KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
ostatnie 3 miesiące
Liczba wyszukanych artykułów: 70
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Nowy „WINIARY Pomysł na sycący kapuśniak” oraz „WINARY Pomysł na sycącą ogonową” i „WINIARY Pomysł na sycący żurek z grzybami” to produkty promowane w kampanii przygotowanej przez Publicis Poland. Działania są ...
2024-10-31 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Film Produkcja
,
Mindshare
,
Orka
,
Publicis
marki:
Winiary
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
×
Gorący Kubek odświeża wizerunek
Marka Knorr zdecydowała o odświeżeniu wizerunku Gorącego Kubka. Nowa komunikacja ma trafić do nowych konsumentów, nie alienując starszej grupy docelowej. W odpowiedzi That One Agency opracowała kampanię „Robisz się głodny? Robisz ...
2024-10-30 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
F25
,
Mindshare
,
One Agency
marki:
Knorr
Lubella i Thermomix prezentują kolekcję przepisów
Z okazji tegorocznego Dnia Makaronu, Lubella nawiązała współpracę z marką Thermomix. Efektem wspólnych działań jest kolekcja przepisów „W domu jak w restauracji”. Użytkownicy urządzenia Thermomix będą mogli odkryć szybkie, łatwe i ...
2024-10-28 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
Starcom
Lubella i Thermomix prezentują kolekcję przepisów
×
Polska potentatem na rynku margaryny
Polska jest jednym z liderów produkcji margaryny w Europie, a produkt ten stał się prawdziwym hitem krajowego eksportu. Rosnące spożycie tłuszczów roślinnych w stosunku do tłuszczów zwierzęcych jest zgodne ze współczesnymi ...
2024-10-25 Soft drinks
Trwają zapisy do XIV Edycji Akademii Bezpiecznego Puchatka
Akademia Bezpiecznego Puchatka to program, który od 16 lat pomaga dzieciom zrozumieć zasady bezpieczeństwa w szkole, na drodze, w domu, w Internecie, w relacjach z rówieśnikami oraz podczas wypoczynku. Skierowany jest ...
2024-10-24 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Puchatek
Wyniki sprzedaży w sklepach małoformatowych we wrześniu
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, we wrześniu 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2% niższa niż rok wcześniej, natomiast liczba transakcji ...
2024-10-23 Soft drinks
Streetwearowy drop w kampanii Nudli Knorr
Z okazji premiery nowych smaków marka Knorr wraz ze streetwearowym brandem 2005 wypuściła limitowaną kolekcję ubrań, inspirowaną „najgorętszymi kluskami w mieście”. Za koncept i jego realizację w oparciu o działania influencerskie ...
2024-10-23 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
One Agency
marki:
Knorr
Streetwearowy drop w kampanii Nudli Knorr
×
poprzedni
następny
Lubella przenosi gotowanie na nowy poziom
Marka Lubella i Rozkoszny zapraszają do udziału w nowej kulinarnej przygodzie, która przenosi gotowanie na nowy poziom. Od października miłośnicy makaronu będą mogli odkryć wyjątkowe przepisy na dania z makaronu, kupując ...
2024-10-22 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
DDOB
,
Starcom
marki:
Lubella
Lubella przenosi gotowanie na nowy poziom
×
Nowy europejski lider w produkcji tofu
The New Originals Company GmbH, mająca swoją siedzibę w Wiedniu firma będąca właścicielem marki tofu i roślinnych smarowideł „Lunter”, rozszerzyła swoją obecność na rynku europejskim. Dzięki niedawnym przejęciom w Rumunii i ...
2024-10-16 Food & drinks
firmy:
The New Originals Company
Loteria „Zakręć smakiem z Vegeta”
Marka Vegeta przygotowała propozycję dla wszystkich konsumentów. Od 14 października możliwy jest udział w loterii, w której każdy wygrywa. Wystarczy kupić dowolny produkt marki Vegeta, Podravka lub Warzywko i zakręcić loteryjnym ...
2024-10-15 Food & drinks
firmy:
Podravka
marki:
Warzywko
,
Podravka
,
Vegeta
Loteria „Zakręć smakiem z Vegeta”
×
GIS ostrzega przed glutenem w bezglutenowych płatkach owsianych
Główny Inspektor Sanitarny został poinformowany przez firmę Bezgluten Sp. z.o.o. o wycofaniu partii bezglutenowych płatków owsianych, w których w wyniku badań właścicielskich stwierdzono obecność glutenu. Szczegóły dotyczące produktu: Nazwa produktu: ...
2024-10-15 Food & drinks
firmy:
Bezgluten
SOSiWÓZ – nowy koncept Fanex
Producent sosów i dodatków gastronomicznych wprowadził wyjątkowy projekt – SOSiWÓZ. Nazwa będąca grą słów łączącą SOS i WÓZ oddaje ideę tego mobilnego konceptu. SOSiWÓZ to niezależna submarka i przestrzeń kulinarna, mająca ...
2024-10-11 Soft drinks
firmy:
Fanex
,
HEIMA Studio
SOSiWÓZ – nowy koncept Fanex
×
poprzedni
następny
„Idź za głosem serca” hasłem w kampanii Optima Cardio
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła realizację nowej kampanii dla marki Optima Cardio z portfolio Bunge. Celem kampanii prowadzonej pod hasłem „Idź za głosem serca” jest edukacja na temat zdrowia serca ...
2024-10-11 Food & drinks
firmy:
Bunge
,
On Board Think Kong
marki:
Optima
„Idź za głosem serca” hasłem w kampanii Optima Cardio
×
Majonez Kielecki z jaj od kur z chowu ściółkowego
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” całkowicie wycofała się z użycia żółtek jaj pochodzących od kur z chowu klatkowego, wyprzedzając swój wcześniejszy plan o 15 miesięcy. Już teraz Majonez Kielecki wytwarzany jest wyłącznie ...
2024-10-11 Soft drinks
firmy:
WSP Społem Kielce
marki:
Majonez Kielecki
Vegeta w płynie o smaku Umami
Marka Vegeta poszerzyła ofertę o nową przyprawę - Vegeta Umami w płynie, która dopełnia smak wszystkich składników dania. - Podstawą odpowiednio przygotowanego dania jest jego smak. Choć każdy z nas ma ...
2024-10-10 Food & drinks
firmy:
Podravka
marki:
Vegeta
Vegeta w płynie o smaku Umami
×
Niezwykły mural od Lubelli w Warszawie
W październiku w Warszawie przy ul. Jaworzyńskiej, zobaczyć będzie można wyjątkowy mural marki Lubella, będący częścią kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji”. Mural po zmroku ożywa dzięki efektowi motion – ...
2024-10-10 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
DDOB
,
Feeders
,
Good Looking Studio
,
Starcom
marki:
Lubella
Niezwykły mural od Lubelli w Warszawie
×
Wdrożenie rozporządzenia EUDR przesunięte o rok
Komisja Europejska zaproponowała odroczenie o rok wdrożenia dyrektywy EUDR (EU Deforestation Regulation). Nowe regulacje mają na celu ograniczenie wylesiania związanego z towarami - importowanymi, produkowanymi i eksportowanymi z Unii Europejskiej. Zasady ...
2024-10-08 Soft drinks
Lidl wycofuje niebezpieczny produkt
Firma Lidl Polska podjęła decyzję o wycofaniu ze sprzedaży partii mąki żytniej chlebowej marki Gdańskie Młyny z powodu wykrycia w niej zbyt wysokiego poziomu ochratoksyny A. To grzybicza substancja toksyczna, która ...
2024-10-08 Food & drinks
firmy:
Lidl
Waterdrop oficjalnym partnerem Australian Open
Austriacka firma waterdrop rozpoczyna wieloletnie partnerstwo z Australian Open. Jako oficjalny partner, firma dostarczy butelki wielokrotnego użytku ze stali nierdzewnej zawodnikom, ich drużynom oraz pracownikom turnieju. - W dniach 12-26 stycznia ...
2024-10-08 Soft drinks
firmy:
Waterdrop
Waterdrop oficjalnym partnerem Australian Open
×
Roślinne burgery będą bezpieczne
Francuskie organizacje: Europejska Unia Wegetariańska, EVU, Francuskie Stowarzyszenie Wegetariańskie, AVF oraz spółka Beyond Meat Inc., zakwestionowały dekret, który rząd francuski przyjął w celu ochrony przejrzystości informacji dotyczących żywności w handlu. Ich ...
2024-10-07 Soft drinks
1
|
2
|
3
|
4
[4]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [2]
› ostatni miesiąc [20]
działy
› promocje i PR [33]
› innowacje i nowości [12]
› badania [11]
› zagranica [9]
› handel [8]
› inwestycje [5]
› akwizycje i fuzje [3]
› dostawcy [2]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [6]
› Lubella [5]
› Nestle [5]
› Danone [4]
› Lidl [3]
› Biedronka [2]
› Euricom [2]
› Gorąco Polecam [2]
› Nutricia Polska [2]
› Podravka [2]
› Profi [2]
› Unilever [2]
› Arla Foods [1]
› Bakalland [1]
› Bakoma [1]
› Bezgluten [1]
› Body Chief [1]
› Bunge [1]
› Campbell [1]
› Colian [1]
› Cukiernia Sowa [1]
› Dan Cake [1]
› Dino [1]
› Enata Bread [1]
› Fanex [1]
› Flora Food Group [1]
› FoodWell [1]
› FRoSTA [1]
› Grana [1]
› Helio [1]
› Hortex [1]
› Kaufland [1]
› Kraft Heinz [1]
› Kupiec [1]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [1]
› Maczfit [1]
› Makarony Polskie [1]
› McDonald's [1]
› Mlekovita [1]
› Oshee [1]
› POLOmarket [1]
› Pyszne.pl [1]
› Rossmann [1]
› Sonko [1]
› Stokson [1]
› SVI [1]
› Tarczyński [1]
› The New Originals Company [1]
› Too Good To Go [1]
› Upfield [1]
› Waterdrop [1]
› WSP Społem Kielce [1]
› ZPOW Dawtona [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [22]
› owoce i warzywa [15]
› napoje bezalkoholowe [10]
› mleko [8]
› mięso i ryby [7]
› kawa i herbata [5]
› alkohol [4]
firmy marketingowe
› Starcom [5]
› DDOB [2]
› Mindshare [2]
› One Agency [2]
› 2012 [1]
› 21gram [1]
› 24/7Communication [1]
› 9Production [1]
› Ancymony [1]
› BeDigital [1]
› Bluerank [1]
› DDB & Tribal [1]
› Dentsu Aegis [1]
› Dobro [1]
› Dziadek do orzechów [1]
› F25 [1]
› Feeders [1]
› Film Produkcja [1]
› GetHero [1]
› Good Looking Studio [1]
› HEIMA Studio [1]
› Kerris [1]
› Key Story [1]
› LoveBrands [1]
› OMD Media Direction [1]
› On Board Think Kong [1]
› Orka [1]
› Piloci Studio [1]
› Publicis [1]
› Stor9 [1]
› Televisor [1]
› Value Media [1]
marki
› Lubella [4]
› Alpro [3]
› Winiary [3]
› Knorr [2]
› Sonko [2]
› Vegeta [2]
› Activia [1]
› Arla [1]
› Bakoma [1]
› FRoSTA [1]
› Helio [1]
› Hortex [1]
› Inka [1]
› JemyJemy [1]
› Kupiec [1]
› Lajkonik [1]
› Majonez Kielecki [1]
› MEatVEGE [1]
› Nescafe [1]
› Novelle [1]
› Optima [1]
› Podravka [1]
› Puchatek [1]
› Pudliszki [1]
› So food [1]
› Tarczyński [1]
› Warzywko [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA