KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53158
Obywatele Unii Europejskiej piją najwięcej alkoholu
Przeciętny obywatel UE spożywa rocznie 11,2 litrów czystego alkoholu, czyli 2,5-krotnie więcej niż reszta mieszkańców świata - wynika z danych przedstawionych w Parlamencie Europejskim. - Unia Europejska jest "najbardziej pijącym ...
2017-07-04 Food & drinks
Mlekpol wybudował miasteczko nad jeziorem Czos
Marka Maślanka Mrągowska obchodziła 20 lecie obecności na rynku. W specjalnie powstałym z tej okazji Miasteczku Maślanki Mrągowskiej w pierwszą sobotę lipca, w trakcie corocznych Dni Mrągowa, odbył się wielki, otwarty ...
2017-07-04 Soft drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Maślanka Mrągowska
Piwopaki – nowe opakowanie dla małych browarów
Uwarzenie dobrego piwa nie jest już gwarantem powodzenia na rynku. Małe browary już dawno przestały rywalizować między sobą recepturami, czy smakiem, a do walki o konsumentów zaprzęgły grafików, marketingowców, czy producentów ...
2017-07-04 Food & drinks
Piwopaki – nowe opakowanie dla małych browarów
×
poprzedni
następny
Ekologiczne Chrupki jaglane dla najmłodszych
Ekologiczne Chrupki jaglane o smaku mango marki Holle to nowa propozycja dostosowana dla dzieci już od 8. miesiąca życia. Mogą także stać się ekologiczną, lekką przekąską dla młodzieży i dorosłych ...
2017-07-04 Food & drinks
firmy:
Holle
,
Victualia Saluber
marki:
Holle
Ekologiczne Chrupki jaglane dla najmłodszych
×
Tymbark z zezwoleniem na inwestycję w Olsztynku
W piątek Warmińsko-Mazurska Specjalna Strefa Ekonomiczna wydała zezwolenie na inwestycję spółki Tymbark, należącej do Grupy Maspex. Firma zadeklarowała inwestycję w Olsztynku o wartości co najmniej 70 mln PLN. Przedsięwzięcie będzie ...
2017-07-03 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
Tymbark z zezwoleniem na inwestycję w Olsztynku
×
CEDC wprowadza nową komunikację dla Żubrówki Czarnej
Na początku lipca rozpoczęła się kampania relaunchowa Żubrówki Czarnej - wódki z segmentu super premium, wprowadzonej na rynek w 2016 roku. Firma CEDC planuje w związku z tym wiele działań ...
2017-07-03 Food & drinks
firmy:
CEDC
,
Ars Thanea
,
K2
,
Syzygy
marki:
Żubrówka
CEDC wprowadza nową komunikację dla Żubrówki Czarnej
×
LOTTO i Oshee w projekcie promującym sport
"odLOTTOwa jazda z OSHEE" to ogólnopolski projekt promujący sport i zaangażowanie społeczne. Ideą akcji jest aktywizacja sportowa Polaków poprzez umożliwienie im włączania się do akcji i wyjeżdżania kilometrów na rowerze, na ...
2017-07-03 Soft drinks
firmy:
Oshee
marki:
Oshee
Danone pozbywa się amerykańskiego biznesu
Grupa Danone zdecydowała się sprzedać swój amerykański biznes mleczarski Stonyfield. Nabywcą jest koncernu Lactalis, a wartość akwizycji to 875 mln USD. Decyzja Danone związana jest ze zobowiązaniem jakiego podjęła się ...
2017-07-03 Soft drinks
firmy:
Danone
,
Lactalis
,
Stonyfield
Anita wprowadza nowe lody bez glutenu
Firma Anita już po raz czwarty w tym roku poszerza ofertę lodów na patyku. Nowością są lody Smooth Ice o smaku jagodowo-bananowym z licencją lodów bezglutenowych. Dołączają one do linii obejmującej ...
2017-07-03 Food & drinks
firmy:
Anita
marki:
Anita
Anita wprowadza nowe lody bez glutenu
×
Limitowana edycja dań gotowych od Pudliszek
W portfolio marki Pudliszki (Heinz) pojawiła się nowa limitowana edycja dań gotowych, oparta na dwóch segmentach - fasoli i klopsach. Wśród nowości, konsumenci będą mogli znaleźć swoje ulubione smaki w ...
2017-07-03 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
marki:
Pudliszki
Limitowana edycja dań gotowych od Pudliszek
×
poprzedni
następny
Nowy projekt promujący wołowinę w Polsce
Związek "Polskie Mięso" przygotował kampanię pod hasłem Wołowe triki i techniki, której celem jest przełamanie stereotypów o wołowinie i zachęcenie konsumentów do częstszego sięgania po to mięso. Spożycie wołowiny w Polsce ...
2017-07-03 Food & drinks
Tesco wspiera Banki Żywności
Tesco, wspólnie z ponad 100 dostawcami z całej Europy, rusza z nową kampanią wspierającą Banki Żywności i ich podopiecznych. 1% wartości sprzedaży produktów popularnych marek w okresie 29.06-12.07 zostanie przekazany do ...
2017-07-03 Soft drinks
firmy:
Tesco
70 mln euro dla rolników w związku z rosyjskim embargiem
Producenci owoców, którzy ucierpieli w wyniku rosyjskiego embarga, będą mogli jeszcze przez kolejny rok korzystać z unijnego wsparcia. Komisja Europejska poinformowała, że od dziś przedłuża nadzwyczajne wsparcie dla rolników i przeznacza ...
2017-07-03 Soft drinks
Argan Capital kończy działalność i szuka chętnego na Hortex
Fundusz Argan Capital, będący od 11 lat właścicielem Horteksu, wystawił tę spółkę na sprzedaż. Wcześniejsze próby wyjścia z inwestycji zakończyły się niepowodzeniem z powodu zbyt wygórowanych oczekiwań finansowych funduszu - podaje ...
2017-06-30 Soft drinks
firmy:
Argan Capital
,
Hortex
Argan Capital kończy działalność i szuka chętnego na Hortex
×
E.Leclerc bada rynek żywności regionalnej i tradycyjnej
Polacy kupują żywność tradycyjną i regionalną bo smakuje lepiej od innych produktów (65%), chcą wspierać polską gospodarkę (51%) i chcą być świadomi tego, co jedzą (49%). Najchętniej kupują ją na bazarach ...
2017-06-30 Soft drinks
firmy:
E.Leclerc
E.Leclerc bada rynek żywności regionalnej i tradycyjnej
×
poprzedni
następny
Polski podatek handlowy narusza unijne zasady
Urzędnicy Komisji Europejskiej uznali, że polski podatek od sprzedaży detalicznej narusza unijne zasady pomocy państwa. Podatek od sprzedaży detalicznej nie zdążył wejść w życie, ponieważ jego zawieszenia zażądała we wrześniu 2016 ...
2017-06-30 Soft drinks
Eurocash wprowadza aplikację mobilną
Eurocash Dystrybucja, obok oferty i obsługi, stawia przede wszystkim na nowoczesną technologię, dzięki czemu wspiera swoich klientów - właścicieli sklepów - w prowadzeniu ich biznesu. Obecnie ma dla nich kolejną ...
2017-06-30 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Pernod Ricard wspiera markę Pan Tadeusz
Agencja reklamowa Brand Kolektyw, na zlecenie Pernod Ricard, realizuje projekt "Certyfikat Polskiej Gościnności". Jego celem jest zwiększenie świadomości i wiedzy konsumentów na temat Polskiej Wódki oraz promocja marki Pan Tadeusz ...
2017-06-30 Food & drinks
firmy:
Pernod Ricard
,
Brand Kolektyw
marki:
Pan Tadeusz
Polacy piją coraz więcej wina wysokiej jakości
- W Polsce systematycznie rośnie sprzedaż wina. Choć z 7 litrami spożycia na osobę (łącznie z winami owocowymi) Polska jest daleko za światową czołówką, to powoli goni inne rynki. Rosnącą popularnością ...
2017-06-30 Food & drinks
firmy:
Partner Center
Tymbark na Open’erze
Trwa coroczne święto muzyki, Open'er Festiwal. To obowiązkowy event dla wszystkich fanów dobrej zabawy. Tymbark, obecny na Open'erze jako partner wydarzenia, zaprasza wszystkich festiwalowiczów do wyjątkowej strefy odpoczynku i chillout'u ...
2017-06-30 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
marki:
Tymbark
Tymbark na Open’erze
×
poprzedni
następny
[1]
863
|
864
|
865
|
866
|
867
|
868
|
869
|
870
|
871
|
872
|
873
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Lagardère Travel Retail wprowadza markę własną
Soft drinks
Browar Amber świętuje 30-lecie specjalnym piwem
Food & drinks
Wyrok TSUE daje nadzieje branży mięsnej
Food & drinks
Mann i Jimek w podroży Tyskim pociągiem
Soft drinks
Netto Polska ze zmianami w zespole zarządzającym
Soft drinks
Piwa Kalnapilis z tuszem THERMO na puszkach
Soft drinks
Rusza szósta edycja Tygodnia Kuchni Polskiej
Soft drinks
Hiszpanie testują nowy bioplastik
Soft drinks
Lidl Polska z nagrodą Good Egg Award 2024
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA