KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53198
Wysokobiałkowe parówki na półkach sklepów Biedronka
W sklepach sieci Biedronka pojawił się nowy produkt od Doliny Dobra - wysokobiałkowe parówki Proteina+. Produkt ma wysoką zawartość białka i obniżoną ilość tłuszczu. To propozycja zarówno dla osób na diecie ...
2024-11-07 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
Goodvalley
marki:
Dolina Dobra
Wysokobiałkowe parówki na półkach sklepów Biedronka
×
Trwa druga edycja loterii Budyniowe Love
Trwa druga edycja loterii konsumenckiej marki WINIARY – Budyniowe Love. Dla fanów jesiennej aury, dostępne są dwa limitowane smaki budyni - Pumpkin Spice Latte oraz Karmelizowane Jabłko. Z okazji budyniowego sezonu ...
2024-11-07 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Unique One
marki:
Winiary
Chorwacka sieć handlowa zadebiutuje na warszawskiej giełdzie
Studenac, chorwacka sieć sklepów spożywczych, ogłosiła zamiar debiutu giełdowego w Warszawie i Zagrzebiu, z emisją nowych akcji oraz sprzedażą części istniejących. Oferta publiczna obejmie inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych w Polsce, Chorwacji ...
2024-11-07 Soft drinks
firmy:
Studenac
Colian prezentuje ofertę słodyczy na Boże Narodzenie
Figurki i Pastylki od Goplany, Mikołaj Grześki, Śliwka Nałęczowska z cynamonem i Jeżyki z nutą korzenną to produkty, które przygotowała Grupa Colian na tegoroczne święta Bożego Narodzenia. Wśród propozycji firmy znalazły ...
2024-11-06 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Solidarność
,
Śliwka Nałęczowska
,
Goplana
,
Jeżyki
,
Grześki
,
Wafle Familijne
Colian prezentuje ofertę słodyczy na Boże Narodzenie
×
poprzedni
następny
Pizza na wynos prosto z Żabki
Żabka poszerzyła asortyment dań na ciepło oraz przekąsek o gorącą pizzę w stylu neapolitańskim. Nowość jest dostępna w dwóch wariantach – Margherita i Pepperoni. Według raportu „Raport Food Trendów Pyszne.pl” najpopularniejszą ...
2024-11-06 Food & drinks
firmy:
Żabka
Pizza na wynos prosto z Żabki
×
poprzedni
następny
Nestle wprowadza innowacyjną kawę rozpuszczalną
Nestlé wprowadziło na rynek najnowszą innowację kawową, nową gamę rozpuszczalnej kawy, którą można stosować zarówno do picia na ciepło, jak i na zimno. Wprowadzona pod marką Nescafé Classic, gama występuje w ...
2024-11-06 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nescafe
Nestle wprowadza innowacyjną kawę rozpuszczalną
×
Polacy coraz chętniej wybierają sklepy convenience
Jak wynika z raportu firmy technologicznej Proxi.cloud, w III kw. br. w relacji rocznej wzrósł ruch w sklepach convenience o 9,5%, a w hipermarketach – o 1,7%. Z kolei spadł rdr ...
2024-11-06 Soft drinks
Saica przejmuje zakłady Schumacher Packaging w Polsce
Grupa Saica ogłosiła przejęcie zakładów Schumacher Packaging w Polsce. Porozumienie obejmuje całą działalność niemieckiej firmy w naszym kraju, w tym dwie najnowocześniejsze fabryki tektury falistej w Bydgoszczy i Wrocławiu, a także ...
2024-11-06 Soft drinks
firmy:
Saica
,
Schumacher Packaging
Saica przejmuje zakłady Schumacher Packaging w Polsce
×
Lidl prezentuje ostatniego zwycięzcę konkursu „Niech Świat Pozna Twoje Piwo”
Od poniedziałku, 4 listopada, w sklepach Lidl Polska pojawi się ostatnie zwycięskie rzemieślnicze piwo w IV edycji konkursu „Niech Świat Pozna Twoje Piwo”. Piwo, inspirowane recepturą Jacka Andrzejewskiego, piwowara domowego, pokonało ...
2024-11-06 Soft drinks
firmy:
Browar Pinta
,
Lidl
Lidl prezentuje ostatniego zwycięzcę konkursu „Niech Świat Pozna Twoje Piwo”
×
Soplica spotyka się z E.Wedel
Marka Soplica wprowadza na rynek linię likierów, stworzoną we współpracy z marką E.Wedel. Nowa linia Soplica-Wedel to pięć unikalnych smaków, które łączą w sobie najlepsze cechy obu marek: wyrafinowanie, tradycję oraz ...
2024-11-05 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
Dino
,
Grupa Maspex
,
Lidl
,
Lotte Wedel
marki:
Soplica
,
E.Wedel
Soplica spotyka się z E.Wedel
×
Grupa Żabka z kolejnym kwartałem wzrostu
W pierwszych trzech kwartałach 2024 skorygowany wynik EBITDA Grupy Żabka wyniósł 2,52 mld zł i wzrósł o 26% względem porównywalnego okresu poprzedniego roku. Ten bardzo dobry wynik firma uzyskała dzięki wzrostowi ...
2024-11-05 Soft drinks
firmy:
Żabka
Żywność z promocji najbardziej popularna
Ponad 90% konsumentów robi przynajmniej niektóre zakupy spożywcze w promocjach. I takich osób jest o 3 p.p. więcej niż przed rokiem. Większość z nich potrafi określić, jaką część kupowanej żywności nabywa ...
2024-11-05 Soft drinks
Mlekovita wprowadza produkty z mleka A2A2
Jako pierwszy producent w Polsce, Mlekovita wprowadza do szerokiej dystrybucji produkty z mleka A2A2, tj.: mleko A2A2 UHT oraz jogurt naturalny z mleka A2A2. Głównym białkiem występującym w mleku jest kazeina ...
2024-11-05 Food & drinks
firmy:
Mlekovita
Mlekovita wprowadza produkty z mleka A2A2
×
POLOmarket ma nowego prezesa zarządu
Rada Nadzorcza spółki POLOmarket z dniem 4 listopada powołała na stanowisko Prezesa Zarządu Marka Wądołowskiego. Marek Wądołowski ma wieloletnie doświadczenie managerskie, które zdobywał m.in. w Tesco Polska oraz Tesco One Europe ...
2024-11-05 Soft drinks
firmy:
POLOmarket
Piwo kupowane częściej niż woda na stacjach paliw
Z najnowszego badania PanParagon, które otrzymał Business Insider Polska wynika, że piwo jest częściej kupowane w sklepach na stacjach paliw niż woda. W 2024 r. piwo znalazło się na 2,66% paragonów ...
2024-11-05 Soft drinks
Lidl rozwija się szybciej niż konkurencja
Dane finansowe Lidl Polska – zarówno z pierwszego, drugiego, jak i trzeciego kwartału tego roku – pokazują, że obrany przez firmę kierunek jest właściwy, a klienci chętnie wybierają sklepy Lidl. Przychody ...
2024-11-05 Soft drinks
firmy:
Lidl
Popularność odmian jabłek w różnych grupach wiekowych
Liczba konsumentów jabłek w Polsce jest bardzo wysoka. Średnio 9 na 10 osób je jabłko w każdym tygodniu poprzedzającym comiesięczne badanie. W październiku jadło jabłka 88% dorosłych Polaków, 15+. Różne pokolenia ...
2024-11-05 Soft drinks
Reklama przekąsek Mowi Wrap
Rozpoczęła się kampania reklamowa budująca świadomość marki przekąsek Mowi Wrap, sprzedawanych przez firmę specjalizującą się w przetwórstwie łososia. Ma dotrzeć do osób aktywnych, które nie mają czasu na tradycyjne przygotowanie posiłków ...
2024-11-05 Food & drinks
firmy:
Mowi
,
Mediaplus
,
SalesTube
,
Ten Zacharski
marki:
Mowi
Dej się zaskoczyć - regionalna wersja kampanii Maggi
Agencja Publicis Poland zrealizowała nową odsłonę platformy komunikacyjnej przyprawy Maggi „Daj się zaskoczyć”. Została ona skierowana do konsumentów zamieszkujących miasta na Śląsku. Celem kampanii jest docenienie odrębności regionalnej tej części Polski ...
2024-11-05 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Mindshare
,
Publicis
marki:
Maggi
Paczki pomocowe z Pudliszek ruszyły do Afryki
Dwustu wolontariuszy, jeden dzień i tony spakowanej żywności – to bilans polskiej odsłony tegorocznego Packathonu, inicjatywy firmy Kraft Heinz prowadzonej we współpracy z organizacją Rise Against Hunger. Wypełnione jedzeniem paczki trafią ...
2024-11-05 Soft drinks
firmy:
Kraft Heinz
,
Pudliszki2
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA