KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
ostatnie 3 miesiące
Nestle
Liczba wyszukanych artykułów: 13
Trwa druga edycja loterii Budyniowe Love
Trwa druga edycja loterii konsumenckiej marki WINIARY – Budyniowe Love. Dla fanów jesiennej aury, dostępne są dwa limitowane smaki budyni - Pumpkin Spice Latte oraz Karmelizowane Jabłko. Z okazji budyniowego sezonu ...
2024-11-07 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Unique One
marki:
Winiary
Nestle wprowadza innowacyjną kawę rozpuszczalną
Nestlé wprowadziło na rynek najnowszą innowację kawową, nową gamę rozpuszczalnej kawy, którą można stosować zarówno do picia na ciepło, jak i na zimno. Wprowadzona pod marką Nescafé Classic, gama występuje w ...
2024-11-06 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nescafe
Nestle wprowadza innowacyjną kawę rozpuszczalną
×
Dej się zaskoczyć - regionalna wersja kampanii Maggi
Agencja Publicis Poland zrealizowała nową odsłonę platformy komunikacyjnej przyprawy Maggi „Daj się zaskoczyć”. Została ona skierowana do konsumentów zamieszkujących miasta na Śląsku. Celem kampanii jest docenienie odrębności regionalnej tej części Polski ...
2024-11-05 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Mindshare
,
Publicis
marki:
Maggi
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Nowy „WINIARY Pomysł na sycący kapuśniak” oraz „WINARY Pomysł na sycącą ogonową” i „WINIARY Pomysł na sycący żurek z grzybami” to produkty promowane w kampanii przygotowanej przez Publicis Poland. Działania są ...
2024-10-31 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Film Produkcja
,
Mindshare
,
Orka
,
Publicis
marki:
Winiary
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
×
Kasogranie na rodzinne wydawanie. Loteria Nestle
Agencja Unique One organizuje dla producenta płatków śniadaniowych i śniadaniowych batonów zbożowych Nestlé loterię „Kasogranie na rodzinne wydawanie”. Okres sprzedaży promocyjnej rozpoczął się 30 września i potrwa do 15 grudnia 2024 ...
2024-10-18 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Unique One
marki:
Nestle
Kasogranie na rodzinne wydawanie. Loteria Nestle
×
Rusza pierwsza edycja programu Nestle Dla Nauki
Nestlé Polska ogłasza start pierwszej edycji programu #NestleDlaNauki. Inicjatywa ma na celu wsparcie polskich środowisk naukowych w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań w obszarze żywności. Tematem przewodnim pierwszej edycji programu w roku akademickim ...
2024-10-09 Soft drinks
firmy:
Nestle
Stokson wprowadza przekąskę w roślinnej wersji
W Światowy Dzień Wegetarianizmu firma Stokson zaprezentowała nową linię produktów roślinnych pod marką MEatVEGE. Nowe, słone przekąski z nadzieniem a’la bolognese są dostępne w sklepach sieci Żabka. Produkt jest efektem współpracy ...
2024-10-01 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Stokson
,
GetHero
marki:
MEatVEGE
Stokson wprowadza przekąskę w roślinnej wersji
×
poprzedni
następny
Pumpkin Spice Latte we własnym domu
Cieszące się popularnością Starbucks Pumpkin Spice Latte od teraz może być przygotowane w domu. Aromatyczny napój od września jest dostępny w ofercie Starbucks i Nescafe Dolce Gusto. Receptura napoju, oparta na ...
2024-09-26 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Starbucks
marki:
Nescafe
Pumpkin Spice Latte we własnym domu
×
Loteria promocyjna Kit Kat i Lion
Firma Nestle Polska rozpoczęła ogólnopolską loterię promocyjną, która wspierana jest dodatkowo akcją buy & get. W tym roku partnerem aktywacji jest gra mobilna Candy Crush Saga. Aby wziąć udział w akcjach ...
2024-09-26 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Unique One
marki:
Kit Kat
,
Lion
Jesienne budynie marki Winiary
Marka Winiary wprowadza na rynek limitowaną, jesienną edycję budyni. Od teraz można przyrządzić budyniowe Pumpkin Spice Latte oraz budyń o smaku Karmelizowanego Jabłka. Smak Pumpkin Spice Latte zainspirowany został popularnym smakiem ...
2024-09-25 Food & drinks
firmy:
Nestle
marki:
Winiary
Jesienne budynie marki Winiary
×
14. edycja programu edukacyjnego Winiary
Wystartowała kolejna odsłona programu edukacyjnego dla przedszkoli i szkół podstawowych – WINIARY „Gotuj się na zmiany”. Tematem przewodnim tegorocznej edycji jest zero waste. Na uczestników czeka wiele konkursów, niespodzianek i nagród ...
2024-09-10 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Winiary
Nestle zastępuje więcej opakowań wersjami papierowymi
Nestle wprowadza na rynek coraz więcej, bazujących na papierze, nowych wersji opakowań do swoich flagowych produktów. Niedawno koncern wprowadził tekturowe pojemniki dla marki Vital Proteins w Stanach Zjednoczonych. Nowy materiał opakowaniowy ...
2024-09-02 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nescafe
Nestle zastępuje więcej opakowań wersjami papierowymi
×
poprzedni
następny
Nestle mianuje nowego dyrektora generalnego
Rada dyrektorów Nestlé mianowała Laurenta Freixe, obecnie wiceprezesa wykonawczego i dyrektora generalnego Zone Latin America (LATAM), na stanowisko dyrektora generalnego Nestlé S.A., ze skutkiem od 1 września. Rada nominowała również Laurenta ...
2024-08-22 Soft drinks
firmy:
Nestle
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [3]
› ostatni miesiąc [5]
działy
› promocje i PR [7]
› innowacje i nowości [5]
› dostawcy [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Starbucks [1]
› Stokson [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [6]
› słodycze i przekąski [5]
› kawa i herbata [3]
firmy marketingowe
› Unique One [3]
› Mindshare [2]
› Publicis [2]
› Film Produkcja [1]
› GetHero [1]
› Orka [1]
marki
› Winiary [4]
› Nescafe [3]
› Kit Kat [1]
› Lion [1]
› Maggi [1]
› MEatVEGE [1]
› Nestle [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA