KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
Pure Play
Liczba wyszukanych artykułów: 19
Big-Active promuje herbaty zielone
W trwającej kampanii „Najwięcej przyjemności w jednej torebce”, marka Big-Active promuje swoje herbaty zielone. Dynamiczny spot stanowi zaproszenie do odkrywania codziennych chwil przyjemności z filiżanką zielonej herbaty Big-Active. Video jest emitowane ...
2024-02-29 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
MediaCom
,
Pure Play
marki:
Big-Acitve
Big-Active promuje herbaty zielone
×
Kampania napojów herbaciano-owocowych herbaLOVE
Herbapol-Lublin rusza z kampanią wspierającą napoje herbaLOVE pod hasłem „Z miłości do smaku i orzeźwienia!”. Działania promujące herbaLOVE będą prowadzone w mediach digitalowych i oparte będą na formacie video oraz angażujących ...
2023-05-30 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
Eskadra
,
Highnoon.pl
,
Performance Media
,
Pure Play
,
Quality PR
marki:
Herbapol
Carrefour Polska celebruje 25-lecie
Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa sieci sklepów Carrefour. Jubileusz 25-lecia działalności w Polsce jest dla marki okazją do celebrowania różnorodności swoich klientów. Rozumiejąc, że współczesny odbiorca reaguje nie tylko na przekaz ...
2022-01-12 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Arena Media
,
Pure Play
,
Saatchi & Saatchi
Jurajska rozpoczyna kampanię wspierającą relaunch marki
Rozpoczęła się digitalowa kampania wody Jurajska (Hortex), wspierająca relaunch całej marki. Działania obejmują zasięgową kampanię na Facebooku, Instagramie oraz YouTube. Ich trzonem są materiały video i animacje stworzone na potrzeby ...
2021-05-25 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Asap&Asap
,
OMD Media Direction
,
Opus B
,
Pure Play
marki:
Jurajska
Wystartowała kampania soków Hortex
Ruszyła kolejna odsłona kampanii w ramach stałej współpracy Opus B z Hortex. Działania dotyczą soków 100%. Zespół agencji stworzył serię spotów TV oraz key visuale, na bazie których powstały materiały POS ...
2020-09-22 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Asap&Asap
,
Dynamo Films
,
OMD Media Direction
,
Opus B
,
Pure Play
marki:
Hortex
Kampania napojów Hortex na TikToku
W ramach kampanii digitalowej napojów Hortex, na TikToku wystartował challenge #zdecydujwduecie. "Bardziej soczyste czy bardziej orzeźwiające?" W challenge'u odpowiedzi na to pytanie należy udzielić w nietypowej formie. Poprzez zrobienie soczysto-orzeźwiającego ...
2020-07-08 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Asap&Asap
,
Pure Play
marki:
Hortex
Solidarność silnie wspiera loterię „Złotobranie”
Marka Solidarność realizuje kampanię reklamową, która wspiera komunikacyjnie loterię konsumencką "Złotobranie". Działania mediowe, zaplanowane do końca listopada, obejmują telewizję, outdoor oraz kanały cyfrowe. Aby wziąć udział w loterii wystarczy kupić ...
2019-10-16 Food & drinks
firmy:
Colian
,
First Line
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Pure Play
marki:
Solidarność
Solidarność silnie wspiera loterię „Złotobranie”
×
Mateusz Gessler w kolejnej odsłonie kampanii marki Hortex
Wystartowała druga odsłona kampanii Hortex, promująca najnowsze warianty smakowe Warzyw na patelnię. Hortex kontynuuje rozpoczętą we wrześniu kampanię. Idea komunikacji bazuje na docenieniu 14 milionów szefów domowych kuchni, którzy codziennie ...
2019-10-15 Food & drinks
firmy:
Hortex
,
F11
,
Lunapark
,
MediaCom
,
Opus B
,
Papaya Films
,
Pure Play
marki:
Hortex
Mateusz Gessler w kolejnej odsłonie kampanii marki Hortex
×
Konkurs kulinarny Goplany
16 września wystartował konkurs konsumencki #Let's Bake! marki Goplana, adresowany do pasjonatów wypieków i pięknych zdjęć. Akcja, która potrwa do 7 października, ma na celu inspirację do kulinarnych odkryć z wykorzystaniem ...
2019-09-17 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Kolterman Media Communications
,
Lookin'Good
,
Pure Play
marki:
Goplana
Konkurs kulinarny Goplany
×
Mateusz Gessler w kampanii mrożonek Hortex
Po raz pierwszy w historii firmy Hortex do działań reklamowych zaangażowany został ambasador. Wprowadzeniu na rynek nowego produktu - mrożonych zup gotowych - towarzyszy kampania reklamowa, której twarzą został Mateusz Gessler ...
2019-09-17 Food & drinks
firmy:
Hortex
,
F11
,
HiBrands
,
MediaCom
,
Opus B
,
Pure Play
marki:
Hortex
Mateusz Gessler w kampanii mrożonek Hortex
×
Loteria Solidarności ze złotymi nagrodami
Śliwka Nałęczowska i Złota Wiśnia to praliny z portfolio marki Solidarność. Teraz, kupując dowolne konfekcjonowane opakowanie pralin Śliwka Nałęczowska lub Złota Wiśnia, codziennie można wylosować gotówkę, a w finale - złoty ...
2019-09-02 Food & drinks
firmy:
Colian
,
First Line
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Pure Play
marki:
Solidarność
,
Śliwka Nałęczowska
Loteria Solidarności ze złotymi nagrodami
×
Jesienna promocja marki Grześki
Grześki wystartowały z tegoroczną odsłoną kampanii "back to school", która potrwa do połowy września. W sklepach pojawiły się dodatkowe ekspozycje z komunikacją szkolnego autobusu. W telewizji i internecie zaplanowano kampanię spotową ...
2019-08-20 Food & drinks
firmy:
Colian
,
First Line Polska
,
Initiative
,
Just
,
Kolterman Media Communications
,
Pure Play
marki:
Jeżyki
,
Grześki
Jesienna promocja marki Grześki
×
Hortex z loterią promocyjną
Marka napojów Hortex przygotowała letnią akcję promocyjną. Aby wziąć w niej udział wystarczy kupić jeden z napojów marki w opakowaniu promocyjnym i na stronie loterii wypełnić formularz zgłoszeniowy, wpisując kod ...
2019-06-25 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
F11
,
Grzegrzółka&Ko
,
MediaCom
,
Opus B
,
Pure Play
marki:
Hortex
Ruszyła loteria wafli Familijnych
1 czerwca ruszyła wielka loteria marki Familijne pod hasłem "Chrupnij Kasę!". W codziennej puli do wygrania jest 50 nagród po 50 zł. Nagrodą główną w wielkim finale jest 50.000 zł. Promocja ...
2019-06-03 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Publicis
,
Pure Play
marki:
Familijne
Ruszyła loteria wafli Familijnych
×
poprzedni
następny
Wakacyjna kampania marki Grześki
W czerwcu startuje silna kampania reklamowa marki Grześki. Działania, realizowane pod hasłem "Grześki latem nie pływają w czekoladzie", wspierają ofertę wafli bez polewy, jako idealną przekąskę w upalne dni. Kampania ...
2019-06-03 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Pure Play
marki:
Grześki
Wakacyjna kampania marki Grześki
×
Rusza szczera kampania Hortex
Wystartowała najnowsza kampania telewizyjna napojów Hortex. Za koncepcję i realizację działań po raz kolejny odpowiada Opus B. Zespół agencji stworzył nową stylistykę i narrację dla marki. Przekaz pełen humoru i dystansu ...
2019-05-09 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
F11
,
MediaCom
,
Opus B
,
Papaya Films
,
Pure Play
,
Televisor
marki:
Hortex
Rusza szczera kampania Hortex
×
Wafle Familijne Gofrowe w kampanii
Marka Familijne (Colian), lider rynku wafli rodzinnych w Polsce*, wystartowała z kampanią reklamową pod hasłem "Mus je schrupać". Działania realizowane dla wafli Familijnych Gofrowych potrwają do połowy marca w telewizji i ...
2019-01-22 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Publicis
,
Pure Play
marki:
Familijne
Wafle Familijne Gofrowe w kampanii
×
Goplana Toffino z nowym wizerunkiem i kampanią
Jesienią Goplana Toffino przeszła metamorfozę wizerunkową. Nowe opakowania, nowe produkty w ofercie, a od 15 października silna kampania reklamowa - to działania, realizowane dla marki przez spółkę Colian. Goplana Toffino ...
2018-10-15 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Pure Play
,
Red8 Advertising
marki:
Toffino
,
Goplana
Goplana Toffino z nowym wizerunkiem i kampanią
×
Goplana Jeżyki ponownie na ekranach
We wrześniu rozpoczęła się silna kampania reklamowa Goplana Jeżyki (Colian), w której marka zaprasza do świata zmysłowych, czekoladowych wrażeń. Jeżyki to ciastka najeżone bakaliami, zatopione w karmelu i oblane czekoladą ...
2018-09-06 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Pure Play
,
Red8 Advertising
marki:
Goplana
,
Jeżyki
Goplana Jeżyki ponownie na ekranach
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [19]
działy
› badania [1]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Colian [9]
› Hortex [7]
› Herbapol Lublin [2]
› Carrefour [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [9]
› napoje bezalkoholowe [6]
› owoce i warzywa [2]
› kawa i herbata [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› Pure Play [19]
› Initiative [8]
› Kolterman Media Communications [6]
› Opus B [6]
› MediaCom [5]
› F11 [4]
› Asap&Asap [3]
› First Line [2]
› OMD Media Direction [2]
› Papaya Films [2]
› Publicis [2]
› Red8 Advertising [2]
› Arena Media [1]
› Dynamo Films [1]
› Eskadra [1]
› First Line Polska [1]
› Grzegrzółka&Ko [1]
› HiBrands [1]
› Highnoon.pl [1]
› Just [1]
› Lookin'Good [1]
› Lunapark [1]
› Performance Media [1]
› Quality PR [1]
› Saatchi & Saatchi [1]
› Televisor [1]
marki
› Hortex [6]
› Goplana [3]
› Familijne [2]
› Grześki [2]
› Jeżyki [2]
› Solidarność [2]
› Big-Acitve [1]
› Herbapol [1]
› Jurajska [1]
› Śliwka Nałęczowska [1]
› Toffino [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA