KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
ostatni rok
Liczba wyszukanych artykułów: 1950
Żabson ambasadorem Monster Energy
Żabson to jeden z najbardziej charyzmatycznych i rozpoznawalnych raperów w Polsce, który od lat przyciąga uwagę swoim stylem i dynamicznymi występami. Debiutując w 2015 roku mini albumem „NieKumam” szybko zdobył szerokie ...
2024-10-31 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Monster Energy
Żabson ambasadorem Monster Energy
×
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Nowy „WINIARY Pomysł na sycący kapuśniak” oraz „WINARY Pomysł na sycącą ogonową” i „WINIARY Pomysł na sycący żurek z grzybami” to produkty promowane w kampanii przygotowanej przez Publicis Poland. Działania są ...
2024-10-31 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Film Produkcja
,
Mindshare
,
Orka
,
Publicis
marki:
Winiary
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
×
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
Mlekovita z okazji 15. urodzin marki Wypasione przygotowała Wypasioną Loterię Urodzinową. Od 2 listopada do 31 grudnia można wziąć udział w loterii, z szansą na zdobycie atrakcyjnych nagród. Marka Wypasione zadebiutowała ...
2024-10-31 Food & drinks
firmy:
Mlekovita
marki:
Wypasione
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
×
Chorten otwiera sklep w nowym koncepcie
Nowoczesne wyposażenie i systemy wspierające handel oraz zarządzanie placówką, nowy model ustawienia sklepu i digitalowa kampania promocyjna na otwarcie – to niektóre rozwiązania wprowadzone w otwartym właśnie sklepie Chorten w Choroszczy ...
2024-10-31 Soft drinks
firmy:
Chorten
Polsko-niemiecki spór o gęsi
Na kilka dni przed Dniem Świętego Marcina, gdy w Niemczech popularne są dania z gęsi, niemiecki dziennik Bild opublikował wywiad z dyrektorem Federalnego Stowarzyszenia Wiejskich Hodowli Gęsi, który krytycznie wypowiedział się ...
2024-10-31 Food & drinks
Sidel uruchamia Centrum Wiedzy o Aseptyce
Firma Sidel uruchomiła na swojej stronie internetowej nowe Centrum Wiedzy o Aseptyce. Jego celem jest pomoc producentom w sprostaniu wyzwaniom rosnącego rynku napojów o długim okresie przydatności do spożycia, takich jak ...
2024-10-31 Soft drinks
firmy:
Sidel
Gorący Kubek odświeża wizerunek
Marka Knorr zdecydowała o odświeżeniu wizerunku Gorącego Kubka. Nowa komunikacja ma trafić do nowych konsumentów, nie alienując starszej grupy docelowej. W odpowiedzi That One Agency opracowała kampanię „Robisz się głodny? Robisz ...
2024-10-30 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
F25
,
Mindshare
,
One Agency
marki:
Knorr
Apple Żu promowany jako dzieło sztuki
W najnowszej kampanii marki Żubrówka, drink Apple Żu – miks Żubrówki Bison Grass z sokiem jabłkowym – staje w jednym szeregu z najsłynniejszymi dziełami sztuki. Na potrzeby kampanii marka czerpie inspirację ...
2024-10-30 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Chromatique
marki:
Żubrówka
Europejskie organizacje rolnicze przeciwnie umowie Mercosur
Plan Komisji Europejskiej, aby sfinalizować umowę handlową Mercosur podczas szczytu G20 w Rio de Janeiro w dniach 18-19 listopada 2024, budzi niepokój w środowisku rolniczym Europy. Organizacje Copa Cogeca, CEJA, EFFAT ...
2024-10-30 Soft drinks
Dwie handlowe niedziele w miesiącu krytykowane przez szefa Lidla
Trwają konsultacje społeczne projektu Polski 2050, który zakłada wprowadzenie dwóch niedzieli handlowych w miesiącu. Szef polskiego Lidla powiedział, że takie rozwiązanie wprowadzi niepotrzebny chaos, który będzie oznaczał straty dla sklepów i ...
2024-10-30 Soft drinks
firmy:
Lidl
Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
Marka Grześki po raz kolejny została strategicznym partnerem antyhejtowego podcastu „Hejt nie jest OK” autorstwa Ewy Abart. Tegoroczny projekt obejmuje osiem odcinków, w których poruszane są tematy przemocy oraz sposobów radzenia ...
2024-10-30 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
marki:
Grześki
Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
×
Rząd opóźnia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Ustawa ws. systemu kaucyjnego wejdzie w życie 1 października 2025 r. - poinformował we wtorek premier Donald Tusk na konferencji po posiedzeniu rządu – czytamy w portalu Business Insider Polska. - ...
2024-10-29 Soft drinks
Auchan rozpoczyna budowę zrobotyzowanego centrum dystrybucyjnego
W Wilczej Górze pod Warszawą rozpoczęła się budowa w pełni zrobotyzowanego centrum dystrybucyjnego Auchan Polska. Będzie ono wspierać obsługę klientów zmodernizowanej platformy e-commerce Auchan dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań Ocado Smart Platform ...
2024-10-29 Soft drinks
firmy:
Auchan
Jesienne smaki owsianek marki Lubella
Wraz z nadejściem jesieni Lubella wprowadza limitowane smaki owsianek – jabłko z cynamonem oraz śliwka z przyprawami korzennymi. - Marka Lubella przedstawia najnowsze, limitowane smaki owsianek 100g: Owsianka jabłko-cynamon i Owsianka ...
2024-10-29 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lidl
,
Lubella
marki:
Lubella
Jesienne smaki owsianek marki Lubella
×
poprzedni
następny
Polacy stają się bardziej odpowiedzialni w kwestii alkoholu
Polska ewoluuje w stronę bardziej odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu – wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez SW Research na zlecenie Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS). Od dwóch lat obserwujemy spadek ...
2024-10-29 Soft drinks
Limitowana edycja jesienno-zimowych kapsułek Cafissimo
Od 22 października do wyczerpania zapasów dostępne są dwa nowe warianty kapsułek Cafissimo od Tchibo: Cinnamon Roll oraz Irish Cream. Limitowana edycja kapsułek Tchibo Cafissimo to klasyczne espresso z delikatnym aromatem ...
2024-10-29 Soft drinks
firmy:
Tchibo
marki:
Tchibo
Limitowana edycja jesienno-zimowych kapsułek Cafissimo
×
Lubella i Thermomix prezentują kolekcję przepisów
Z okazji tegorocznego Dnia Makaronu, Lubella nawiązała współpracę z marką Thermomix. Efektem wspólnych działań jest kolekcja przepisów „W domu jak w restauracji”. Użytkownicy urządzenia Thermomix będą mogli odkryć szybkie, łatwe i ...
2024-10-28 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
Starcom
Lubella i Thermomix prezentują kolekcję przepisów
×
Herbata zielona Big-Active z pitają i miętą
Marka Big-Active poszerza ofertę o kolejny produkt. W linii herbat zielonych zadebiutowała herbata Big-Active z pitają i miętą. Liście zielonej herbaty idealnie komponują się z dodatkami w postaci owoców czy płatków ...
2024-10-28 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Big-Active
Herbata zielona Big-Active z pitają i miętą
×
Pyszne.pl dowiezie zakupy z Carrefour
Carrefour Polska i platforma food delivery Pyszne.pl nawiązały strategiczną współpracę w zakresie rozszerzenie jej oferty o zakupy spożywcze z szybką dostawą do domu. Klienci Pyszne.pl zyskali możliwość zakupu do 4000 produktów ...
2024-10-28 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Pyszne.pl
Branża mleczarska rozpoczyna ogólnopolską kampanię
Rozpoczęła się realizacja ogólnopolskiej kampanii „Polskie produkty mleczne królują na stole”, której celem jest promocja mleka i jego przetworów wśród Polaków. Organizatorem kampanii jest Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich Zw. Rew., a ...
2024-10-28 Food & drinks
Branża mleczarska rozpoczyna ogólnopolską kampanię
×
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[98]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA