KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53198
Niewielkie zyski Nestle Czechy
Czeski oddział koncernu spożywczego zanotował w 2003 r. niewielki zysk (8,23 mln EUR) w porównaniu do straty 4 mln EUR w 2002 r. Ponad 60% produkcji wytwarzanej przez Nestle w ...
2004-06-03 Soft drinks
Wielka promocja musztard Kamis
Rusza największa kampania reklamowa musztard Kamis. Pod hasłem "Musztardy Kamis - prawdziwe musztardy" we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych od początku czerwca będą emitowane spoty reklamowe, których "bohaterkami" będą dwie musztardy Kamis ...
2004-06-03 Food & drinks
Premiera nowego 7 Up w USA
Koncern Cadbury Schweppes poinformował o planach wprowadzenia - początkowo na rynek amerykański - nowej odmiany napoju 7 Up o nazwie 7 Up Plus. Będzie to pierwsza próba rozszerzenia marki o nowy ...
2004-06-03 Soft drinks
Negocjacje przy prywatyzacji Polmosów
Resort skarbu rozpoczyna negocjacje z siedmioma inwestorami w sprawie sprzedaży większościowych udziałów w Polmosie Józefów i Bielsko-Biała. O obydwa zakłady walczą: Bartimpex i Alko Spirit. Problem w tym, że obie te spółki ...
2004-06-02 Food & drinks
Hoop - odświeżona kampania Arctic
W ramach realizowanej strategii marketingowej 10 maja ruszyła kampania reklamowa wody mineralnej Arctic, która potrwa do 9 sierpnia. Media plan przewiduje emisję spotów na antenie TVP, TVN, Polsat, TV4, TVN7. Zaplanowana ...
2004-06-02 Soft drinks
Wznowienie kampanii Gingersa
W maju Browar Belgia wznowił kampanię reklamową pierwszego piwa imbirowego w Polsce. 15 sekundowe spoty można zobaczyć w TVN, Polsat, TV4 oraz w MTV i Planete. Akcja obejmuje także tytuły branżowe: ...
2004-06-02 Food & drinks
Paryskie targi żywności
15 i 16 czerwca w Paryżu odbędzie się Światowy Salon "World Ethnic & Speciality Food Show", jedne z największych na świecie targów naturalnej żywności i kosmetyków. Ambasada RP w Paryżu przy współpracy ...
2004-06-02 Soft drinks
Beck z atlasem samochodowym
Najbardziej znana niemiecka marka wśród segmentu importowanych piw premium w Polsce wprowadza od czerwca piwną akcję promocyjną pod hasłem KLUCZ DO EUROPY. Do 6-packa butelek 0,33 l dołączono Atlas Samochodowy Europy ...
2004-06-02 Food & drinks
EBOR wspiera rosyjski handel
Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju przedstawił plany udzielenia pożyczki rosyjskiej spółce JSC Istochnik w wysokości 36 mln USD. Środki te zostaną przeznaczone na budowę czterech nowych hipermarketów sieci Lenta, w St ...
2004-06-02 Soft drinks
Pracownicy Warszawskich ZT nie chcą prywatyzacji
Załoga Zakładów Tłuszczowych uważa, że oferta prywatyzacyjna złożona przez Olvit-Pro, spółkę powiązaną z Jerzym Starakiem, głównym akcjonariuszem Olvitu, zagraża istnieniu firmy. Pracownicy chcą od inwestora gwarancji dalszego rozwoju zakładu, co oznacza ...
2004-06-02 Food & drinks
Franczyza w sieci Albert
Według niepotwierdzonych przez Ahold informacji, wkrótce zostanie zaprezentowana na rynku możliwość prowadzenia supermarketu Albert na zasadzie franczyzy. Przepustką do sieci jest własny lokal, za którego czynsz franczyzobiorca będzie opłacać we własnym ...
2004-06-02 Soft drinks
Święto Muszkieterów
W tym miesiącu Muszkieterowie organizują wielką akcję handlową pt. Święto Muszkieterów. Podczas trwającej trzy tygodnie fety klienci mają okazję kupić taniej wiele produktów i wygrać nagrody. Dla 94 marketów przygotowano ich ...
2004-06-02 Soft drinks
Ministerstwo Gospodarki zachęca do inwestycji
Preferencje podatkowe i uproszczenie procesu inwestycyjnego dla firm, które rozpoczynają nowe inwestycje, zakładają opracowywane przez Ministerstwo Gospodarki i Pracy projekty ustaw. Ma to przełożyć się na wzrost nakładów inwestycyjnych już w ...
2004-06-02 Soft drinks
Polmos Łańcut wychodzi na prostą?
Wiele wskazuje na to, że jeden z mniejszych zakładów branży spirytusowej, odbija się od dna. Tylko w maju firma dwukrotnie zwiększyła sprzedaż i powróciła do poziomu z ubiegłego roku. Według Zenona ...
2004-06-01 Food & drinks
Pysio po raz pierwszy w kinie
Po raz pierwszy w historii marki, reklamy soków Pysio pojawiły się kinach. Kampania rozpoczęła się 28 maja w największej sieci multipleksów Cimena City. Spot reklamowy będzie wyświetlany przed emisjami filmowych hitów ...
2004-06-01 Soft drinks
...i w nowym serwisie internetowym
Wystartował nowy serwis internetowy soków Pysio. Jego głównym celem jest promowanie marki Pysio poprzez bezpieczną rozrywkę, skierowaną do młodych internatów. Twórcy serwisu liczą na dużą liczbę odwiedzających i zbudowanie wokół strony ...
2004-06-01 Soft drinks
Belgii pomorze Frater
Pierwszy kwartał był dla kieleckiego browaru wyjątkowo udany. Sprzedaż wzrosła aż o 34% w stosunku do analogicznego okresu 2003 r. W kolejnych miesiącach wyniki mogą być jeszcze lepsze, bo będzie w ...
2004-06-01 Food & drinks
Schweppes pojawił się w reklamie zewnętrznej
Rozpoczyna się kampania napoju Schweppes na backlightach 6x3 należących do AMS. Koncern Pepsico, właściciel marki, po raz pierwszy zdecydował się reklamować Schweppsa na nośnikach reklamy zewnętrznej. Plakaty wydrukowano wykorzystując nowoczesną technikę day&night ...
2004-06-01 Soft drinks
Na rynek trafił nowy Harnaś
Od kilku dni w punktach sprzedaży stopniowo pojawia się nowy wariant marki piwa Harnaś. Główne cele wprowadzanych zmian to osiągnięcie precyzyjnej spójności pomiędzy nazwą piwa, wartościami związanymi z marką a opakowaniem ...
2004-06-01 Food & drinks
Boom na centra handlowe w Europie
W 2003 r. padł rekord - na naszym kontynencie przybyło aż 4,3 mln m2 powierzchni sklepowych. W ciągu ostatnich trzech lat powierzchnia centrów handlowych powiększyła się o ponad 20% (do 80 ...
2004-06-01 Soft drinks
[1]
2647
|
2648
|
2649
|
2650
|
2651
|
2652
|
2653
|
2654
|
2655
|
2656
|
2657
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA