KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
Stroer Media
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Pierwsza kampania outdoorowa marki MyFood
W połowie listopada 2015 pod hasłem "Krewetki w najlepszym wydaniu" rusza pierwsza kampania outdoorowa marki MyFood, a zarazem pierwsza kampania poświęcona krewetkom. W Warszawie, Trójmieście, Szczecinie, Bydgoszczy, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach ...
2015-10-26 Food & drinks
firmy:
MyFood
,
Stroer Media
marki:
MyFood
Pierwsza kampania outdoorowa marki MyFood
×
poprzedni
następny
Grupa Stroer - badanie percepcji reklam wśród kierowców
Grupa Stroer przedstawiła wyniki prowadzonego w Polsce laboratoryjnego badania percepcji kierowców. Jak można było się spodziewać, najbardziej zauważalne są duże formaty reklamowe. Badanie na zlecenie Grupy Stroer prowadził instytut badawczy ...
2013-11-20 Soft drinks
firmy:
Stroer Media
Nowa spółka ma badać efektywność outdooru
Firmy AMS, Clear Channel Poland i Stroer Polska założyły spółkę Instytut Badania Outdooru (IBO). Instytut wdroży projekt badań efektywności reklamy zewnętrznej na polskim rynku. Stanowisko prezesa spółki obejmie Paweł Tyszkiewicz ...
2013-10-14 Soft drinks
firmy:
AMS
,
Clear Channel
,
Stroer Media
AMS, Clear Channel, Stroer - zgoda na koncentrację
Prezes UOKiK wyraziła zgodę na utworzenie przez spółki AMS, Clear Channel Poland i Stroer wspólnego przedsiębiorcy. Będzie on zajmować się m.in. badaniem efektywności nośników reklamy zewnętrznej. Uczestnicy koncentracji zajmują się ...
2013-02-08 Soft drinks
firmy:
AMS
,
Clear Channel
,
Stroer Media
Robert Sowa w kampanii marki Limito
Zakład przetwórstwa rybnego Limito rozpoczyna nową kampanię outdoorową, w której weźmie udział kucharz Robert Sowa. Akcja promuje produkty z łososia norweskiego. Działania reklamowe odbywają się pod hasłem "Mamo, zamień karpia na ...
2012-11-29 Food & drinks
firmy:
Limito
,
Mediafocus
,
Stroer Media
marki:
Limito
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› badania [3]
› innowacje i nowości [1]
› akwizycje i fuzje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Limito [1]
› MyFood [1]
kategorie rynkowe
› mięso i ryby [2]
firmy marketingowe
› Stroer Media [5]
› AMS [2]
› Clear Channel [2]
› Mediafocus [1]
marki
› Limito [1]
› MyFood [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA