KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
ostatni rok
Liczba wyszukanych artykułów: 1950
Nowa platforma komunikacyjna Intermarché
Ruszyła nowa platforma komunikacyjna sieci Intermarché pod hasłem „Wszystko czego dziś chcę”. Motto przewodnie kampanii odzwierciedla wartości wyróżniające markę na rynku: szeroki asortyment, niskie ceny, przyjazną obsługę oraz bogatą ofertę świeżych ...
2024-10-09 Soft drinks
firmy:
Intermarche
,
2012
,
MediaCom
Kaufland świętuje zbliżające się otwarcie 250. sklepu
Sieć sklepów Kaufland już niebawem otworzy swój 250. sklep w Polsce. Celebrację uświetnia specjalnie przygotowana na tę okazję kampania „Tu wszystko mam!” z udziałem pracowników, w której pojawią się atrakcyjne oferty ...
2024-10-09 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Kaufland świętuje zbliżające się otwarcie 250. sklepu
×
Rusza pierwsza edycja programu Nestle Dla Nauki
Nestlé Polska ogłasza start pierwszej edycji programu #NestleDlaNauki. Inicjatywa ma na celu wsparcie polskich środowisk naukowych w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań w obszarze żywności. Tematem przewodnim pierwszej edycji programu w roku akademickim ...
2024-10-09 Soft drinks
firmy:
Nestle
Dieta dzieci w Akademii Qulinarnej Sokołów
Firma Sokołów podejmuje wiele działań edukacyjnych i promujących zdrowy tryb życia wśród dzieci i młodzieży. Tematowi komponowania wartościowej diety najmłodszych poświęcone były kolejne warsztaty w Akademii Qulinarnej Sokołów, w których uczestniczyli ...
2024-10-09 Food & drinks
firmy:
Sokołów
marki:
Sokołów
Dieta dzieci w Akademii Qulinarnej Sokołów
×
poprzedni
następny
Eurocash tworzy detaliczną grupę zakupową
Deklarację o przystąpieniu do grupy zakupowej „Równi w Biznesie” podpisały już wszystkie spółki będące organizatorami związanych z Grupą Eurocash sieci handlowych. W sumie należy do nich ok. 15,5 tys. placówek franczyzowych ...
2024-10-08 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Eurocash tworzy detaliczną grupę zakupową
×
Wdrożenie rozporządzenia EUDR przesunięte o rok
Komisja Europejska zaproponowała odroczenie o rok wdrożenia dyrektywy EUDR (EU Deforestation Regulation). Nowe regulacje mają na celu ograniczenie wylesiania związanego z towarami - importowanymi, produkowanymi i eksportowanymi z Unii Europejskiej. Zasady ...
2024-10-08 Soft drinks
Biedronka nie chroni klientów przed kradzieżą rabatów
Największa sieć sklepów w Polsce zmaga się z problemem oszustw związanych z kartą lojalnościową „Moja Biedronka”, w której do naliczenia rabatów wystarczy podanie numeru telefonu przypisanego do karty. Oszuści wykorzystują to ...
2024-10-08 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Polacy chętnie korzystają z programów lojalnościowych
Badanie „Monitor programów lojalnościowych 2024” przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia pokazuje, że 72% Polaków korzysta z co najmniej jednego programu lojalnościowego, co stanowi wzrost o 8 punktów procentowych w porównaniu ...
2024-10-08 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
Jak branża handlowa ocenia projekt ustawy o niemarnowaniu żywności?
Jak wynika z ostatnich prac rządu, według ministerstwa rolnictwa ograniczeniu marnowania żywności, a także zwiększeniu przekazywania żywności przez sprzedawców do organizacji pozarządowych zajmujących się ich redystrybucją ma służyć nowelizacja ustawy o ...
2024-10-08 Soft drinks
Wyborowa wspiera zróżnicowanie swoich pracowników
Z początkiem października Wyborowa Pernod Ricard wystartowała z kampanią „Nas różnice inspirują!”, w której udział biorą pracownicy. Jej celem jest promowanie wartości firmowych oraz wspieranie różnorodności, a także wzmocnienie i wspieranie ...
2024-10-08 Soft drinks
firmy:
Wyborowa Pernod Ricard
Wyborowa wspiera zróżnicowanie swoich pracowników
×
Lidl wycofuje niebezpieczny produkt
Firma Lidl Polska podjęła decyzję o wycofaniu ze sprzedaży partii mąki żytniej chlebowej marki Gdańskie Młyny z powodu wykrycia w niej zbyt wysokiego poziomu ochratoksyny A. To grzybicza substancja toksyczna, która ...
2024-10-08 Food & drinks
firmy:
Lidl
Waterdrop oficjalnym partnerem Australian Open
Austriacka firma waterdrop rozpoczyna wieloletnie partnerstwo z Australian Open. Jako oficjalny partner, firma dostarczy butelki wielokrotnego użytku ze stali nierdzewnej zawodnikom, ich drużynom oraz pracownikom turnieju. - W dniach 12-26 stycznia ...
2024-10-08 Soft drinks
firmy:
Waterdrop
Waterdrop oficjalnym partnerem Australian Open
×
Roślinne burgery będą bezpieczne
Francuskie organizacje: Europejska Unia Wegetariańska, EVU, Francuskie Stowarzyszenie Wegetariańskie, AVF oraz spółka Beyond Meat Inc., zakwestionowały dekret, który rząd francuski przyjął w celu ochrony przejrzystości informacji dotyczących żywności w handlu. Ich ...
2024-10-07 Soft drinks
Carlsberg pracuje nad drożdżami do piwa bezalkoholowego
Prezes Carlsberg Polska Mieszko Musiał udzielił wywiadu portalowi Business Insider Polska, w którym zwrócił m.in. uwagę na stały wzrost sprzedaży segmentu piw bezalkoholowych. Okazuje się, że Grupa Carlsberg od lat prowadzi ...
2024-10-07 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
Mazurska Manufaktura wchodzi do Dużego Bena
Producent regionalnego piwa - nawiązał współpracę z Dużym Benem. Do największej sieci marketów alkoholowych w Polsce wejdą piwne produkty różnych marek należących do grupy Mazurska Manufaktura, w tym Profesja, AleBrowar czy ...
2024-10-07 Soft drinks
firmy:
Duży Ben
,
Mazurska Manufaktura
marki:
AleBrowar
,
Profesja
Chiny inwestują w branżę mleczarską, kosztem importu
Sytuacja polskiego sektora mleczarskiego na chińskim rynku staje się trudniejsza, po tym, jak kraj ten zmniejsza import produktów mlecznych. Chiny intensywnie rozwijają własną branżę mleczarską, co skutkuje spadkiem popytu na importowane ...
2024-10-07 Soft drinks
firmy:
Mlekovita
,
Mlekpol
Praliny Amoretta w nowych wariantach
W ofercie firmy cukierniczej Mieszko pojawiły się nowe produkty marki Amoretta. Linia obejmuje mini pralinki w mlecznej czekoladzie z różnymi nadzieniami. Bombonierki dostępne są w 3 wariantach: Classic, Desserts i Fruits ...
2024-10-07 Soft drinks
firmy:
Mieszko
marki:
Amoretta
Praliny Amoretta w nowych wariantach
×
Mocny alkohol wyłącznie w butelkach lub puszkach
Do konsultacji publicznych trafił projekt rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi określający wymagania w zakresie opakowań niektórych napojów spirytusowych. Termin zgłaszania uwag upływa 7 października 2024 r. Projekt zawiera propozycje uregulowania ...
2024-10-04 Soft drinks
Syrop z owoców granatu marki Herbapol
Do portfolio syropów marki Herbapol dołączył nowy wariant – Grenadyna, o lubianym smaku owoców granatu. - Grenadyna Herbapolu powstaje na bazie soku z owoców granatu pochodzących z Grecji. Nie tylko cieszy ...
2024-10-04 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Herbapol
Syrop z owoców granatu marki Herbapol
×
Pyszne.pl wskazuje ulubione pierogi Polaków
Jak wynika z Raportu Food Trendów Pyszne.pl 2023/24, choć Polacy uwielbiają rodzimą kuchnię, coraz chętniej sięgają po przysmaki z różnych zakątków świata. Dobrym przykładem są pierogi. To z pozoru jeden z ...
2024-10-04 Food & drinks
firmy:
Pyszne.pl
Pyszne.pl wskazuje ulubione pierogi Polaków
×
[1]
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
[98]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA