KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53198
OSM Łowicz z zyskiem netto w 2019 r.
Mleczarnia Łowicz opublikowała wyniki za 2019 r. Wynika z nich, że spółdzielnia osiągnęła 1,19 mld PLN przychodów ze sprzedaży i zysk na poziomie 1,2 mln PLN - podaje Forum Mleczarskie Handel ...
2020-09-04 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
OSM Łowicz
Kolejny program lojalnościowy w Netto
W poniedziałek, 7 września, w sklepach dyskontu rusza kolejna akcja lojalnościowa, zatytułowana "Mistrzowska akcja w Netto". Nowa odsłona programu skierowana jest do klientów poszukujących kulinarnych inspiracji. W zamian za regularne ...
2020-09-04 Soft drinks
firmy:
Netto
„Kupon Plus” w aplikacji Lidl Plus
W kolejnej odsłonie akcji "W Lidlu oszczędzanie ma swój dom" sieć sklepów zaprasza do zdobywania kolejnych kuponów rabatowych - każde zakupy z aplikacją Lidl Plus przybliżają nas do jeszcze większych oszczędności ...
2020-09-04 Soft drinks
firmy:
Lidl
Nowe pralinki marki Vobro
Producent słodyczy, firma Vobro, poszerza ofertę pralin o nowy produkt o nazwie Hazelnut Passion. - Hazelnut Passion to czekoladowe pralinki o orzechowym wnętrzu. Czekoladowa otoczka skrywa aksamitne nadzienie z orzechem ...
2020-09-04 Food & drinks
firmy:
Vobro
marki:
Vobro
Nowe pralinki marki Vobro
×
Rośnie liczba łowców promocji
W porównaniu z 2019 r. wzrósł odsetek osób, które intensywnie poszukują promocji oraz chętnie biorą w nich udział. Wzrost widać szczególnie wśród osób w wielu 25-34 lata oraz wśród mieszkańców dużych ...
2020-09-03 Soft drinks
Plast-Box z większym potencjałem produkcyjnym
Producent opakowań z tworzyw sztucznych zakończył projekt inwestycyjny związany z rozbudową bazy produkcyjnej w spółce zależnej Stark Partner w Urszulinie. Inwestycja obejmowała wydzielenie i budowę nowego wydziału produkcyjnego wraz z częścią ...
2020-09-03 Soft drinks
firmy:
Plast-Box
Sukces akcji „Kupuj co polskie” w Biedronce
Prawie 830 mln PLN w ciągu jednego tygodnia - to kwota, za jaką klienci Biedronki od 27 sierpnia do 3 września kupili produkty z akcji "Kupuj co polskie". Nowa akcja sieci ...
2020-09-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Jogurty Piątuś z tatuażami
OSM Piątnica wystartowała z nową akcją skierowaną do najmłodszych konsumentów i ich rodziców. W jej ramach do każdego jogurtu Piątuś z Piątnicy został dodany zmywalny tatuaż z łosiem Piątusiem i jego ...
2020-09-03 Food & drinks
firmy:
OSM Piątnica
,
Five Media
,
Plej
,
Starcom
marki:
Piątnica
Jogurty Piątuś z tatuażami
×
Polacy coraz bezpieczniej czują się na zakupach i w restauracjach
Najnowsza edycja badania firmy doradczej Deloitte Global State of the Consumer Tracker pokazuje, że z 53% do 46% spadła w ciągu dwóch tygodni liczba konsumentów, którzy kupują produkty w okazyjnych cenach ...
2020-09-03 Soft drinks
Perrier wprowadza na rynek wody smakowe
Koncern Nestle, właściciel Perrier - francuskiej marki wody mineralnej z segmentu premium, wprowadza do sprzedaży nowe warianty smakowe produktu, uruchamia profil na Instagramie i nawiązuje współpracę z polskimi influencerami. W ...
2020-09-03 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
4uture
,
UMT
marki:
Perrier
Perrier wprowadza na rynek wody smakowe
×
poprzedni
następny
Haribo świętuje 100-lecie istnienia
Marka Haribo obchodzi w tym roku 100-lecie istnienia. Z okazji jubileuszu firma dzieli się radością z konsumentami i organizuje wyjątkową loterię. 10 sierpnia ruszyła loteria "Wygrywaj z radością", w której ...
2020-09-03 Food & drinks
firmy:
Haribo
,
Redheads
,
Yellowcups
marki:
Haribo
Haribo świętuje 100-lecie istnienia
×
Łaciate w kartonie z surowców odnawialnych
Marka Łaciate wprowadza innowacyjne opakowania kartonowe, które w 89% zostały wykonane z materiałów pochodzących z surowców odnawialnych. Dodatkowo, w całości nadają się do recyklingu. Materiały z których powstają kartony mleka ...
2020-09-02 Soft drinks
firmy:
Mlekpol
,
Tetra Pak
marki:
Łaciate
Łaciate w kartonie z surowców odnawialnych
×
poprzedni
następny
Spadają ceny wieprzowiny w handlu
Z raportu agencji badawczej Hiper-Com Poland i serwisu DING.pl wynika, że w wakacje wieprzowina w sklepach znacznie potaniała. Eksperci podkreślają, że to efekt epidemii ASF i zawirowań na światowych rynkach, głównie ...
2020-09-02 Food & drinks
Branża lodowa odrobiła wiosenne straty
- Po wprowadzeniu lockdownu spodziewaliśmy się nawet 50% spadku obrotów, ale okazało się, że nie będzie tak źle - mówi Radosław Charubin, właściciel marki Lody Bonano oraz "u Lodziarzy" Wytwórnia Lodów ...
2020-09-02 Food & drinks
firmy:
Bonano
LifeTube promuje napoje Chupa Chups
Wystartowała pierwsza kampania z influencerami dla Kuchni Świata, przygotowana przez sieć partnerską LifeTube. Wprowadzenie nowego produktu na polski rynek - napojów Chupa Chups - komunikuje dwoje influencerów. Kampania potrwa 3 ...
2020-09-02 Soft drinks
firmy:
Perfetti van Melle
,
LifeTube
marki:
Chupa Chups
Coca-Cola restrukturyzuje marketing
Koncern napojowy restrukturyzuje operacje marketingowe. W wyniku zmian powstanie 5 globalnych kategorii, które mają dać priorytet silnym markom i innowacjom. Firma zamierza też skierować działania marketingowe bliżej konsumentów. Skupi się ...
2020-09-02 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
Hochland promuje kremowe serki w kubkach
W połowie lipca wprowadzona została na rynek linia kremowych serów w kubkach Hochland Naturalnie, że pyszny. Sprzedaży nowej linii towarzyszyć będzie ogólnopolska kampania promocyjna, która ruszyła na początku września. Wprowadzenie ...
2020-09-02 Food & drinks
firmy:
Hochland
marki:
Hochland
Hochland promuje kremowe serki w kubkach
×
PepsiCo dołącza do programu stażowego „Dare To Do More”
Jako jeden z największych producentów żywności na świecie, firma PepsiCo stale tworzy własne nowe trendy w branży FMCG. Do udziału w tym procesie zaprasza absolwentów uczelni wyższych, oferując im staże w ...
2020-09-02 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
Rusza XIII sezon programu Doradca Smaku
Wraz z nową ramówką telewizyjną rusza kolejny sezon Doradcy Smaku. Od 1 września 2020 r., od poniedziałku do czwartku o 20:10 w TVN, prowadzący program, Robert Sowa będzie pokazywał widzom, jak ...
2020-09-02 Food & drinks
firmy:
Prymat
marki:
Prymat
Polscy dostawcy w kampanii sieci Lidl
Lidl Polska rozpoczął kampanię, dzięki której odbiorcy mogą poznać bliżej kolejnych polskich dostawców popularnych produktów. W nowej kampanii pod hasłem "Lidl Polska z dumą wspiera polskich dostawców" przedstawione zostaną takie ...
2020-09-02 Soft drinks
firmy:
Lidl
,
24/7Communication
,
GPD
,
Havas Media
[1]
448
|
449
|
450
|
451
|
452
|
453
|
454
|
455
|
456
|
457
|
458
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA