KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Tarczyński rusza z promocją za granicą
5 września marka Tarczyński oficjalnie rozpoczęła swoją pierwszą wielokanałową kampanię na Litwie. Jej celem jest promocja kabanosów z linii Tarczyński Exclusive. Działania o ogólnokrajowym zasięgu obejmują kluczowe kanały telewizyjne, reklamy ...
2022-09-07 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
marki:
Tarczyński
Tarczyński rusza z promocją za granicą
×
Eksport wieprzowiny i drobiu z UE do Korei wznowiony
Jak podaje departament Rolnictwa w Komisji Europejskiej, w wyniku współpracy na wysokim szczeblu między Komisją Europejską a Republiką Korei kraje UE mogą od dziś łatwiej eksportować wieprzowinę i drób do Republiki ...
2022-09-07 Food & drinks
Sprzęt gamingowy do zdobycia w loterii Tigera
Wystartowała loteria Tiger Energy Drink we współpracy z x-kom, w której do wygrania co tydzień jest limitowana wersja komputera gamingowego TIGER x G4M3R, a łączna pula nagród to 400.000 zł! ...
2022-09-07 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Smolar
,
Starcom
marki:
Tiger
Sprzęt gamingowy do zdobycia w loterii Tigera
×
Wyborowa przedstawia nowe smaki i zachęca do wyłączenia spiny
Marka wódki Wyborowa rozszerza swoje portfolio o nowe warianty smakowe. Każdy z nich podkreśla inny "party mood". Jest to element najnowszej kampanii wizerunkowej marki Wyborowa. Nowości zostały stworzone zarówno do ...
2022-09-07 Food & drinks
firmy:
Wyborowa Pernod Ricard
,
Cape Morris
,
Papaya Films
,
VML&R
marki:
Wyborowa
Wyborowa przedstawia nowe smaki i zachęca do wyłączenia spiny
×
Mlekovita rejestruje markę vege
Spółdzielnia mleczarska Mlekovita zarejestrowała nowy znak towarowy w Urzędzie Patentowym pod nazwą Vegevita - czytamy w Wiadomościach Handlowych. Produkt został zgłoszony pod nr 29 tzw. klasyfikacji nicejskiej, co oznacza, że ...
2022-09-07 Food & drinks
firmy:
Mlekovita
marki:
Vegevita
Startuje jubileuszowa edycja kampanii Orbit
Z początkiem września ruszyła 10. już odsłona programu edukacyjnego "Dziel się Uśmiechem", który uczy dzieci podstaw prawidłowej higieny jamy ustnej. Inicjatywa organizowana jest przez firmę Mars Polska we współpracy z Polskim ...
2022-09-07 Soft drinks
firmy:
Mars Wrigley
marki:
Orbit
Kolejny spadek nastrojów konsumenckich w Polsce
Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK, czyli syntetyczny wskaźnik ilustrujący aktualne nastroje Polaków w zakresie postaw konsumenckich, wyniósł w sierpniu br. -19,2 i spadł o 3,7 p.p. w stosunku do poprzedniego miesiąca ...
2022-09-07 Soft drinks
Kolejny spadek nastrojów konsumenckich w Polsce
×
Kaufland wprowadza samodzielne skanowanie produktów
Jak wynika z badań, nawet 88% Polaków jest zainteresowanych robieniem zakupów w sklepach bezobsługowych. Kaufland wprowadza w swoich sklepach nowe rozwiązanie - usługę samodzielnego skanowania produktów za pomocą mobilnego skanera ...
2022-09-06 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Kaufland wprowadza samodzielne skanowanie produktów
×
Lidl jako kolejna sieć chce chronić przed inflacją
Przez cały wrzesień mięso w sklepach Lidl ma być tańsze niż w tym samym miesiącu 2021 r. Pod hasłem walki z inflacją Lidl przygotował wiele promocji, takich jak: schab wieprzowy (13,99 ...
2022-09-06 Soft drinks
firmy:
Lidl
Data przydatności do spożycia znika z wielu produktów Aldi
Sieć sklepów Aldi przedstawiła plany usunięcia daty przydatności do spożycia z około 60 produktów marki własnej sprzedawanych w Wielkiej Brytanii. Jest to część programu, którego celem jest walka z marnowaniem żywności ...
2022-09-06 Soft drinks
firmy:
Aldi
Biedronka publikuje trzeci raport zrównoważonego rozwoju
Biedronka opublikowała raport zrównoważonego rozwoju za 2021 rok. Jego podtytuł "Dla dobra wspólnego" podkreśla najważniejsze priorytety zaangażowania społecznego i środowiskowego, które są filarami strategii zrównoważonego rozwoju największej w Polsce sieci handlowej ...
2022-09-06 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Pierwsza kampania typu Community dla Lidl Polska
Wraz z ogłoszoną przez Lidl Polska akcją "Szkoły pełne Talentów" TCC Global wprowadza na polski rynek detalistów nowy trend budowania relacji sprzedawca-klient-społeczność. Tworząc tym samym pierwszą w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej ...
2022-09-06 Soft drinks
firmy:
Lidl
,
TCC
Concept Bar marki 1664 Blanc
W samym centrum Warszawy, 2 września, otwarty został Concept Bar 1664 Blanc, który będzie działał przez kolejne 6 tygodni, goszcząc spragnionych wrażeń i słynnego piwa w niebieskiej butelce. - Przestrzeń ...
2022-09-06 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
marki:
1664 Blanc
Concept Bar marki 1664 Blanc
×
Donuty Ekipy od Dooti Donuts
Grupa influencerów Ekipa po raz kolejny łączy siły z marką Dooti Donuts (Stokson) i wprowadza na rynek nowego Donuta Ekipy. Nowość pojawi się w sprzedaży 5 września i będzie dostępny w ...
2022-09-05 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
Stokson
Donuty Ekipy od Dooti Donuts
×
Nowe formaty opakowań wody Nałęczowianka
Portfolio marki wody mineralnej Nałęczowianka poszerzyło się o nowe, niegazowane formaty dla dzieci i młodzieży, dostępne w butelkach o dopasowanych do wieku pojemnościach, z ciekawymi etykietami i specjalnymi zakrętkami. Poprzez ...
2022-09-05 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nałęczowianka
Nowe formaty opakowań wody Nałęczowianka
×
poprzedni
następny
Polacy wracają do zwyczaju picia kawy poza domem
Ponad połowa Polaków pija kawę poza domem i odsetek ten ponownie, po okresie pandemicznym, rośnie. Polacy szczególnie lubią cafe latte oraz espresso. Głównym powodem picia kawy dla badanych jest jej ...
2022-09-05 Soft drinks
Polacy wracają do zwyczaju picia kawy poza domem
×
Gunthart Polska zainwestuje w LSSE
Firma Günthart Polska, producent wyrobów czekoladowych, składników do ciast oraz produktów marcepanowych otrzymała decyzję o wsparciu Legnickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Spółka planuje inwestycję na poziomie 18 mln zł. W nowej ...
2022-09-05 Soft drinks
firmy:
Gunthart Polska
Gunthart Polska zainwestuje w LSSE
×
Polska drugim producentem piwa w Europie
Wysoki wzrost produkcji piwa bezalkoholowego sprawił, że Polska zachowała pozycję wicelidera piwnego rynku w UE - wynika z raportu Eurostatu i danych GUS. Największym producentem są Niemcy, a na podium jest ...
2022-09-05 Soft drinks
FRoSTA ma nowa dania gotowe
W linii mrożonych dań gotowych marki FRoSTA pojawiły się artykuły łączące produkty rybne z daniami gotowymi. W nowych daniach, oprócz ryb i sosu, znalazły się również ziemniaki lub ryż, tworząc kompletny ...
2022-09-05 Food & drinks
FRoSTA ma nowa dania gotowe
×
poprzedni
następny
MediaHub zaplanuje kampanię Majonezu Kieleckiego
Dział digital domu mediowego MediaHub kolejny raz wygrał przetarg na przygotowanie strategii mediowej oraz zakup mediów dla marki Majonez Kielecki Wytwórczej Spółdzielni Pracy Społem. We wrześniu ruszy piąta wspólna kampania ...
2022-09-05 Food & drinks
firmy:
WSP Społem Kielce
,
MediaHub
marki:
Majonez Kielecki
[1]
208
|
209
|
210
|
211
|
212
|
213
|
214
|
215
|
216
|
217
|
218
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA