KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Czerwiec nie przyniósł zmian w nastrojach polskich konsumentów
Czerwcowy odczyt wskaźnika nastrojów konsumenckich pozostał na niemal niezmienionym poziomie w stosunku do maja. Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK, czyli wskaźnik ilustrujący aktualne nastroje wśród polskich konsumentów, wyniósł w czerwcu -3,6 i ...
2021-06-30 Soft drinks
Czy Polacy wrócili do restauracji?
Z końcem kwietnia po pół roku zamknięcia rząd podjął decyzję o częściowym zniesieniu obostrzeń dla gastronomii, a 28 maja nastąpiło pełne otwarcie. Firma Placeme przygotowała analizę ruchu w gastronomii w okresie ...
2021-06-30 Soft drinks
Bolt wchodzi z nową usługą do Polski
W czerwcu, estońska firma oferująca wynajem pojazdów oraz usługi związane z dostarczaniem żywności, poinformowała o rozszerzeniu swojej działalności o błyskawiczne dostawy produktów spożywczych w Polsce. Bolt planuje otworzyć w dużych miastach ...
2021-06-30 Soft drinks
firmy:
Bolt
Biedronka kończy pierwsze półrocze z mocnym akcentem
Sieć sklepów Biedronka intensywnie pracuje i otwiera kolejne placówki. Ostatnie dni czerwca sieć kończy otwarciem aż 13 placówek. Znajdują się one w województwach: małopolskim, mazowieckim, podkarpackim, pomorskim, śląskim, świętokrzyskim, lubelskim i ...
2021-06-30 Soft drinks
firmy:
Biedronka
E.Leclerc z nowym operatorem logistycznym
Blisko 20 tys. mkw magazynu z miejscem na 15 tysięcy palet, 38 doków załadunkowych - to tylko niektóre dane nowego centrum dystrybucyjnego E.Leclerc. Obiektem w Woli Rakowej k. Łodzi zarządza ID ...
2021-06-30 Soft drinks
firmy:
E.Leclerc
,
ID Logistics
Grupa Komunikacja Plus dla marki Piast
Carlsberg Polska rozpoczęła współpracę z Grupą Komunikacja Plus (GK+). W ramach umowy agencje wchodzące w skład GK+ prowadzą działania komunikacyjne dla marki Piast Wrocławski. Grupa Komunikacja Plus odpowiada za realizację ...
2021-06-30 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
,
Grupa Komunikacja Plus
marki:
Piast
Feeders Agency wygrywa przetarg marki Żywiec
Feeders Agency w ramach wygranego przetargu będzie odpowiadać za stałą obsługę digital Żywca oraz strategię obecności marki we wszystkich kanałach cyfrowych. Zakres działań agencji będzie obejmował obsługę mediów społecznościowych marki ...
2021-06-30 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Feeders
marki:
Żywiec
Tymbark zachęca do spontaniczności
Marka Tymbark startuje z nową komunikacją nowej, imprezowej linii produktów Crazy Fun. Kilka tygodni temu na rynek trafiły napoje Tymbark Crazy Fun. Linia jest odpowiedzią na oczekiwania młodych osób, które ...
2021-06-29 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
GetHero
,
Hand Made
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark zachęca do spontaniczności
×
poprzedni
następny
Nestle chce osiągnąć pozytywny wpływ na zasoby wodne
Do 2025 roku firma Nestle zrealizuje ponad 100 projektów o łącznej wartości 130 mln USD, wspierających regenerację lokalnych obiegów wodnych wokół swoich 48 rozlewni wody na całym świecie - również w ...
2021-06-29 Soft drinks
firmy:
Nestle
W czasie pandemii Polacy polowali na promocje
Podczas pandemii Polacy zwracali większą uwagę na ceny produktów, częściej szukali promocji i sięgali po marki własne - wynika z analizy GfK Polonia. W okresie od kwietnia 2020 r. do marca ...
2021-06-29 Soft drinks
Tarczyn rusza z kampanią „Po miejscowemu”
Marka Tarczyn przy współpracy z agencją Dziadek do orzechów wystartowała z kampanią "Po miejscowemu" skierowaną do wszystkich fanów podróżowania i odkrywania ciekawych, lokalnych miejsc. Kampania digitalowa polega na stworzeniu nietypowego ...
2021-06-29 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Dziadek do orzechów
marki:
Tarczyn
Tarczyn rusza z kampanią „Po miejscowemu”
×
Tetra Pak zainwestuje 100 mln EUR w fabrykę zakrętek
Tetra Pak ogłosiła program inwestycyjny w swojej fabryce w Chateaubriant, która specjalizuje się w produkcji zakrętek. Obejmujący trzy lata projekt o wartości 100 mln EUR wesprze przejście zakładu, do 2024 ...
2021-06-29 Soft drinks
firmy:
Tetra Pak
Tetra Pak zainwestuje 100 mln EUR w fabrykę zakrętek
×
Spot promuje nowe dżemy Stovit
Firma Stovit wprowadza na rynek dżemy w kilku wariantach smakowych, z wizerunkiem pszczółki Mayi. Za zrealizowanie animowanego spotu reklamowego, na potrzeby kampanii promocyjnej, odpowiadała agencja 19 Południk. Dżemy Stovit Maya ...
2021-06-29 Food & drinks
firmy:
Stovit
,
19 Południk
marki:
Stovit
Spot promuje nowe dżemy Stovit
×
Żywe octy z Manufaktury Rodziny Sadowskich
Żywe octy to nowość z Manufaktury Rodziny Sadowskich. Powstają w procesie naturalnej fermentacji owoców. Polskie jabłka, gruszki oraz rokitnik to źródło cennych dla zdrowia składników i orzeźwiającego, wytrawnego smaku. Ocet ...
2021-06-29 Food & drinks
firmy:
Pasieki Rodziny Sadowskich
Żywe octy z Manufaktury Rodziny Sadowskich
×
Uszczelnienie niedzielnego handlu już w lipcu?
Projekt nowelizacji ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele może trafić do Sejmu już w lipcu. Tego dnia będą mogły pracować tylko te placówki, dla których działalnością dominującą będzie działalność pocztowa - ...
2021-06-29 Soft drinks
Wariant energetyczny Mullermilch
W ofercie marki Mullermilch pojawił się nowy, energetyczny wariant mlecznego napoju o nazwie Mullermilch Energy. Produkt zawiera ekstrakt z moringi, kofeinę oraz witaminy B1, B2, B6 i B12. Występuje w ...
2021-06-29 Food & drinks
firmy:
Muller
marki:
Mullermilch
Wariant energetyczny Mullermilch
×
Letnia aktywacja konsumencka Cukru Królewskiego
Łąki kwietne to motyw towarzyszący letniej aktywacji konsumenckiej Cukru Królewskiego. W najnowszej kampanii "Lato Blisko Natury" marka zwraca uwagę na zrównoważone rolnictwo oraz naturalne pochodzenie cukru buraczanego. W komunikację zaangażowani ...
2021-06-29 Soft drinks
firmy:
Sudzucker
marki:
Cukier Królewski
Letnia aktywacja konsumencka Cukru Królewskiego
×
Dan Cake stworzy w Chrzanowie antysmogowy mural
Inicjatywa zostanie zrealizowana w ramach współpracy podjętej przez markę z Miastem Chrzanów oraz Towarzystwem Budownictwa Społecznego w Chrzanowie. Ma ona na celu nie tylko uwypuklenie walorów przyrodniczych i turystycznych regionu, ale ...
2021-06-29 Food & drinks
firmy:
Dan Cake
Dan Cake stworzy w Chrzanowie antysmogowy mural
×
Polska czołowym eksporterem lodów
Polska znajduje się w pierwszej dziesiątce największych eksporterów lodów na świecie, a także w czołówce europejskiej pod względem produkcji tych produktów - podał w raporcie Polski Instytut Ekonomiczny. Jak podkreśla PIE ...
2021-06-28 Soft drinks
Polska czołowym eksporterem lodów
×
Parówki Rośl-Inne od Tarczyńskiego
Marka Tarczyński poinformowała o wprowadzeniu nowego produktu - Parówek z linii Rośl-Inne. Firma zajmuje obecnie drugie miejsce pod względem popularności wśród polskich marek "wege". Parówki Rośl-Inne to produkt bez dodatku ...
2021-06-28 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
marki:
Tarczyński
Parówki Rośl-Inne od Tarczyńskiego
×
[1]
339
|
340
|
341
|
342
|
343
|
344
|
345
|
346
|
347
|
348
|
349
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA