KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53198
Lepszy rok dla Wilbo
Notowany na giełdzie przetwórca rybny, zapowiada na ten rok poprawę wyników. Zarząd spółki tłumaczy, że obniżenie zysku za pierwszy kwartał o 60% (do niespełna 900 tys. PLN) jest zgodne z założeniami ...
2004-05-21 Food & drinks
Pierwszy na rynku napój w pastylkach
Firma Polski Lek (jej właścicielem jest Grupa Maspex) wprowadziła na rynek rozpuszczalne tabletki Cola Vit. Jest to jedyna cola bez kofeiny. Gwarancja dla rodziców, że ich dzieci piją swój ulubiony napój w ...
2004-05-21 Soft drinks
Innowacja na rynku piwa
Kronenbourg zaprezentował nową markę piwa o nazwie Vodoi, które jest pierwszym na świecie piwem z dodatkiem trawy stosowanej w wódce żubrówka. Piwo jest dostępne w wybranych dyskotekach i klubach nocnych we ...
2004-05-21 Food & drinks
Oferty współpracy - 4trade
Amerykański importer poszukuje producentów napoi i żywności. Odbiorca - Jim Velasquez Firma - Boston Food Imports Adres - 225 Franklin Street, 26 Floor, P.O.Box 285119, 02228 Miasto - Boston Telefon - (617)293-3111 e-mail - jim@bostonfoodimports.com ...
2004-05-21 Soft drinks
Popyt na Elstar Oils znacznie przekroczył podaż
Potwierdziły się informacje o dużej redukcji w zapisach na akcje spółki. Mimo wyceny na maksymalnym poziomie (30 PLN/akcję), pogorszenia nastrojów na GPW i niedawnego słabego debiutu Techmexu, inwestorzy instytucjonalni objęli 1,23 ...
2004-05-21 Food & drinks
Problemy z zamknięciem akwizycji na rynku opakowań
Opóźnia się sfinalizowanie transakcji przejęcia francuskiego koncernu opakowaniowego BSN Glasspack przez amerykański Owens-Illinois. Proces został wstrzymany przez Komisję Europejską, co może oznaczać że na drodze fuzji stanęły przepisy antymonopolowe. Owens-Illinois zapłacił za ...
2004-05-21 Soft drinks
Wzrost rynku przetwórstwa odpadów
Do roku 2007 wartość rynku przetwórstwa odpadów w Polsce zwiększy się z obecnych 100 mln PLN do 1 mld PLN - prognozuje Rekopol, Organizacja Odzysku SA. Wzrost rynku wymusi prawo UE ...
2004-05-21 Soft drinks
Handel z Rosją po integracji z UE
Zmiana regulacji traktatowych między Polską a Rosją, którą wprowadzono w związku z wejściem naszego kraju do UE, nie wpłynęła negatywnie na wzajemne stosunki gospodarcze. Może się o tym przekonać prawie 200 ...
2004-05-21 Soft drinks
Elana przed Bartimpeksem
Toruńska Elana otrzymała wyłączność na negocjacje w sprawie prywatyzacji miejscowego Polmosu. Na złożenie wiążącej oferty spółka ma jeszcze dwa tygodnie. - Dla samej Elany wejście do Polmosu Toruń nie miałoby sensu. Należymy ...
2004-05-20 Food & drinks
Kontrowersyjny składnik napojów energetycznych
Producenci kokainy z Peru stworzyli aplikację, która pozwala na stosowanie liści tego narkotyku jako składnika napojów energetycznych. W tym roku pojawiły się już na tamtejszym rynku dwa napoje, w których użyto ...
2004-05-20 Soft drinks
Perspektywy wzrostu spożycia kaszy i ryżu
Według szacunkowych danych wartość rynku ryżu w Polsce to ponad 200 mln PLN, a kaszy - 75 mln PLN. Prognozy mówią jednak, że oba te rynki mają szansę na dynamiczny wzrost ...
2004-05-20 Food & drinks
Ostatni etap promocji Bobo Fruta i Gerbera
Jeszcze do 13 czerwca 2004 konsumenci mogą wziąć udział w promocji organizowanej przez firmę Alima-Gerber. W czwartym i ostatnim etapie promocji, na jej uczestników czeka 100 telewizorów oraz 3 000 ...
2004-05-20 Soft drinks
Oferty współpracy - 4trade
Firma z Malty jest zainteresowana zakupem soków owocowych. Firma - S.V.S. LTD Adres - UBT3 INDUSTRIAL ESTATE, SGN09 Miasto - San Gwann Telefon - 356 21485372 Fax - 356 21447840 e-mail - svs@maltanet.net ...
2004-05-20 Soft drinks
Nowe obowiązki producentów żywności
Reklama niektórych środków spożywczych specjalnego przeznaczenia, np. dla niemowląt lub bezglutenowych, nie może zawierać informacji wprost zachęcających do używania danego produktu. Producenci i dystrybutorzy tych wyrobów nie mogą stosować wobec klientów ...
2004-05-20 Soft drinks
Kolejna kampania Kasztelana
W drugiej połowie maja rozpoczyna się kampania reklamowa piwa Kasztelan na nośnikach reklamy zewnętrznej. Jest to kolejna akcja mająca na celu budowanie wizerunku marki, jako niezastąpionego piwa podczas chwil relaksu po ...
2004-05-20 Food & drinks
Symbol dla Coca-Coli
Amerykański koncern wdroży rozwiązania firmy Symbol Technologies dla 28 tysięcy swoich pracowników mobilnych na całym świecie. Symbol dostarczy koncernowi komputery mobilne nowej generacji PDA MC9000, które będą wchodzić w skład kompleksowego systemu ...
2004-05-20 Soft drinks
Bols Beach Bar
Od 25 czerwca w Dębkach rozpocznie swoją działalność Bols Beach Bar. Projekt jest kontynuacją zeszłorocznej akcji prowadzonej przez firmę Bols. W tym samym dniu na plaży w Dębkach rusza 69-godzinny maraton muzyki ...
2004-05-20 Food & drinks
Wzrost optymizmu konsumentów
Wskaźnik Optymizmu Konsumentów (WOK) dynamicznie wzrósł w maju o ponad 10 punktów w porównaniu z kwietniem i osiągnął poziom 83,17 punktów. Tak duży wzrost optymizmu zawdzięczamy poprawie Klimatu Gospodarczego, który wzrósł o ...
2004-05-20 Soft drinks
Innowacyjny nośnik reklamy
Nową formą reklam zewnętrznych jest system ProCap. System montowany jest na kołach autobusów podobnie do kołpaków niemniej jednak reklama mimo ruchu pojazdu pozostaje w stałym miejscu i nie obraca się. System ...
2004-05-20 Soft drinks
Polska nie zarejestrowała żadnego produktu regionalnego
Polska, poza Luksemburgiem, może wkrótce okazać się jedynym krajem UE, który nie ma żadnego produktu spożywczego o chronionej nazwie regionalnej. Staramy się zarejestrować w Brukseli górski oscypek, jednak warunki jego produkcji ...
2004-05-20 Soft drinks
Polska nie zarejestrowała żadnego produktu regionalnego
×
[1]
2650
|
2651
|
2652
|
2653
|
2654
|
2655
|
2656
|
2657
|
2658
|
2659
|
2660
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA