KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kiedykolwiek
Spark Foundry
Liczba wyszukanych artykułów: 32
Oreo w nowej recepturze z silnym wsparciem marketingowym
Ciastka Oreo pojawiły się na sklepowych półkach w nowej formule. Ulepszeniu uległa receptura ciastek, które od teraz zawierają więcej kakao. Ciastka mają w składzie także mniejszą ilość cukru, zachowując przy tym ...
2024-10-01 Food & drinks
firmy:
Mondelez
,
AdValue
,
Big Picture
,
Publicis
,
Saatchi & Saatchi
,
Spark Foundry
marki:
Oreo
Oreo w nowej recepturze z silnym wsparciem marketingowym
×
Milka wysłała 100 tysięcy paczek pod niewłaściwe adresy
Marka Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania ...
2024-09-19 Soft drinks
firmy:
Mondelez
,
Hasselford
,
Ogilvy & Mather
,
Spark Foundry
marki:
Milka
Milka wysłała 100 tysięcy paczek pod niewłaściwe adresy
×
Wrześniowa aktywacja marki Wiejskie Ziemniaczki
Marka Wiejskie Ziemniaczki (Lorenz) rusza z nową aktywacją pod hasłem „Smak pełen wspomnień”. Głównym elementem działań jest konkurs, na którego zwycięzców czeka 5 nagród głównych: weekendowy pobyt w agroturystyce i 30 ...
2024-09-11 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
MSL Group
,
Spark Foundry
marki:
Wiejskie Ziemniaczki
Wrześniowa aktywacja marki Wiejskie Ziemniaczki
×
Vito Bambino w kampanii marki Oreo
„Daj się zakręcić” to hasło nowej kampanii ciastek Oreo zrealizowanej przez brandy Publicis Groupe Poland, która ruszyła 1 lipca. Ambasadorem marki został Vito Bambino. Kampania jest lokalną odsłoną globalnej platformy Oreo ...
2024-07-02 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Papaya Films
,
Performics
,
Publicis
,
Spark Foundry
marki:
Oreo
Vito Bambino w kampanii marki Oreo
×
Prince Polo z nową platformą komunikacji
Ruszyła platforma komunikacji marki Prince Polo pod hasłem „Każdy kocha Prince Polo... po swojemu”. Celem kampanii jest umocnienie wizerunku marki jako lidera rynku. Kampania ruszyła 1 kwietnia i obejmuje działania TVC ...
2024-05-07 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Papaya Films
,
Spark Foundry
marki:
Prince Polo
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. W ramach działań przewidziana została ...
2024-04-24 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Publicis
,
Spark Foundry
marki:
7Days
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
×
Nowa platforma komunikacji marki Nussbeisser
Platforma komunikacji pod hasłem „Chrupnij Życie” Nussbeisser to pierwsze działanie przygotowane przez agencję Ogilvy. Spot kampanii „Chrupnij Życie” przenosi odbiorców do świata bogatego w doznania smakowe. Komunikacja skupia się na podkreśleniu ...
2024-03-22 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Ogilvy & Mather
,
Spark Foundry
marki:
Nussbeisser
Nowa platforma komunikacji marki Nussbeisser
×
Limitowana edycja ciastek Oreo PAC-MAN
Oreo od lat wprowadza do sklepów limitowane edycje swoich produktów. Tym razem marka połączyła siły z bohaterem gry PAC-MAN i stworzyła ciastka, które wyglądają jak jego labirynt. PAC-MAN, komputerowa zręcznościowa gra ...
2024-02-01 Soft drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
IQ Marketing
,
Publicis
,
Spark Foundry
marki:
Oreo
Limitowana edycja ciastek Oreo PAC-MAN
×
Jubileuszowa kampania Żabki
W październiku 2023 r. Żabka obchodzi 25-lecie obecności na rynku. Z tej okazji przygotowała specjalną kampanię informacyjno-wizerunkową poświęconą franczyzie pt. „Masz to jak... w Żabce!”. W komunikacji wykorzystane zostały zróżnicowane kanały ...
2023-10-17 Soft drinks
firmy:
Żabka
,
Garden of Words
,
Performics
,
Spark Foundry
Delicje Szampańskie w nowych opakowaniach
W sklepach pojawiły się Delicje w nowych opakowaniach. Wprowadzonym zmianom towarzyszy kampania digitalowa nawiązująca do popularnych gier. Działania będą prowadzone do końca listopada. - Wprowadzając zmiany w opakowaniach i nową komunikację ...
2023-09-13 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Publicis
,
Spark Foundry
marki:
Delicje Szampańskie
Delicje Szampańskie w nowych opakowaniach
×
poprzedni
następny
Oreo zachęca do wspólnego celebrowania Dnia Ojca
Marka Oreo zachęca do świętowania Dnia Ojca, poprzez wspólną zabawę i spędzony razem czas. W ramach tegorocznej kampanii marka pragnie podkreślić, jak ważne jest budowanie wzajemnych relacji i dbanie o nie ...
2023-05-31 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
AdValue
,
Big Picture
,
Spark Foundry
marki:
Oreo
Oreo zachęca do wspólnego celebrowania Dnia Ojca
×
Ciastka Oreo w wersji Xbox
Oreo i Xbox przedstawiają limitowaną wersję ciastek z emblematami giganta branży gamingowej i zapraszają do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej. W limitowanej serii Oreo Original konsumenci znajdą na ciastkach 6 różnych emblematów ...
2023-01-31 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
IQ Marketing
,
Spark Foundry
marki:
Oreo
Ciastka Oreo w wersji Xbox
×
Żabka chce uwolnić czas klientów
12 października sieć sklepów Żabka uruchomi nową kampanię i pokaże swoim klientom, jak upraszcza ich życie, a tym samym uwalnia czas. Według badań to właśnie brak wolnego czasu jest dla współczesnych ...
2022-10-11 Soft drinks
firmy:
Żabka
,
Cukier
,
Just
,
Ogilvy & Mather
,
Spark Foundry
Rusza kampania Lajkonik Junior
Produkty Lajkonik Junior to przekąski, które sprawdzą się m.in. podczas wakacyjnych podróży. Do tego nawiązuje najnowsza, pierwsza od 2010 r., kampania reklamowa marki, która wystartowała na początku sierpnia i potrwa do ...
2022-08-10 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
GPD
,
Kamikaze
,
Q&A Communications
,
Spark Foundry
marki:
Lajkonik
Edycja Limitowana Crunchips Chill & Grill
Soczyste Skrzydełka oraz Pikantne Barbecue to dwa nowe warianty Crunchips. Edycja Limitowana nawiązuje do popularnych dań grillowych i wyróżnia się o 25% mniejszą zawartością soli. Pojawienie się produktu na rynku wsparte ...
2022-07-06 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
GPD
,
Liquid Thread
,
Q&A Communications
,
Spark Foundry
marki:
Crunchips
Edycja Limitowana Crunchips Chill & Grill
×
Crunchips Nachos rusza z kampanią launchową
Marka Crunchips ruszyła z kampanią promującą nowość produktową - Crunchips Nachos w trzech wariantach smakowych: chili, ser żółty i barbecue. Kampania jest osadzona w kanale digital i kieruje do marketplace ...
2022-05-23 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
GPD
,
Liquid Thread
,
Performics
,
Spark Foundry
marki:
Crunchips
Kamis promuje przyprawy w słoiczkach
Ruszyła tegoroczna kampania marki Kamis promująca przyprawy i zioła w wygodnych słoiczkach. Za realizację działań w Polsce oraz adaptację formatów na rynek rumuński odpowiada agencja Insignia. Kampania trwa do końca lutego ...
2022-01-25 Food & drinks
firmy:
McCormick
,
Insignia
,
Papaya Films
,
Spark Foundry
,
Starcom
marki:
Kamis
Kamis promuje przyprawy w słoiczkach
×
Oyakata z nową kampanią i loterią promocyjną
Wystartowała kampania marki OYAKATA (Ajinomoto), producenta dań i zup instant z makaronem, promująca nowe smaki z linii azjatyckiej i japońskiej. Kampanię wspiera loteria konsumencka z hasłem "O YA! KA KASA!" ...
2022-01-24 Food & drinks
firmy:
Ajinomoto
,
Liquid Thread
,
Spark Foundry
marki:
Oyakata
Crunchips wspiera relaunch marki
Marka Crunchips, należąca do firmy Lorenz, wystartowała z kampanią wizerunkową "Crunchokazje", w której możemy zobaczyć nowe opakowania chipsów ze zmienionym logo. Pozycjonowanie oraz główne hasło marki "Jest Crunchips, jest impreza!" pozostaje ...
2021-10-19 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
GPD
,
Liquid Thread
,
Performics
,
Spark Foundry
marki:
Crunchips
Crunchips wspiera relaunch marki
×
poprzedni
następny
BEL Polska z kampanią serków Kiri
"Dziel się życzliwością" to kampania digitalowa serków topionych Kiri, produkowanych przez BEL Polska. Kampania obejmuje krótkie spoty wideo, które podkreślają zalety przekąsek marki Kiri, stworzonych ze świeżego mleka i śmietanki ...
2021-09-08 Food & drinks
firmy:
Bel Polska
,
Graf
,
Performics
,
Spark Foundry
marki:
Kiri
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [3]
› ostatni rok [8]
działy
› promocje i PR [31]
› innowacje i nowości [6]
› handel [5]
› inwestycje [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lorenz-Bahlsen Snack World [9]
› Mondelez Polska [8]
› Żabka [3]
› Ajinomoto [2]
› Mondelez [2]
› Bel Polska [1]
› Circle K [1]
› Frisco.pl [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› McCormick [1]
› McDonald's [1]
› Oshee [1]
› OSM Łowicz [1]
› Segafredo Zanetti [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [20]
› inne produkty [4]
› alkohol [2]
› mleko [2]
› napoje bezalkoholowe [1]
› mięso i ryby [1]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› Spark Foundry [32]
› Liquid Thread [9]
› Big Picture [6]
› Performics [6]
› Publicis [6]
› GPD [4]
› Ogilvy & Mather [3]
› Papaya Films [3]
› AdValue [2]
› IQ Marketing [2]
› Just [2]
› Q&A Communications [2]
› Bardzo [1]
› BNA [1]
› Cukier [1]
› DDB & Tribal [1]
› Garden of Words [1]
› Gong [1]
› Graf [1]
› Hasselford [1]
› Insignia [1]
› Kamikaze [1]
› Lemon [1]
› LVOV [1]
› MJCC [1]
› MSL Group [1]
› OMD Media Direction [1]
› Opus B [1]
› Partner of Promotion [1]
› PZL [1]
› Saatchi & Saatchi [1]
› SMG MediaVest [1]
› Starcom [1]
› Tailor Made PR [1]
› The Digitals [1]
› WaveMaker [1]
› Zenith [1]
marki
› Crunchips [6]
› Oreo [5]
› Oyakata [2]
› Wiejskie Ziemniaczki [2]
› 7Days [1]
› Delicje Szampańskie [1]
› Kamis [1]
› Kiri [1]
› Lajkonik [1]
› Łowicz [1]
› Milka [1]
› Nussbeisser [1]
› Prince Polo [1]
› Segafredo [1]
› Sonko [1]
› Tyskie [1]
› Warka [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA