KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52931
Łap chwile – kolejny etap kampanii marki Lech
Rozpoczął się kolejny etap kampanii piwa Lech w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki. Głównym elementem jest spot zachęcający do łapania chwil, którego emisja ruszyła 6 maja. Nowy spot Lecha ma być ...
2024-05-06 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Juice
,
Moon Films
,
Televisor
,
VML
marki:
Lech
Serek z krówką Rolmlecz ma już 50 lat
Z okazji okrągłego jubileuszu serka z krówką marki Rolmlecz, Mlekpol w najnowszej kampanii marketingowej zachęca wszystkich do wspólnego świętowania. - Serek z krówką pod marką Rolmlecz gości w polskich domach od ...
2024-05-06 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
,
Rolmlecz
marki:
Rolmlecz
Serek z krówką Rolmlecz ma już 50 lat
×
Serek z krówką Rolmlecz ma już 50 lat
Z okazji okrągłego jubileuszu serka z krówką marki Rolmlecz, Mlekpol w najnowszej kampanii marketingowej zachęca wszystkich do wspólnego świętowania. - Serek z krówką pod marką Rolmlecz gości w polskich domach od ...
2024-05-06 Food & drinks
Serek z krówką Rolmlecz ma już 50 lat
×
Kuba Wojewódzki twarzą loterii Oranżady Hellena Zero Cukru
W marcu rozpoczęła się kampania letnia Oranżady Hellena Zero Cukru. Kampania obejmuje TV, digital, OOH, Radio i działania w obrębie trade marketingu, a jej bohaterem ponownie został Kuba Wojewódzki, ambasador marki ...
2024-05-06 Soft drinks
Kuba Wojewódzki twarzą loterii Oranżady Hellena Zero Cukru
W marcu rozpoczęła się kampania letnia Oranżady Hellena Zero Cukru. Kampania obejmuje TV, digital, OOH, Radio i działania w obrębie trade marketingu, a jej bohaterem ponownie został Kuba Wojewódzki, ambasador marki ...
2024-05-06 Soft drinks
firmy:
Colian
,
LoveBrands Relations
marki:
Hellena
Zmiana przepisów UE dotyczących nazw napojów spirytusowych
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady opublikowane 23 kwietnia 2024 r. wprowadza m.in. zmianę w unijnych przepisach dotyczących napojów spirytusowych. Nowe przepisy wprowadzają definicje napojów spirytusowych, które będą mogły być produkowane w ...
2024-05-06 Food & drinks
Zmiana przepisów UE dotyczących nazw napojów spirytusowych
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady opublikowane 23 kwietnia 2024 r. wprowadza m.in. zmianę w unijnych przepisach dotyczących napojów spirytusowych. Nowe przepisy wprowadzają definicje napojów spirytusowych, które będą mogły być produkowane w ...
2024-05-06 Food & drinks
Naukowcy szukają chętnych do prac nad funkcjonalnym produktem mlecznym
Naukowcy z Instytutu Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie zapraszają do współpracy przy tworzeniu innowacyjnego produktu mlecznego, który ma odpowiadać na potrzeby osób z utrzymaniem prawidłowej masy ciała i ...
2024-05-06 Food & drinks
Naukowcy szukają chętnych do prac nad funkcjonalnym produktem mlecznym
Naukowcy z Instytutu Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie zapraszają do współpracy przy tworzeniu innowacyjnego produktu mlecznego, który ma odpowiadać na potrzeby osób z utrzymaniem prawidłowej masy ciała i ...
2024-05-06 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
Lipton klientem Havas PR Warsaw
Firma Lipton Teas and Infusions wybrała Havas PR Warsaw do stworzenia kompleksowej strategii komunikacji korporacyjnej w Polsce. Agencja odpowiada ponadto za przygotowanie, a następnie wdrożenie długoterminowego planu komunikacji marki. Havas PR ...
2024-05-06 Soft drinks
Lipton klientem Havas PR Warsaw
Firma Lipton Teas and Infusions wybrała Havas PR Warsaw do stworzenia kompleksowej strategii komunikacji korporacyjnej w Polsce. Agencja odpowiada ponadto za przygotowanie, a następnie wdrożenie długoterminowego planu komunikacji marki. Havas PR ...
2024-05-06 Soft drinks
firmy:
Ekaterra
,
Havas PR
marki:
Lipton
Tarczyński Protein – nowość w segmencie kabanosów
Producent marki Tarczyński wprowadza na rynek nowy produkt – Kabanosy Tarczyński Protein. To propozycja dla osób prowadzących aktywny tryb życia oraz poszukujących przekąsek o wysokiej zawartości białka. Badania pokazują, że aż ...
2024-04-30 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
marki:
Tarczyński
Tarczyński Protein – nowość w segmencie kabanosów
×
Biedronka inwestuje w sprzedaż alkoholu online
Party Express to nowa usługa dla osób pełnoletnich, za pośrednictwem której Jeronimo Martins, właściciel sieci Biedronka, uruchamia sprzedaż alkoholu z dostawą do domu. Zakupy dostarczać będą kurierzy Glovo – podaje portal ...
2024-04-30 Soft drinks
firmy:
Jeronimo Martins
,
Party Express
Nowe żelki od Haribo
W sprzedaży pojawiły się nowe produkty marki Haribo. Wśród nowości znajdują się miękkie żelki w kształcie zwierzątek, trójwarstwowe żelko-pianki, a także limitowana edycja żelek, inspirowana reklamą telewizyjną. HARIBO ChameleonDla najmłodszych odbiorców ...
2024-04-30 Food & drinks
firmy:
Haribo
marki:
Haribo
Nowe żelki od Haribo
×
poprzedni
następny
Kampania Black Energy wsparta loterią konsumencką
Marka Black Energy rozpoczyna loterię celebrującą kampanię „King of the Night”. Główną nagrodą w zabawie jest samochód BMW X1. Na szczęśliwców czeka również codzienny zastrzyk energii i gotówki w 100-złotowych banknotach ...
2024-04-30 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
Czy biznes chce powrotu niedziel handlowych?
Jedynie w 7 z 52 niedziel w 2024 roku możemy zrobić zakupy. Czy brakuje nam niedzielnych zakupów? I w jaki sposób to ograniczenie wpłynęło na domowe budżety? Odpowiedź na te pytania ...
2024-04-30 Soft drinks
Czy biznes chce powrotu niedziel handlowych?
×
Przetarg Nestea wygrany przez Mint Media
Marka Nestea należąca do Grupy Maspex nawiązała współpracę z Mint Media w zakresie działań w mediach społecznościowych. Agencja odpowiadać będzie za kompleksową obsługę profili marki. Agencja wcześniej już współpracowała z Grupą ...
2024-04-30 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Mint Media
marki:
Nestea
Ciężarówki bezemisyjne PepsiCo
PepsiCo zaopatruje punkty sprzedaży w centrum Warszawy rozwożąc napoje i przekąski w bezemisyjnych ciężarówkach. Działanie to wpisuje się w realizację strategicznej transformacji firmy w kierunku zrównoważonego rozwoju pep+. Samochody dostawcze oznaczone ...
2024-04-30 Soft drinks
firmy:
ID Logistics
,
PepsiCo
Co przyniesie nadchodzący sezon piwny?
Producenci piwa mierzą się w ostatnich latach z wieloma wyzwaniami związanymi głównie z rosnącymi kosztami prowadzenia działalności przy jednoczesnym spadku spożycia piwa przez konsumentów. O tym, jak mogą wyglądać najbliższe, najważniejsze ...
2024-04-29 Soft drinks
firmy:
Mazurska Manufaktura
Co przyniesie nadchodzący sezon piwny?
×
Hochland wprowadza sery w zmienionych opakowaniach
Firma Hochland w tym roku świętuje 30-lecie obecności w Polsce. Z tej okazji wszystkie sery marki Hochland zyskały nowe opakowania, które mają pomóc jeszcze łatwiej odnaleźć je na sklepowej półce. - ...
2024-04-26 Food & drinks
firmy:
Hochland
marki:
Hochland
Hochland wprowadza sery w zmienionych opakowaniach
×
[1]
34
|
35
|
36
|
37
|
38
|
39
|
40
|
41
|
42
|
43
|
44
[2647]
OSTATNIE WYDANIE
OSM Łowicz powiększa grupę
Food & drinks
Większość sieci handlowych ze spadkiem cen w sierpniu
Soft drinks
Milka wysłała 100 tysięcy paczek pod niewłaściwe adresy
Soft drinks
Wiejskie Ziemniaczki inspirowane smakami polskiej kuchni
Food & drinks
PIH przygotowała specjalną listę postulatów do rządu
Soft drinks
Zbliża się XI Kongres Bezpieczeństwa Żywności
Soft drinks
Makro wspiera osoby dotknięte powodzią
Soft drinks
Sklep Tchibo w Olsztynie w nowej odsłonie
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA