KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53198
ALDI startuje z kampanią pracodawcy
Sieć sklepów ALDI buduje wizerunek pracodawcy coraz odważniejszymi działaniami. Tym razem jeszcze silniej postawiła na kampanię z udziałem własnych pracowników, którzy wcielają się w superbohaterów. Choć jest to wyraźne nawiązanie ...
2022-09-13 Soft drinks
firmy:
Aldi
Dwucyfrowe podwyżki cen wszystkich kategorii spożywczych
Z analizy ponad 40 tys. cen wynika, że w sierpniu 2022 r. zakupy w sklepach były droższe średnio o 23,7% niż rok wcześniej. Podwyżki na dwucyfrowym poziomie objęły wszystkie badane kategorie ...
2022-09-12 Soft drinks
Dobre prognozy tegorocznych zbiorów zbóż
- Żniwa w Polsce już się zakończyły. W tym roku zbiory zbóż mogą być rekordowe, a ziarno jest dobrej jakości - ocenia dyrektor Izby Zbożowo-Paszowej Radosław Grzegorczyk. Jego zdaniem zbiory ...
2022-09-12 Soft drinks
Sfinks Polska przewiduje 14,3 mln zł zysku
Właściciel sieci gastronomicznych SPHINX, Chłopskie Jadło czy Piwiarnia, dokonał kalkulacji wpływu układu z wierzycielami zawartego w ramach Uproszczonego Postępowania Restrukturyzacyjnego na wyniki finansowe spółki i opublikował w związku z tym wstępne ...
2022-09-12 Soft drinks
firmy:
Sfinks Polska
„Mamo, tato, wolę wodę!” po raz 13.
Zdrojek zaprasza do 13. odsłony realizowanego przez Żywiec Zdrój programu edukacyjnego "Mamo, tato, wolę wodę!". Za kompleksowe przygotowanie i wdrożenie programu odpowiada NAV agency. W zeszłym roku do "Mamo, tato ...
2022-09-12 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
marki:
Żywiec Zdrój
„Mamo, tato, wolę wodę!” po raz 13.
×
W Żabce rusza akcja „3 masz taniej”
W sieci sklepów Żabka rozpoczęła się nowa akcja promocyjna, w której kawę z ekspresu, Hot Doga lub tabliczkę czekolady Milka można kupić za 3 zł. Wystarczy wydać 10 zł w Żabce ...
2022-09-12 Soft drinks
firmy:
Żabka
W Żabce rusza akcja „3 masz taniej”
×
Napój owsiany w Niemczech jest tańszy niż mleko
Najtańsze mleko w niemieckim handlu detalicznym kosztuje już ponad 1 euro. Po raz pierwszy napoje owsiane i migdałowe są tańsze niż mleko pełne. W przypadku marek własnych cena za litr za ...
2022-09-12 Soft drinks
Biedronkowe Bystrzaki obniżają ceny o wartość inflacji
Dzięki trzeciej Tygodniowej Misji Oszczędzania startującej w Biedronce od poniedziałku, 12 września, klienci będą mogli zaoszczędzić kupując wybrane produkty w cenie pomniejszonej co najmniej o wartość rocznej inflacji na żywność i ...
2022-09-12 Soft drinks
firmy:
Biedronka
CBA zatrzymało producentkę cukierków
Funkcjonariusze CBA na polecenie Prokuratury Regionalnej w Warszawie zatrzymali jedną z największych producentek cukierków z Milanówka Konstancję D.-D. - podała PAP. Usłyszała zarzuty za kupno fałszywych faktur na kwotę ok. 2,4 ...
2022-09-12 Food & drinks
Too Good To Go łączy siły z Bolt Market
Bolt Market, dostarczający zakupy spożywcze, nawiązał współpracę z Too Good To Go, aby włączyć się w działania przeciw marnowaniu żywności. To pierwsza tego typu współpraca w branży q-commerce. - Miejsca ...
2022-09-12 Soft drinks
firmy:
Bolt
Ważny wyrok NSA dla handlu alkoholem w sieci
Sprzedawanie alkoholu przez internet z dostawą do domu nie może być podstawą do odebrania sklepowi stacjonarnemu koncesji - uznał Naczelny Sąd Administracyjny w prawomocnym wyroku. Może on zmienić zasady handlem alkoholem ...
2022-09-09 Food & drinks
Ważny wyrok NSA dla handlu alkoholem w sieci
×
Rusza kampania roślinnych produktów Piątnicy
Rozpoczęła się intensywna kampania reklamowa napojów roślinnych z Piątnicy. Działania potrwają 4 tygodnie i obejmą największe stacje telewizyjne, digital, media społecznościowe oraz aplikacje zakupowe. - W spocie promującym napoje Piątnicy ...
2022-09-09 Soft drinks
firmy:
OSM Piątnica
marki:
Piątnica
Rusza kampania roślinnych produktów Piątnicy
×
Nestle rozwija koncept Roastelier by NESCAFE
Gdańska restauracja "Tu można marzyć" wprowadziła koncept Roastelier by NESCAFÉ - goście lokalu mogą skosztować kawę wypalaną na miejscu. Rozwijany przez Nestle Professional koncept pozwala tworzyć autorskie mieszanki kaw na ...
2022-09-09 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nescafe
Lidl uruchomił pierwsze butelkomaty
Sieć sklepów Lidl postanowiła uprzedzić wprowadzenie w Polsce systemu kaucyjnego i zdecydowała się na uruchomienie pierwszych własnych butelkomatów. Urządzenia pojawiły się na razie w sklepach w Poznaniu i okolicach. Za każdą ...
2022-09-09 Soft drinks
firmy:
Lidl
JBB wprowadza Polanki z szynki
- Po launchu parówek Polanek w 2021 roku i dobrych wynikach sprzedaży, przyszedł czas na kolejny krok w rozwoju segmentu parówkowego JBB w postaci wprowadzenia na rynek Polanek z szynki - ...
2022-09-09 Food & drinks
firmy:
JBB
marki:
JBB
,
Polanki
JBB wprowadza Polanki z szynki
×
Negroni Week świętuje 10 lecie
Marka Campari startuje z kolejną edycją Negroni Week, która potrwa od 12 do 18 września 2022. W jej ramach lokale na całym świecie promować będą kultowy włoski aperitif, jednocześnie angażując się ...
2022-09-09 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Campari
Negroni Week świętuje 10 lecie
×
JBB Bałdyga w świecie gamingu
Firma mięsna JBB Bałdyga wchodzi w świat gamingu. W weekend będzie sponsorem turnieju JBB Bałdyga CUP feat. Fall Guys. JBB stawia na różne kanały komunikacji, w tym również te niestandardowe ...
2022-09-09 Soft drinks
firmy:
JBB
Piwa zero to już 6,5% całego rynku
Piwa zero odpowiadają już za 6,5% wartości całego rynku piwa, a segment ten jest wart ponad miliard zł. Roczny wolumen to 12% unijnej produkcji, co plasuje Polskę w czołówce producentów piw ...
2022-09-08 Soft drinks
Piwa zero to już 6,5% całego rynku
×
DS Smith otwiera super nowoczesną fabrykę
DS Smith otwiera w Bełchatowie Centrum Innowacji i Produkcji Opakowań Wspierających Zrównoważony Rozwój, w którym powstawać będą opakowania nadające się w 100% do recyklingu lub ponownego użycia dla firm sektora przemysłowego ...
2022-09-08 Soft drinks
firmy:
DS Smith
Obroty w sklepach tradycyjnych wzrosły w sierpniu o 15,3%
Dane M/platform za sierpień wskazują na wzrost obrotów w sklepach Handlu Tradycyjnego o 15,3% przy wzroście wizyt o 2,9%. Średnia wartość transakcji była wyższa niż rok temu o 12,1% przy tej ...
2022-09-08 Soft drinks
[1]
207
|
208
|
209
|
210
|
211
|
212
|
213
|
214
|
215
|
216
|
217
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA