KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
Virtu
Liczba wyszukanych artykułów: 3
Dania gotowe warte już 1,3 mld PLN
Rynek dań gotowych w Polsce ma w tym roku osiągnąć wartość 1,3 mld PLN. Rynek ten rośnie o 4% rocznie, a firmy inwestują w nowe zakłady produkcyjne, a także akwizycje podmiotów ...
2017-10-27 Soft drinks
firmy:
Profi
,
Virtu
Fabryka Virtu będzie największa w branży
Producent chłodzonych dań gotowych realizuje wartą 80 mln PLN inwestycję. Po jej zakończeniu, zakład produkcyjny Virtu w Zawierciu osiągnie łączną powierzchnię 25 tys. mkw., stając się największą fabryką w tej kategorii ...
2017-10-24 Soft drinks
firmy:
Virtu
marki:
Virtu
Kategoria dań chłodzonych wzrosła o prawie 15%
Z danych firmy GfK wynika, iż w okresie ostatnich 12 miesięcy polskie gospodarstwa domowe przeznaczyły na zakupy produktów z kategorii dań chłodzonych ponad 1 mld PLN, co oznacza wzrost o 14,7% ...
2016-08-22 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Virtu
marki:
Virtu
Kategoria dań chłodzonych wzrosła o prawie 15%
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [3]
działy
› inwestycje [1]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [1]
› Profi [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [3]
marki
› Virtu [2]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA