KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53198
Olimp Izo Plus
Firma Sportatut wprowadziła napój izotoniczny - Olimp Izo Plus. W porównaniu do typowych napojów izotonicznych Olimp Izo Plus charakteryzuje się większą efektywnością działania. Jest to spowodowane zawartymi w jego składzie składnikami ...
2004-07-21 Soft drinks
Lidl chce zająć pozycję lidera w Europie
Niemiecka sieć dyskontowa ujawniła strategię zakładającą rozwój działalności na 15 europejskich rynkach, na których nie jest obecny jej główny konkurent - Aldi. Według planów Lidla, do 2012 r. ma on zostać ...
2004-07-21 Soft drinks
Przezwyciężony kryzys bankowy w Rosji?
Nowoczesne bankomaty, maksymalne uproszczenie procedur, dostęp do zachodnich kart kredytowych i płatniczych - wszystko to miało być symbolem nowej Rosji. Tymczasem wielki Alfa Bank o mało nie upadł w zeszłym tygodniu ...
2004-07-21 Soft drinks
Czechy - walka o rynek butelkowanej wody
Firmy działające na czeskim rynku wody mineralnej walczą coraz ostrzej o zdobycie jak największego udziału w segmencie. Lider rynku, Karlovarske Mineralni Vody (KMV), spiera się z urzędem antymonopolowym o możliwość przejęcia ...
2004-07-20 Soft drinks
Tchibo liderem rynku kawy
Ostatni okres badawczy przyniósł firmie bardzo dobre wyniki niemal we wszystkich kanałach sprzedaży. Wzrost udziału w rynku kaw palonych o 0,5% uzyskała marka Tchibo, a kawa palona Tchibo Family odnotowała najwyższy ...
2004-07-20 Food & drinks
Polskie firmy inwestują na wschodnie
...
2004-07-20 Soft drinks
Polskie firmy inwestują na wschodzie
Gwałtownie rosną polskie inwestycje na Wschodzie. W Rosji i na Ukrainie wyrastają fabryki i sklepy największych, krajowych przedsiębiorstw. Bezpośrednie inwestycje polskich firm w samej Rosji i na Ukrainie mogły przekroczyć w ...
2004-07-20 Food & drinks
Del Monte - akwizycja w Europie
Amerykańska firma działająca na rynku owoców i warzyw - Fresh Del Monte Produce - poinformowała o przejęciu za 340 mln USD Del Monte Foods Europe - sprzedającym jest włoska spółka Cirio ...
2004-07-20 Soft drinks
Carlsberg Okocim zmieni nazwę
Carlsberg Okocim, trzeci gracz na rynku piwa, do końca września br. zakończy procedury związane z wyjściem z giełdy i wykupem akcji będących w obiegu a od nowego roku zmieni nazwę na ...
2004-07-20 Food & drinks
Nowy Carrefour w Legnicy
W Legnicy kosztem około 50 mln PLN powstanie hipermarket francuskiej sieci. Obiekt ma powstać na legnickim osiedlu Piekary - w miejscu, w którym wcześniej zamierzały zainwestować handlowe sieci Hit i Tesco ...
2004-07-20 Soft drinks
Lance Armstrong przedłużył kontrakt z Coca-Cola
Koncern napojowy przedłużył umowę z sześciokrotnym triumfatorem Tour de France. Postać kolarza jest w tej chwili wykorzystywana w kampanii wody Dasani na terenie USA. Być może będzie również użyta w akcjach ...
2004-07-20 Soft drinks
Tyskie muzeum piwowarstwa
Tyskie Browary Książęce otworzą jesienią Tyskie Muzeum Piwowarstwa. Będzie się ono mieściło w odnowionym budynku kościoła ewangelickiego z 1902 roku, znajdującym się na terenie browaru. W muzeum zostaną zgromadzone eksponaty dotyczące ...
2004-07-20 Food & drinks
Wzrost gospodarczy widoczny w całej Europie
Polska Kolejny dobry miesiąc w przemyśle: produkcja przemysłowa wzrosła w czerwcu o 2,7% w ujęciu miesięcznym i wzrosła o 15,7% w porównaniu do maja 2003 roku, podał Główny Urząd Statystyczny w komunikacie ...
2004-07-20 Soft drinks
Konsolidacja przemysłu spirytusowego
W przyszłości na polskim rynku może zostać kilka firm, które będą decydować o jego kształcie - uważa dyrektor finansowy Polmosu Białystok, Bogusław Wojtach. - W tym roku wydaliśmy na inwestycje około ...
2004-07-19 Food & drinks
Plany czeskiego producenta napojów
Kofola wprowadziła na polski rynek dwa brandy. Wkrótce zdecyduje, czy uruchomić produkcję. Wejście do Polski czeskiej firmy, podobnie jak niemieckiej Riha Group, zaostrzy i tak już zażartą rywalizację w tym atrakcyjnym ...
2004-07-19 Soft drinks
Bols zwiększa sprzedaż i zysk
Producent alkoholi wykazał za rok obrachunkowy 2003/2004 (kończący się 31 marca) 29% wzrost wpływów ze sprzedaży (do 310 mln PLN). Firma kontroluje ok. 14% polskiego rynku wódki. Zysk netto wyniósł 54 ...
2004-07-19 Food & drinks
Nie zaleją nas tanie soki z importu
Dynamiczny wzrost spożycia soków w Polsce może, zdaniem prezesa Aronii Bogdana Smoka, być zachętą dla producentów z Grecji, Włoch i Hiszpanii, gdzie praktykowane są zasady nieuczciwej konkurencji (zaniżanie cen i celowe ...
2004-07-19 Soft drinks
Brok-Strzelec zwiększył sprzedaż w II kwartale
Mimo niesprzyjającej pogody notowany na giełdzie browar Brok-Strzelec w II kwartale zwiększył sprzedaż o 40%. - Mimo spodziewanej poprawy Brok-Strzelec nie zamierza zwiększać całorocznej prognozy finansowej zakładającej uzyskanie 162 mln PLN ...
2004-07-19 Food & drinks
Polskie marki w Niemczech
Niemieckie sieci handlowe przystępują do oceny możliwości wprowadzenia szerszej gamy polskich produktów. Ale dziś niemiecki konsument nie ma często pojęcia, że spożywa produkt polski, gdyż występuje na niemieckim rynku pod inną ...
2004-07-19 Soft drinks
Strzelce Opolskie częścią Rolmleczu
Spółdzielnia Mleczarska w Strzelcach Opolskich od 1 lipca jest częścią radomskiego Rolmleczu. - Stworzenie grupy pozwoli zredukować koszty funkcjonowania, możliwa jest specjalizacja, a to zwiększa konkurencyjność - powiedział Andrzej Jarman, prezes ...
2004-07-19 Food & drinks
[1]
2630
|
2631
|
2632
|
2633
|
2634
|
2635
|
2636
|
2637
|
2638
|
2639
|
2640
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA