KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Grześki
Liczba wyszukanych artykułów: 90
Akcja konsumencka marki Grześki
Z myślą o dzieciach wracających do szkoły marka Grześki organizuje akcję konsumencką pt. Grześki wracają do szkoły. Początek roku szkolnego umilą im chrupiące wafelki i grześkowe plecaki, które można wygrać w ...
2017-07-25 Food & drinks
firmy:
Colian
,
3M Projekt
,
Gong
,
Kolterman Media Communications
,
Universal McCann
marki:
Grześki
Akcja konsumencka marki Grześki
×
Nowa kampania reklamowa marki Grześki
1 maja rusza kampania reklamowa, promująca kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i najnowszą propozycję marki - Grześki Gofree. Prowadzona pod hasłem "Lekkości im nie odmówisz", komunikacja będzie realizowana równolegle w ...
2017-04-27 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Gong
,
Just
,
Kolterman Media Communications
,
Opus Film
,
Universal McCann
marki:
Grześki
Nowa kampania reklamowa marki Grześki
×
Grześki i Jeżyki w tabliczce czekolady
Marka Goplana rozszerza linię czekolad nadziewanych. Wśród nowych propozycji znalazły się tabliczki inspirowane wafelkami Grześki i ciastkami Jeżyki. Produkty są dostępne w szerokiej dystrybucji od września. Chrupiący wafelek Grześki przekładany ...
2016-10-28 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Goplana
,
Jeżyki
,
Grześki
Grześki i Jeżyki w tabliczce czekolady
×
poprzedni
następny
Kampania wafelków impulsowych marki Grześki
8 września rusza kolejna kampania reklamowa promująca wafelki impulsowe marki Grześki. Działania prowadzone w telewizji i Internecie potrwają do końca października. Kampania reklamowa będzie promować najpopularniejszy wariant smakowy z oferty ...
2016-09-07 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Gong
,
Just
,
Universal McCann
marki:
Grześki
Kampania wafelków impulsowych marki Grześki
×
Grześki w The Voice of Poland
3 września na antenę TVP2 wraca program The Voice of Poland. Uczestnikom siódmej edycji muzycznego talent-show po raz pierwszy będą towarzyszyć Grześki. Kampania marki obejmie lokowanie produktu oraz sponsoring programu ...
2016-09-02 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Mediabrands Studios
marki:
Grześki
Grześki Gofree w nowej odsłonie
Marka Grześki (Colian) zmieniła opakowania wafelków z linii Grześki Gofree. Produkty z nową grafiką, która lepiej akcentuje lekkość i warianty smakowe wafli, są już dostępne na sklepowych półkach. Grześki Gofree ...
2016-08-31 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Grześki
Grześki Gofree w nowej odsłonie
×
poprzedni
następny
Grześki z opakowaniem na Euro 2016
Z okazji zbliżających się Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej, marka Grześki (Colian) przygotowała wafelki Grześki kakaowe w czekoladzie w limitowanym opakowaniu z motywami sportowymi. Produkt będzie dostępny w sprzedaży od maja ...
2016-04-22 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Grześki
Grześki z opakowaniem na Euro 2016
×
Gong wybrany do obsługi marki Grześki i Jutrzenka
Grupa Colian nawiązała współpracę z agencją Gong, która będzie pracować dla marek Grześki oraz Jutrzenka Petit Beurre. Obsługa marki wafelków Grześki będzie obejmować w najbliższych miesiącach komunikację w internecie, w ...
2016-03-11 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Gong
marki:
Jutrzenka
,
Grześki
Grześki promują się przez nową loterię
We wtorek 1 marca startuje kolejna loteria promocyjna marki Grześki, której towarzyszyć będzie intensywna kampania reklamowa. Grześki startują z kolejną odsłoną aktywności opartych na haśle "Dziecku odmówisz?". 1 marca rusza ...
2016-02-29 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Gong
,
Just
,
Universal McCann
marki:
Grześki
Grześki promują się przez nową loterię
×
poprzedni
następny
Propozycje Grupy Colian na jesień i zimę
Na sezon jesienno-zimowy marki Goplana i Grześki wprowadziły do oferty limitowane czekolady z nadzieniami pralin Solidarności i wafelki impulsowe w posypce. Ofertę Goplany uzupełniają nowe czekolady z nadzieniami popularnych pralin ...
2015-10-23 Soft drinks
firmy:
Colian
marki:
Goplana
,
Grześki
Propozycje Grupy Colian na jesień i zimę
×
poprzedni
następny
Duża poprawa wyników Grupy Colian
W II kwartale 2015 r. Grupa Colian osiągnęła 210,7 mln PLN przychodów (spadek o 2,8% r/r), 17,5 mln PLN zysku operacyjnego (wobec 0,2 mln PLN w tym samym okresie rok wcześniej) ...
2015-09-01 Soft drinks
firmy:
Colian
marki:
Solidarność
,
Appetita
,
Goplana
,
Familijne
,
Hellena
,
Grześki
Duża poprawa wyników Grupy Colian
×
Nowa odsłona kampanii marki Grześki
28 sierpnia marka Grześki wystartowała z kolejną odsłoną aktywności marketingowych, opartych na haśle Dziecku odmówisz?. Działania potrwają do końca roku i obejmą telewizję, Internet, emisje spotów w sieci kin Multikino oraz ...
2015-08-31 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Just
,
Opus Film
,
Universal McCann
marki:
Grześki
Nowa odsłona kampanii marki Grześki
×
poprzedni
następny
Szersza oferta wafelków marki Grześki
Marka Grześki (Colian) rozszerzyła ofertę wafelków impulsowych. Na sklepowych półkach pojawiły się Grześki MINI oraz nowe smaki Grześków MEGA. Bestsellerowy wariant klasyczny, wafel w czekoladzie przekładany delikatnym kremem kakaowym jest ...
2015-07-23 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Grześki
Szersza oferta wafelków marki Grześki
×
poprzedni
następny
Nowa strategia komunikacji marki Grześki
Marka Grześki wdraża nową strategię komunikacji. 1 maja startuje kampania reklamowa wykorzystująca hasło: „Dziecku odmówisz?” Marka chce budować wizerunek nowoczesnej, zapewniającej krótkie chwile codziennej przyjemności i beztroski. W tym celu ...
2015-04-30 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Just
,
Opus Film
,
Universal McCann
marki:
Grześki
Nowa strategia komunikacji marki Grześki
×
Wysoka sprzedaż słodyczy w salonikach Kolportera
W ubiegłym roku sprzedaż batonów i wafli w salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press wzrosła o 7,2% w porównaniu z rokiem 2013. Batony i wafle to jedne z najpopularniejszych produktów ...
2015-03-25 Food & drinks
firmy:
Kolporter
marki:
Góralki
,
Princessa
,
Prince Polo
,
Grześki
Colian wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy
Grupa Colian kolejny raz zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. W tym roku na licytacje firma przekazała trzy Grześki o imponujących rozmiarach. Wafle o wadze prawie 5 kg i długości 1 ...
2015-01-08 Soft drinks
firmy:
Colian
marki:
Grześki
Producent marki Góralki ożywił segment wafelków
Wafelki wygrały wizerunkowo z innym segmentem słodyczy impulsowych – batonów. Podczas, gdy ta pierwsza kategoria zanotowała w ubiegłym roku wzrost sprzedaży ilościowej na poziomie 2%, popyt na batony spadł aż o ...
2014-10-31 Food & drinks
firmy:
Colian
,
I.D.C. Polonia
,
Lotte Wedel
,
Mondelez Polska
,
Nestle
marki:
Góralki
,
Princessa
,
Prince Polo
,
E.Wedel
,
Grześki
Powrót do szkoły z marką Grześki
Marka Grześki (Colian) rozpoczęła ogólnopolską akcję promocyjną "Back to school", przygotowaną z myślą o dzieciach wracających do szkoły. Na najmłodszych konsumentów czeka ponad 170 tys. zeszytów szkolnych, w oryginalnym, grześkim ...
2014-08-07 Food & drinks
firmy:
Colian
,
XConcept
marki:
Grześki
Powrót do szkoły z marką Grześki
×
Grześki na maszynie LOT-u
W ramach kampanii "Bądź grześki! Chrup swoje!", należący do PLL LOT samolot Embraer 175 przez najbliższe sześć miesięcy będzie latał pod marką Grześki (Colian). Branding samolotu jest elementem współpracy marki ...
2014-06-26 Food & drinks
firmy:
Colian
,
XConcept
marki:
Grześki
Grześki na maszynie LOT-u
×
Druga odsłona kampanii marki Grześki
Ruszyła druga odsłona kampanii wafelków Grześki (Colian) przygotowana w ramach długofalowej komunikacji "Bądź grześki! Chrup swoje!". Komunikacja skupia się tym razem na wyjaśnieniu pojęcia grześkości oraz aktywacji konsumenckiej "Gdzie Cię ...
2014-05-22 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Universal McCann
,
XConcept
marki:
Grześki
Druga odsłona kampanii marki Grześki
×
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
[5]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [3]
› ostatnie 3 miesiące [7]
› ostatni rok [15]
› kiedykolwiek [90]
działy
› promocje i PR [62]
› innowacje i nowości [24]
› handel [5]
› badania [4]
› zagranica [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Colian [88]
› Kolporter [4]
› Mondelez Polska [3]
› Ferrero [2]
› I.D.C. Polonia [2]
› Nestle [2]
› Grupa Maspex [1]
› Intermarche [1]
› LOT [1]
› Lotte Wedel [1]
› Mars [1]
› Tymbark [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [88]
› napoje bezalkoholowe [5]
› mleko [4]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› Kolterman Media Communications [18]
› Initiative [17]
› Just [11]
› Universal McCann [9]
› Gong [7]
› XConcept [5]
› NAV Agency [4]
› Lemon [3]
› Opus Film [3]
› Peppers Ghost [3]
› Aldentro [2]
› Brand Bridge [2]
› First Line Polska [2]
› G3 [2]
› MullenLowe [2]
› Pure Play [2]
› Walk [2]
› 3M Projekt [1]
› 4Frame [1]
› AdValue [1]
› Asap&Asap [1]
› AżTuNagle [1]
› Badi Badi [1]
› Mediabrands Studios [1]
› Unique One [1]
marki
› Goplana [15]
› Jeżyki [14]
› Śliwka Nałęczowska [8]
› Familijne [6]
› Solidarność [6]
› Hellena [5]
› Jutrzenka [5]
› Akuku! [4]
› Prince Polo [4]
› Wafle Familijne [4]
› Góralki [3]
› Princessa [3]
› Elizabeth Shaw [2]
› Kinder [2]
› Toffino [2]
› Appetita [1]
› Coca-Cola [1]
› E.Wedel [1]
› Famous Names [1]
› Kit Kat [1]
› Knoppers [1]
› Lay's [1]
› Lily O'Brien's [1]
› Mars [1]
› Mella [1]
› Snickers [1]
› Twix [1]
› Tymbark [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA