KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
K2
VML
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Rusza nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe ...
2019-10-19 Food & drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
Alert Media Communications
,
Havas
,
K2
,
MediaCom
,
VML
marki:
BoboVita
Bebiko 2 w nowej odsłonie
Bebiko 2 pierwszy raz od 5 lat odświeżyło swój wizerunek i swoje pozycjonowanie jako eksperta od szczęśliwych brzuszków. W związku z tym marka ruszyła z ogólnopolską kampanią - Szczęście maluszka zaczyna ...
2019-10-11 Food & drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
Alert Media Communications
,
BETC
,
CzART
,
Huddleston
,
K2
,
MediaCom
,
VML
marki:
Bebiko
Bebiko 2 w nowej odsłonie
×
Kosmiczna kampania Danonków
Danone Polska wprowadził do sprzedaży markę Danonki w odświeżonej szacie graficznej nawiązującej do tematyki kosmosu, a do produktów dołączone zostały magnesy. W nowej kampanii wykorzystano aplikację Shazam oraz technologię wirtualnej rzeczywistości ...
2018-10-16 Food & drinks
firmy:
Danone
,
K2
,
LoveBrands Relations
,
MediaCom
,
VML
,
Y&R
marki:
Danonki
Opinie mam w kampanii Bebiko 2
Marka Bebiko 2 wystartowała z ogólnopolską kampanią przedstawiającą opinie oraz doświadczenia mam, które zaufały marce Bebiko 2 oraz podkreślającą, jak ważne przy codziennych wyborach są rekomendacje innych. Działania pod hasłem "Najwięcej ...
2018-04-24 Food & drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
Alert Media Communications
,
K2
,
K2 Media
,
MediaCom
,
Syzygy
,
VML
marki:
Bebiko
Opinie mam w kampanii Bebiko 2
×
Wirtualna gra w nowej aktywacji marki Żywiec Zdrój
W połowie sierpnia rozpoczęła się gra "Zawsze Słońce", organizowana przez Żywiec Zdrój. Innowacyjny mechanizm akcji łączy świat realny z wirtualnym. Gra polega na szukaniu słońc zarówno w przestrzeni miejskiej, jak i ...
2016-08-23 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
,
Garden of Words
,
K2
,
MediaCom
,
VML
,
Y&R
marki:
Żywiec Zdrój
Wirtualna gra w nowej aktywacji marki Żywiec Zdrój
×
Fundacja Nutricia promuje "1000 pierwszych dni dla zdrowia"
Ruszyła internetowa kampania reklamowa edukacyjnego programu "1000 pierwszych dni dla zdrowia", którego pomysłodawcą jest Fundacja Nutricia. Akcja skierowana jest do kobiet spodziewających się dziecka bądź planujących ciążę. Ma promować wiedzę ...
2013-12-02 Food & drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
K2
,
VML
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [6]
działy
› promocje i PR [6]
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nutricia Polska [4]
› Danone [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [3]
› mleko [2]
› napoje bezalkoholowe [1]
› owoce i warzywa [1]
firmy marketingowe
› VML [6]
› MediaCom [5]
› Alert Media Communications [3]
› Y&R [2]
› BETC [1]
› CzART [1]
› Garden of Words [1]
› Havas [1]
› Huddleston [1]
› K2 Media [1]
› LoveBrands Relations [1]
› Syzygy [1]
marki
› Bebiko [2]
› BoboVita [1]
› Danonki [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA