec 2340 ...
2024-10-03 Soft drinks
firmy:
Dino
„Łaciate zasady” w jesiennej kampanii marki Łaciate
W nadchodzących miesiącach marka Łaciate wyjątkowo ciepło zadba o nasz „jesienny muud” – wszystko po to, abyśmy „nie dali się muustalgii”. We wrześniu wystartowała odświeżona kampania „Łaciate zasady”. W ramach działań ...
2024-10-03 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Łaciate
„Łaciate zasady” w jesiennej kampanii marki Łaciate
×
Blue Chai Latte w menu Tchibo
W menu kawiarni Tchibo pojawił się napój Blue Chai Latte. Nowość charakteryzuje oryginalny smak, unikatowy niebieski kolor oraz dobroczynne właściwości, dzięki obecności spiruliny w składzie. Wprowadzenie sezonowej pozycji do menu wspiera ...
2024-10-03 Soft drinks
firmy:
Tchibo
Blue Chai Latte w menu Tchibo
×
Pierwszy bezalkoholowy Porter Bałtycki
Browar Amber wprowadza do oferty pierwszy bezalkoholowy odpowiednik Portera Bałtyckiego. - Ten „piwowarski skarb Polski” od lat jest naszym klasykiem. Warzenie bezalkoholowej wersji było nie lada wyzwaniem. Zanim osiągnęliśmy idealny balans ...
2024-10-03 Soft drinks
firmy:
Browar Amber
marki:
Po Godzinach
Pierwszy bezalkoholowy Porter Bałtycki
×
Wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy
Marka JemyJemy, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych działań jest dalsze budowanie świadomości, rozpoznawalności oraz wizerunku ...
2024-10-03 Food & drinks
firmy:
Profi
,
21gram
,
Value Media
Wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy
×
poprzedni
następny
Wyższe przychody i EBIT Grupy Sfinks
Sieci zarządzane przez Grupę Sfinks Polska, właściciela m.in. SPHINX Restauracje, osiągnęły w I półroczu 2024 r. 99,5 mln zł przychodów ze sprzedaży gastronomicznej (bez sieci Piwiarnia), co oznacza wzrost o 10,8% ...
2024-10-03 Soft drinks
firmy:
Sfinks Polska
Stokson wprowadza przekąskę w roślinnej wersji
W Światowy Dzień Wegetarianizmu firma Stokson zaprezentowała nową linię produktów roślinnych pod marką MEatVEGE. Nowe, słone przekąski z nadzieniem a’la bolognese są dostępne w sklepach sieci Żabka. Produkt jest efektem współpracy ...
2024-10-01 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Stokson
,
GetHero
marki:
MEatVEGE
Stokson wprowadza przekąskę w roślinnej wersji
×
poprzedni
następny
Obiady w 3 minuty od Pudliszek
Kraft Heinz, właściciel m.in. marki Pudliszki rozszerza swoją ofertę o nowe produkty z kategorii dań gotowych. Wprowadzona właśnie linia to cztery różne posiłki w specjalnych tackach, produkowane bez konserwantów, sztucznych barwników ...
2024-10-01 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
marki:
Pudliszki
Obiady w 3 minuty od Pudliszek
×
MINIczekolady funkcjonalne z Wawelu
Wawel rozwija linię produktów funkcjonalnych. Pierwszym produktem w tej kategorii była MINIczekolada Danusia Malinowa Beauty z dziką różą (naturalne źródło witaminy C) i kolagenem, wprowadzona na rynek w kwietniu tego roku ...
2024-10-01 Food & drinks
firmy:
Wawel
marki:
Wawel
MINIczekolady funkcjonalne z Wawelu
×
poprzedni
następny
Właściciel Netto zainwestuje 7,5 mld zł w dalszy rozwój
Grupa Salling, będąca właścicielem m.in. sieci dyskontów Netto w Polsce, ogłasza wprowadzenie nowej strategii biznesowej na lata 2025-2028. Ma ona na celu zwiększenie liczby sklepów, przejęć i fuzji na istniejących i ...
2024-10-01 Soft drinks
firmy:
Netto
,
Salling Group
Alko-tubki błyskawicznie wycofane z rynku
Jednym z głównych tematów omawianych dzisiaj w mediach stały się produkty marki Voodoo Monkey – czyli napoje alkoholowe w kolorowych tubkach podobnych do opakowań musów owocowych. Sprawa była nawet omawiana na ...
2024-10-01 Food & drinks
firmy:
OLV
marki:
Voodoo Monkey
Eurocash publikuje pierwsze wyniki testów systemu kaucyjnego
Grupa Eurocash, podobnie jak cała branża, przygotowuje się do wdrożenia systemu kaucyjnego, który ma obowiązywać od 1 stycznia 2025 roku. Razem z właścicielami wybranych sklepów w ramach sieci: Delikatesy Centrum i ...
2024-10-01 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Eurocash publikuje pierwsze wyniki testów systemu kaucyjnego
×
poprzedni
następny
PINTA zbuduje firmowy taproom
Po pięciu latach od uruchomienia własnego browaru i wprowadzenia na rynek lokalnego piwa Beskidy właściciele rzemieślniczego Browaru PINTA zdecydowali, że zbudują w Wieprzu swój firmowy taproom. Wielokran PINTY w Wieprzu będzie ...
2024-10-01 Soft drinks
firmy:
Browar Pinta
Oreo w nowej recepturze z silnym wsparciem marketingowym
Ciastka Oreo pojawiły się na sklepowych półkach w nowej formule. Ulepszeniu uległa receptura ciastek, które od teraz zawierają więcej kakao. Ciastka mają w składzie także mniejszą ilość cukru, zachowując przy tym ...
2024-10-01 Food & drinks
firmy:
Mondelez
,
AdValue
,
Big Picture
,
Publicis
,
Saatchi & Saatchi
,
Spark Foundry
marki:
Oreo
Oreo w nowej recepturze z silnym wsparciem marketingowym
×
Rusza jesienna kampania marki Profi
Marka Profi wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem działań jest zaprezentowanie odświeżonej identyfikacji marki oraz wzbudzenie zainteresowania młodszej grupy konsumentów. Kampania, która ...
2024-10-01 Food & drinks
firmy:
Profi
,
21gram
marki:
Profi
Rusza jesienna kampania marki Profi
×
Pizza Hut wprowadza rozwiązania cyfrowe
Pizza Hut Polska wprowadza cyfrowe innowacje, które odmienią doświadczenia klientów. Rozmaite technologie, takie jak kody QR pozwalające składać zamówienia online do stolika w restauracji, kioski samoobsługowe i roboty serwujące pizzę bezpośrednio ...
2024-10-01 Soft drinks
firmy:
Pizza Hut
Lisek.App ma nowe pozycjonowanie
Lisek.App wprowadza nowe pozycjonowanie marki oraz platformę „Sklep pod ręką”. W nowej komunikacji marka podkreśla, że Lisek to najbliższy klientowi sklep, oferujący najwygodniejsze rozwiązania na codzienne zakupy. Zmiana komunikacji Liska to ...
2024-10-01 Soft drinks
firmy:
Lisek
,
Feeders
,
Zenith
Lisek.App ma nowe pozycjonowanie
×
poprzedni
następny
Belgijski Azelis odkupił Hortimex od Avallonu
Fundusz private equity Avallon MBO sprzedał większościowy pakiet udziałów w spółce Hortimex, dostawcy specjalistycznych surowców dla branży spożywczej. 100% udziałów w firmie przejął międzynarodowy koncern Azelis, zwiększając tym samym swoje zaangażowanie ...
2024-09-30 Soft drinks
firmy:
Avallon
,
Azelis
,
Hortimex
Allegro rozpocznie handel alkoholem
W przyszłym miesiącu na Allegro będą dostępne napoje alkoholowe. Serwis e-commerce zapewnia, że z nowej kategorii produktowej będą mogli skorzystać wyłącznie klienci pełnoletni – informuje Business Insider Polska. Od 21 października ...
2024-09-30 Food & drinks
firmy:
Allegro
[1]
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
[98]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA