KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Quality PR
mleko
Liczba wyszukanych artykułów: 15
Rusza kampania "Dzielimy się tym co dobre"
Marka Hochland startuje z nową kampanią wizerunkową "Dzielimy się tym co dobre". Na pierwszym miejscu stawia ona rodzinne wartości marki, a także podkreśla wsparcie Programu Pajacyk. Kampania obejmuje nowy spot ...
2023-01-24 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
Grasp
,
Quality PR
,
Value Media
marki:
Hochland
Sery Valbon w nowej odsłonie
Firma Hochland wprowadza na rynek sery pleśniowe marki Valbon w nowych opakowaniach. Sery są produkowane według 100-letniej receptury opracowanej przez francuskiego mistrza serowarstwa. Klasyczne sery Valbon można wykorzystać jako składnik ...
2022-04-22 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
Grasp
,
Quality PR
,
Value Media
marki:
Valbon
Sery Valbon w nowej odsłonie
×
poprzedni
następny
Rusza loteria marki Valbon
Marka Valbon znana z serów pleśniowych Brie i Camembert rozpoczyna ogólnopolską loterię. Co tydzień przez 6 tygodni do wygrania będą luksusowe zakupy, każde o wartości 9.000 zł do wydania w sklepach ...
2021-04-12 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
Grasp
,
Quality PR
,
Value Media
marki:
Valbon
Rusza loteria marki Valbon
×
Hochland Sielski – nowa linia serów
Oferta serów żółtych Hochland rozszerza się o nowy brand - Hochland Sielski. Nowe sery żółte w plastrach pochodzą z najczystszych terenów Polski, zwanych Zielonymi Płucami Polski. Hochland Sielski to trzy ...
2021-03-18 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
FCB Bridge2Fun
,
Quality PR
,
Value Media
marki:
Hochland Sielski
Hochland Sielski – nowa linia serów
×
poprzedni
następny
Hochland wspiera Program Pajacyk
Hochland rozpoczyna ogólnopolską loterię, która połączona jest ze wsparciem Polskiej Akcji Humanitarnej. W ramach zabawy konsumenci będą mogli wygrać atrakcyjne nagrody pieniężne - 5 nagród głównych w wysokości 100.000 zł oraz ...
2021-02-02 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
Albedo Marketing
,
Quality PR
,
Value Media
marki:
Hochland
Hochland wspiera Program Pajacyk
×
Almette zaprasza do „węgrowskiej krainy”
Serki twarogowe Almette (Hochland) powstają w Węgrowie - miejscowości, położonej na pograniczu Mazowsza i Podlasia, w otulinie rzeki Liwiec. To obszar o nieskażonej przyrodzie, który oferuje idealne warunki do produkcji zdrowej ...
2020-09-08 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
Grasp
,
Quality PR
,
Value Media
marki:
Almette
Kampania Almette bez laktozy
Serki twarogowe Almette bez laktozy to nowa propozycja w asortymencie marki, wprowadzona na rynek w marcu. Mimo rezygnacji z laktozy, konsumenci nadal mogą cieszyć się przyjemnością smaku twarogowych serków puszystych ...
2020-06-25 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
Grasp
,
Quality PR
,
Value Media
marki:
Almette
Kampania Almette bez laktozy
×
Rusza kampania digitalowa Hochland
Hochland rozpoczyna nową kampanię digitalową. Jej głównym przesłaniem jest podkreślenie wyróżników związanych z obecnością firmy w Polsce - produkcja w dwóch krajowych zakładach, szczególna dbałość o zachowanie standardów bezpieczeństwa, współpraca z ...
2020-05-21 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
Quality PR
,
Value Media
marki:
Hochland
Rusza kampania digitalowa Hochland
×
Pięć samochodów Jeep w loterii Hochland
Hochland rozpoczyna ogólnopolską loterię. Do wygrania jest pięć samochodów Jeep Renegade oraz codzienne nagrody pieniężne. W czasie trwania akcji, marka będzie dzielić się z uczestnikami także przepisami na dania z serami ...
2020-02-12 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
Quality PR
,
Value Media
,
V&P
marki:
Hochland
Pięć samochodów Jeep w loterii Hochland
×
Kolejna kampania Hochland z udziałem Anny Guzik
Startuje nowa kampania serów kremowych Hochland. Jej motywem przewodnim jest kulinarne zastosowanie serów firmy, z którymi można przyrządzić wiele kreatywnych dań. W projekcie udział wzięła Anna Guzik, która po raz kolejny ...
2019-05-30 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
GPD
,
Quality PR
,
Value Media
marki:
Hochland
Kolejna kampania Hochland z udziałem Anny Guzik
×
Mini Almette ze wsparciem komunikacyjnym
Kampania "Naturalnie, kiedy chcesz!" promująca naturalny serek twarogowy MINI Almette wspiera wprowadzenie tej nowości. Spotom TV ma towarzyszyć zintensyfikowana komunikacja digitalowa. Kampania obejmie działania z influencerami, kampanię prasową w mediach ...
2019-02-18 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
GPD
,
Grasp
,
Quality PR
,
Value Media
marki:
Almette
Dom od Almette po raz trzeci
Z początkiem października rusza Wielka Loteria, w której może wziąć udział każdy, kto kupi serek Almette (Hochland). Już po raz trzeci w ogólnopolskiej loterii "DOM od Almette" będzie można wygrać całoroczny ...
2018-09-20 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
GPD
,
Grasp
,
Quality PR
,
Value Media
marki:
Almette
Dom od Almette po raz trzeci
×
Serki Almette w nowym formacie
Marka serów Almette (Hochland) przygotowała nowość - serki twarogowe w innowacyjnym formacie MINI. Jedno opakowanie to 4 porcje, a każda wystarczy na 1-2 kanapki. Nowy MINI Almette to serek w ...
2018-06-26 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
GPD
,
Quality PR
,
Value Media
marki:
Almette
Serki Almette w nowym formacie
×
Nowa kampania Hochland z Anną Guzik
Naturalność i jakość składników jest dla marki Hochland równie ważna co smak serów. Zgodnie z tą zasadą zaprojektowane zostały nowe opakowania kremowych serów topionych Hochland, a także przygotowano nową kampanię marketingową ...
2017-09-28 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
GPD
,
Quality PR
,
Value Media
marki:
Hochland
Nowa kampania Hochland z Anną Guzik
×
„4 plastry to wygoda!” w kampanii serów Hochland
Pod hasłem „Na litr mleka czasu szkoda, 4 plastry to wygoda!” ruszyła kampania promująca sery żółte marki Hochland. Kampania podkreśla, że sery żółte Hochland są pełnowartościowym źródłem wapnia dla dzieci ...
2014-09-01 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
Grasp
,
Quality PR
marki:
Hochland
„4 plastry to wygoda!” w kampanii serów Hochland
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [15]
działy
› promocje i PR [15]
› innowacje i nowości [3]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Hochland [15]
firmy marketingowe
› Value Media [14]
› Grasp [8]
› GPD [5]
› Albedo Marketing [1]
› FCB Bridge2Fun [1]
› V&P [1]
marki
› Hochland [7]
› Almette [5]
› Valbon [2]
› Hochland Sielski [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA