KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
słodycze i przekąski
ostatnie 3 miesiące
Liczba wyszukanych artykułów: 109
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Założona przez nieistniejącą już sieć sklepów Alma Market marka Krakowski Kredens wraca na rynek. Jeszcze w listopadzie zostanie uruchomiony sklep internetowy, a w połowie przyszłego roku ma pojawić się pierwszy punkt ...
2024-11-08 Soft drinks
firmy:
Krakowski Kredens
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
×
poprzedni
następny
Trwa druga edycja loterii Budyniowe Love
Trwa druga edycja loterii konsumenckiej marki WINIARY – Budyniowe Love. Dla fanów jesiennej aury, dostępne są dwa limitowane smaki budyni - Pumpkin Spice Latte oraz Karmelizowane Jabłko. Z okazji budyniowego sezonu ...
2024-11-07 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Unique One
marki:
Winiary
Colian prezentuje ofertę słodyczy na Boże Narodzenie
Figurki i Pastylki od Goplany, Mikołaj Grześki, Śliwka Nałęczowska z cynamonem i Jeżyki z nutą korzenną to produkty, które przygotowała Grupa Colian na tegoroczne święta Bożego Narodzenia. Wśród propozycji firmy znalazły ...
2024-11-06 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Solidarność
,
Śliwka Nałęczowska
,
Goplana
,
Jeżyki
,
Grześki
,
Wafle Familijne
Colian prezentuje ofertę słodyczy na Boże Narodzenie
×
poprzedni
następny
Soplica spotyka się z E.Wedel
Marka Soplica wprowadza na rynek linię likierów, stworzoną we współpracy z marką E.Wedel. Nowa linia Soplica-Wedel to pięć unikalnych smaków, które łączą w sobie najlepsze cechy obu marek: wyrafinowanie, tradycję oraz ...
2024-11-05 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
Dino
,
Grupa Maspex
,
Lidl
,
Lotte Wedel
marki:
Soplica
,
E.Wedel
Soplica spotyka się z E.Wedel
×
Reklama przekąsek Mowi Wrap
Rozpoczęła się kampania reklamowa budująca świadomość marki przekąsek Mowi Wrap, sprzedawanych przez firmę specjalizującą się w przetwórstwie łososia. Ma dotrzeć do osób aktywnych, które nie mają czasu na tradycyjne przygotowanie posiłków ...
2024-11-05 Food & drinks
firmy:
Mowi
,
Mediaplus
,
SalesTube
,
Ten Zacharski
marki:
Mowi
Lagardère Travel Retail wprowadza markę własną
Firma wprowadza na polski rynek nową markę własną – BOSKO. Marka zaoferuje artykuły w kategoriach food i non-food, które będą dostępne wyłącznie w sklepach i restauracjach należących do sieci. Pierwsze produkty ...
2024-11-04 Soft drinks
firmy:
Lagardere Travel Retail
,
Dragon Rouge
marki:
BOSKO
Lagardère Travel Retail wprowadza markę własną
×
poprzedni
następny
Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
Marka Grześki po raz kolejny została strategicznym partnerem antyhejtowego podcastu „Hejt nie jest OK” autorstwa Ewy Abart. Tegoroczny projekt obejmuje osiem odcinków, w których poruszane są tematy przemocy oraz sposobów radzenia ...
2024-10-30 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
marki:
Grześki
Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
×
Jesienne smaki owsianek marki Lubella
Wraz z nadejściem jesieni Lubella wprowadza limitowane smaki owsianek – jabłko z cynamonem oraz śliwka z przyprawami korzennymi. - Marka Lubella przedstawia najnowsze, limitowane smaki owsianek 100g: Owsianka jabłko-cynamon i Owsianka ...
2024-10-29 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lidl
,
Lubella
marki:
Lubella
Jesienne smaki owsianek marki Lubella
×
poprzedni
następny
Lody z rogalem świętomarcińskim wkrótce w sprzedaży
W Poznaniu, imieniny Marcina od razu przywodzą na myśl rogala z nadzieniem z białego maku. We współpracy z cukiernią Hotelu Mercure, firma Willisch zamknęła charakterystyczny smak pod postacią ręcznie robionych lodów ...
2024-10-28 Food & drinks
firmy:
Willisch
marki:
Willisch
Lody z rogalem świętomarcińskim wkrótce w sprzedaży
×
Jesienne smaki lodów w Lidlu
Sezonowe smaki lodów Willisch wróciły do lodówek sieci sklepów Lidl. Dynia dostępna jest w dwóch wariantach: dynia z pomarańczą oraz dynia z czekoladą. – Klienci dopytywali o powrót lodów dyniowych przez ...
2024-10-25 Soft drinks
firmy:
Lidl
,
Willisch
Jesienne smaki lodów w Lidlu
×
poprzedni
następny
Lidl wycofuje lody z błędną zawartością
Główny Inspektor Sanitarny został poinformowany o prowadzonym przez firmę Lidl wycofaniu partii lodów o smaku kokosowym ze względu na pomyłkę producenta, który w opakowaniu lodów o smaku kokosowym, umieścił lody o ...
2024-10-25 Food & drinks
firmy:
Lidl
Bakalland i E.Wedel wprowadzają wspólną linię produktów
Marki Bakalland i E.Wedel rozpoczynają strategiczne partnerstwo i wprowadzają na rynek nową linię przekąsek. Bakalie w wedlowskiej czekoladzie trafią wkrótce do ogólnopolskiej dystrybucji. Marki planują rozszerzenie współpracy o kolejne kategorie produktowe ...
2024-10-24 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
FoodWell
,
Lotte Wedel
,
24/7PR
,
Brandscope
,
CzteryCzwarte
,
Must Be Loud
,
Starcom
marki:
Bakalland
,
E.Wedel
Bakalland i E.Wedel wprowadzają wspólną linię produktów
×
poprzedni
następny
NicNac’s z nową edycją limitowaną Curry Explosion
Intensywny, egzotyczny aromat oraz słodko-pikantna nuta indyjskiej przyprawy zainspirowały firmę Lorenz do stworzenia nowej edycji limitowanej – NicNac’s Curry Explosion. Marka NicNac’s kontynuuje kulinarną podróż po smakach z różnych części świata ...
2024-10-24 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
marki:
NicNac's
NicNac’s z nową edycją limitowaną Curry Explosion
×
Trwają zapisy do XIV Edycji Akademii Bezpiecznego Puchatka
Akademia Bezpiecznego Puchatka to program, który od 16 lat pomaga dzieciom zrozumieć zasady bezpieczeństwa w szkole, na drodze, w domu, w Internecie, w relacjach z rówieśnikami oraz podczas wypoczynku. Skierowany jest ...
2024-10-24 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Puchatek
Wzrosła średnia cena koszyka zakupowego
Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency we wrześniu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego wzrosła o 25 zł w skali miesiąca i 24 ...
2024-10-23 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
E.Leclerc
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
POLOmarket
,
Selgros Cash&Carry
Wzrosła średnia cena koszyka zakupowego
×
CocoACH! - kakaowa nowość z Wawelu
Tej jesieni Wawel przedstawia nową markę CocoACH! Wśród nich znajdują się tabliczka CocoACH! o smaku wiśni (90 g) oraz tabliczka CocoACH! z kompozycją kakao z chrupiącymi wafelkami (90 g). Do odkrycia ...
2024-10-23 Food & drinks
firmy:
Wawel
marki:
Wawel
CocoACH! - kakaowa nowość z Wawelu
×
poprzedni
następny
Atlanta Poland wprowadza markę dla pokolenia Z
Firma z segmentu bakalii ogłosiła premierę marki SLAY Enjoy the Flavour. Nowa linia przekąsek została stworzona z myślą o młodym pokoleniu, miłośnikach street foodu. Każdy wariant został ma starannie opracowany, aby ...
2024-10-23 Food & drinks
firmy:
Atlanta Poland
marki:
SLAY
Atlanta Poland wprowadza markę dla pokolenia Z
×
poprzedni
następny
Wyniki sprzedaży w sklepach małoformatowych we wrześniu
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, we wrześniu 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2% niższa niż rok wcześniej, natomiast liczba transakcji ...
2024-10-23 Soft drinks
Kolejna odsłona kampanii marki Grześki
Marka Grześki (Colian), ruszyła z kolejną odsłoną komunikacji w ramach platformy „Każdy ma swoje Grzeszki-Grześki”. Kluczowym elementem tegorocznej kampanii jest nowy spot reklamowy, który będzie emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych ...
2024-10-22 Food & drinks
firmy:
Colian
,
AżTuNagle
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon
,
NAV Agency
marki:
Grześki
Kolejna odsłona kampanii marki Grześki
×
Fitella odświeża logo i wprowadza linię produktów proteinowych
Firma FoodCare przeprowadza rebranding marki Fitella. Nowa odsłona, to nie tylko odświeżona identyfikacja wizualna, ale także rozszerzona oferta produktów z dodatkową porcją białka, pod nazwą Fitella Protein. - Nowa identyfikacja wizualna ...
2024-10-21 Food & drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Fitella
Fitella odświeża logo i wprowadza linię produktów proteinowych
×
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
[6]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [6]
› ostatni miesiąc [36]
działy
› promocje i PR [46]
› innowacje i nowości [40]
› badania [13]
› handel [12]
› zagranica [7]
› akwizycje i fuzje [3]
› inwestycje [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [12]
› Colian [11]
› Lidl [9]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [7]
› Lubella [7]
› Biedronka [6]
› Willisch [6]
› Mars Wrigley [5]
› Nestle [5]
› Lotte Wedel [4]
› Dino [3]
› FoodWell [3]
› Intersnack Poland [3]
› ZPC Otmuchów [3]
› Cukry Nyskie [2]
› Dan Cake [2]
› Euricom [2]
› Ferrero [2]
› FoodCare [2]
› Frito Lay [2]
› Mondelez [2]
› PepsiCo [2]
› POLOmarket [2]
› Stokson [2]
› Wawel [2]
› Adam Foods [1]
› Aksam [1]
› Atlanta Poland [1]
› Auchan [1]
› Bain Capital [1]
› Bakalland [1]
› Body Chief [1]
› Campbell [1]
› Carrefour [1]
› Danone [1]
› E.Leclerc [1]
› Gibar [1]
› I.D.C. Polonia [1]
› Intersnack [1]
› Kaufland [1]
› Kellanova [1]
› Kellogg's [1]
› Krakowski Kredens [1]
› Kupiec [1]
› Lagardere Travel Retail [1]
› Lody Jan [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mieszko [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Mokate [1]
› Mondelez Polska [1]
› Mowi [1]
› Oshee [1]
› OSM Piątnica [1]
› Rossmann [1]
› Selgros Cash&Carry [1]
› Śnieżka [1]
› Sokołów [1]
› Sonko [1]
› TBM Snacks [1]
› Valeo Foods [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [21]
› owoce i warzywa [15]
› napoje bezalkoholowe [11]
› mleko [10]
› mięso i ryby [8]
› alkohol [7]
› kawa i herbata [7]
firmy marketingowe
› Zenith [5]
› Initiative [3]
› MediaCom [3]
› Spark Foundry [3]
› Starcom [3]
› Unique One [3]
› BeDigital [2]
› Brandcomm [2]
› Garden of Words [2]
› GetHero [2]
› GoldenSubmarine [2]
› Kolterman Media Communications [2]
› NAV Agency [2]
› 2012 [1]
› 24/7Communication [1]
› 24/7PR [1]
› AdValue [1]
› Aleph Group [1]
› Ancymony [1]
› Avanti [1]
› AżTuNagle [1]
› Badi Badi [1]
› Big Picture [1]
› Bluerank [1]
› Brandscope [1]
› Carat [1]
› CzteryCzwarte [1]
› Digital Kingdom [1]
› Dragon Rouge [1]
› FCB&theMilkman [1]
› Filmokracja [1]
› H2O [1]
› Hand Made [1]
› Hasselford [1]
› hoh [1]
› Key Story [1]
› Lemon [1]
› LoveBrands [1]
› McCann [1]
› Mediaplus [1]
› MSL Group [1]
› Must Be Loud [1]
› Ogilvy & Mather [1]
› Papaya Films [1]
› Piloci Studio [1]
› Publicis [1]
› Saatchi & Saatchi [1]
› SalesTube [1]
› Televisor [1]
› Ten Zacharski [1]
marki
› Grześki [7]
› Lubella [5]
› E.Wedel [4]
› Willisch [4]
› Wafle Familijne [3]
› Goplana [2]
› Jeżyki [2]
› Lay's [2]
› Nutella [2]
› Oreo [2]
› Przysnacki [2]
› Śliwka Nałęczowska [2]
› Sonko [2]
› Wawel [2]
› Wiejskie Ziemniaczki [2]
› Winiary [2]
› Akuku! [1]
› Amoretta [1]
› Bakalland [1]
› BOSKO [1]
› Cheetos [1]
› Curly [1]
› Dooti Donuts [1]
› Dr Gerard [1]
› Fantasia [1]
› Felix [1]
› Fitella [1]
› Gellwe [1]
› Góralki [1]
› HIT [1]
› Kit Kat [1]
› Krakuski [1]
› Kubuś [1]
› Kupiec [1]
› Łaciaty [1]
› Lajkonik [1]
› Leibniz [1]
› Lion [1]
› Lorenz [1]
› Łowicz [1]
› MEatVEGE [1]
› Milka [1]
› M&Ms [1]
› Mowi [1]
› Nestle [1]
› NicNac's [1]
› Orbit [1]
› Piątnica [1]
› Pringles [1]
› Puchatek [1]
› Purella [1]
› Riddle [1]
› SLAY [1]
› Sokołów [1]
› Solidarność [1]
› Soplica [1]
› Twix [1]
› Tygryski [1]
› Verbena [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA