KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Limitowana edycja napojów K-pop w Kaufland
Do sprzedaży w sklepach Kaufland trafiła limitowana edycja napojów zainspirowanych tegoroczną kampanią sieci w stylu K-pop. Dla klientów przygotowano również specjalny konkurs, w którego puli nagród znajdują się k-popowe albumy, zestawy ...
2023-10-16 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Limitowana edycja napojów K-pop w Kaufland
×
Lubella promuje makarony expressowe
Lubella ruszyła z kolejną odsłoną kampanii expressowych makaronów gotowych w 2 minuty. Sprytniejsze zagospodarowanie domowym budżetem, krótszy czas przyrządzania posiłku i smaczne obiady, kiedy tylko chcesz – komunikuje Lubella express 2 ...
2023-10-16 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Lubella
Lubella promuje makarony expressowe
×
Analiza list zakupowych Polaków
Analitycy od lat obserwują, co najchętniej kupują Polacy. Najnowsze dane, które opublikowała aplikacja Listonic, pozwalają dostrzec aktualne trendy. Porównano listy zakupowe z okresu styczeń-wrzesień 2023 r. do analogicznego okresu zeszłego roku ...
2023-10-16 Soft drinks
Banki Żywności opublikowały najnowszy raport o marnowaniu żywności
56% Polaków przyznaje, że marnuje żywność w domach, z drugiej strony 1,6 mln osób żyje poniżej poziomu skrajnego ubóstwa. W koszach lądują najczęściej pieczywo, owoce, warzywa i wędliny – Federacja Polskich ...
2023-10-16 Soft drinks
Nuggetsy z mięsa bez antybiotyków od Drosed
Drosed prezentuje nowego nuggetsa. Produkt powstaje z piersi kurczaka z chowu bez antybiotyków, nie zawiera glutaminianu ani konserwantów. - Niezależne badania smaku pokazały, że nowy nuggets idealnie trafia w gust młodszych ...
2023-10-16 Food & drinks
firmy:
Drosed
marki:
Drosed
Nuggetsy z mięsa bez antybiotyków od Drosed
×
Melts – nowa propozycja od Pizza Hut
Tej jesieni w restauracjach Pizza Hut pojawiła się nowość – chrupiące i serowe Melts. To innowacyjna kategoria produktowa dla jednej osoby. Teraz, bez względu na preferencje kulinarne, każdy będzie mógł zamówić ...
2023-10-16 Soft drinks
firmy:
Pizza Hut
Melts – nowa propozycja od Pizza Hut
×
poprzedni
następny
Drugie urodziny aplikacji Żabka Jush
Obecność w największych polskich miastach, wyróżniająca komunikacja oraz rosnąca grupa zadowolonych klientów – po dwóch latach działalności aplikacja Żabka Jush ma powody do świętowania. Świętować mogą również klienci, którzy pokazują, że ...
2023-10-16 Soft drinks
firmy:
Żabka
Profi świętuje 30. urodziny
Spółka Profi świętuje jubileusz 30-lecia działalności na rynku. Firma jest obecnie jednym z największych producentów żywności w Polsce, numerem 1 w kategorii pasztetów (posiada 48% udziału w sprzedaży wartościowej) oraz liderem ...
2023-10-13 Soft drinks
firmy:
Profi
marki:
Profi
,
JemyJemy
,
Pasztet Dworski
Profi świętuje 30. urodziny
×
Grupa Żywiec wprowadza program wsparcia dla rolników
Program ma na celu zatrzymanie spadku areału upraw jęczmienia w kraju, który doprowadził do konieczności importu tego surowca. Przy okazji program wspiera rodzimych rolników w produkcji jęczmienia browarnego w Polsce. Grupa ...
2023-10-13 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
Jeżyny biją historyczny rekord konsumpcji
Jeżyny w lecie jadło 9,1 mln Polaków. To o 27% i 2 mln więcej niż w lecie 2022 roku. To najwyższy wyniki w historii realizowanego od 4 lat comiesięcznego monitoringu konsumpcji ...
2023-10-13 Soft drinks
Jesienna odsłona kampanii „Natura dobrego sera”
Trwająca od początku września nowa odsłona kampanii „Natura dobrego sera” firmy Mlekpol zaprasza konsumentów do świata oryginalnych potraw, ciekawych połączeń smakowych i aromatów, bez których trudno wyobrazić sobie jesienne gotowanie. - ...
2023-10-13 Soft drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Mlekpol
Jesienna odsłona kampanii „Natura dobrego sera”
×
Makro publikuje książkę o włoskiej kuchni
Sieć hurtowni Makro Polska opublikowała książkę „Italia najlepsze potrawy pod słońcem.” Jej celem jest pokazanie różnorodności dań pochodzących z rozmaitych regionów oraz edukacja na temat kuchni włoskiej. Książka zawierają 30 receptur ...
2023-10-13 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Makro publikuje książkę o włoskiej kuchni
×
Zupki błyskawiczne w ofercie marki Vegeta
Podravka wprowadza do portfolio swojej flagowej marki nową linię produktów – Vegeta Instant Noodles. - Zupki VEGETA Noodles to rozwiązanie dla wszystkich osób, pragnących zjeść smaczne, gorące i pożywne danie. W ...
2023-10-12 Food & drinks
firmy:
Podravka
marki:
Vegeta
Zupki błyskawiczne w ofercie marki Vegeta
×
poprzedni
następny
Truskawki symbolem lata dla Polaków
Sezon na polskie truskawki trwa od wczesnej wiosny do późnej jesieni. Konsumpcja truskawek była najwyższa w historii w każdym letnim miesiącu - czerwcu, lipcu i sierpniu. W czerwcu konsumpcja była najwyższa ...
2023-10-12 Soft drinks
Linia deserów Wypasiony z kolejnymi produktami
W linii deserów mlecznych Wypasiony od Mlekovity pojawiły się kolejne propozycje – Desery mleczne z ryżem i dodatkiem polskich owoców, a także dwie kolejne, kremowe propozycje. - Wypasiony deser mleczny z ...
2023-10-12 Food & drinks
firmy:
Mlekovita
marki:
Mlekovita
,
Wypasione
Linia deserów Wypasiony z kolejnymi produktami
×
poprzedni
następny
Etykiety wegańskie nie zachęcają do zakupu
Przekonanie większej liczby konsumentów do produktów pochodzenia roślinnego pozostaje sporym wyzwaniem. Jak wynika z badania MIT Media Lab, etykiety wegetariańskie i wegańskie w menu zmniejszają prawdopodobieństwo wyboru tych pozycji przez konsumentów ...
2023-10-12 Soft drinks
Grypa ptaków ponownie atakuje w Polsce
Po zaledwie trzech miesiącach przerwy wirus grypy ptaków ponownie pojawił się w Polsce. Jak informuje Główny Lekarz Weterynarii, na podstawie wyników badań laboratoryjnych otrzymanych 8 października 2023 roku, zostało stwierdzone ognisko ...
2023-10-12 Food & drinks
Jedna trzecia Polaków dostrzega spadek cen w sklepach
Co trzeci ankietowany dostrzega podczas codziennych zakupów, że ogólnie ceny w sklepach przestały rosnąć lub zaczęły spadać. Natomiast przeciwnego zdania jest przeszło połowa respondentów - wynika z ogólnopolskiego sondażu UCE RESEARCH ...
2023-10-12 Soft drinks
Mlekpol zachęca do pozostawienia zakrętek na opakowaniu
Właściciel marki Łaciate, wystartował z kampanią pod nazwą „Nie zrywaj zakrętki z Łaciatego!”. Celem przedsięwzięcia edukacyjnego jest promowanie świadomego korzystania z nowych opakowań mleka oraz śmietanek. Kampania w lekki i humorystyczny ...
2023-10-12 Soft drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Łaciate
Mlekpol zachęca do pozostawienia zakrętek na opakowaniu
×
Branża spożywcza nadal ostrożnie podchodzi do cyfryzacji
Obserwowane w ubiegłym roku znaczne przyspieszenie cyfryzacji przemysłu w Polsce stanowiło dobry prognostyk. Jednak rzeczywistość gospodarcza zweryfikowała plany wielu producentów, którzy musieli przesunąć w czasie kolejne etapy transformacji. Z przygotowanego przez ...
2023-10-12 Soft drinks
firmy:
Siemens
Branża spożywcza nadal ostrożnie podchodzi do cyfryzacji
×
[1]
100
|
101
|
102
|
103
|
104
|
105
|
106
|
107
|
108
|
109
|
110
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA